BMW serii 7 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Pierwsze oficjalne zdjêcia pi±tej generacji flagowca marki BMW ujrza³y ¶wiat³o dzienne, a zarazem dostêpne s± pierwsze informacje dotycz±ce nowo¶ci W przypadku pi±tej generacji serii 7 BMW zrezygnowa³o z ekstrawagancji stylistycznych, za które krytykowano czwart± generacjê i postawi³o na spokojniejsze linie ³±cz±ce nowoczesne kszta³ty poprzedniego modelu z lekko¶ci± trzeciej generacji. Kszta³ty nowej generacji maj± bardziej trafiaæ w gusta tradycyjnych klientów zainteresowanych du¿ymi luksusowymi limuzynami. Podobnie spokojna jak design nadwozia jest równie¿ stylistyka wnêtrza, gdzie ponownie pojawi³ siê tradycyjny lewarek (a raczej typowy dla nowych BMW joystick) na tunelu centralnym, a konsolê centraln± lekko zwrócono ku kierowcy. Na razie dostêpne s± dane techniczne dotycz±ce wersji 750i i 750Li przeznaczonych na rynek pó³nocnoamerykañski. Do ich napêdu s³u¿yæ bêdzie widlasta ósemka 4,4 l twin turbo, która zadebiutowa³a w modelu X6. W BMW 7 silnik oferuje moc ponad 294 kW (400 KM) w zakresie 5500-6400 obr./min i moment obrotowy 610 Nm od 1750 do 4500 obr./min. Si³a napêdowa przenoszona bêdzie na ko³a za po¶rednictwem sze¶ciobiegowego automatu z mo¿liwo¶ci± sekwencyjnej zmiany biegów. Obok elektronicznych systemów znanych z pozosta³ych modeli marki BMW w serii 7 znajdziemy nowo¶æ nazwan± Integral Active Steering. Chodzi o system aktywnego sterowania tylnymi ko³ami, które przy wysokich prêdko¶ciach skrêcaj± w tym samym kierunku jak ko³a przednie, a przy niskich prêdko¶ciach i manewrowaniu w kierunku odwrotnym. Pi±ta generacja BMW serii 7 oferuje równie¿ drug± generacjê systemu iDrive, którego dzia³anie usprawniono i uproszczono. http://www.roadlook.pl/img/galleries/bm7721_486e1a855c0ab.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/bm7742_486e1a85762aa.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/bm7702_486e1a8540f16.jpg ¬ród³o: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif



Z przodu to takie poprzednie BMW 7 tyle, ¿e z zespo³em downa, ty³ Lexus LS 460. Wnêtrze za to bardzo mi siê podoba.

Mi osobi¶cie nie podobaj± siê nerki, s± za du¿e. Reszta tak jak TuneR, napisa³.

TuneR, trafna uwaga. Siódemka ma co¶ pecha do twarzy. ¦rodek - ³adny i porz±dny, bez wielkiej hecy. Powiem szczerze, gdybym mia³a wydaæ tak± ilo¶æ gotówki, zainwestowa³abym w Mercedesa S-klasê. Nowa siódemka ma chyba gorszy wygl±d od starej(do przyciê¿kiego, ³ezkowatego spojrzenia szybko przywyk³am).




zainwestowa³abym w Mercedesa S-klasê. ja w A8 jednak bmka poprawia wed³ug mnie swój b³±d

Nerki za du¿e ... Trzeba bêdzie poczekaæ na litfing ... Mo¿e wtedy co¶ z tego bêdzie. Poprzednia 7 przed liftem tez by³a paskudna ... po licie wy³adnia³a, z e46 by³o to samo Za to moment obrotowy wylewa siê z pod maski wiaderkami :twisted:


Za to moment obrotowy wylewa siê z pod maski wiaderkami :twisted: wygl±d mo¿na wybaczyæ

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl