Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam chce przeznaczyæ na auto max 7 Tys ale zmiesic sie w 5-6.Na oku mam:
-Renault Megane I Coupe 1.9 dTi 98KM
-Renault Megane I Coupe 1.4 i 16V 95KM
-Renault Megane I Hatchback 1.9 dCi 102KM
-Renault Megane I Hatchback 1.9 dT 90KM
-Opel Astra F 1.7 TDS 82KM Sedan
-Opel Astra F 1.8 i 16V 116KM Sedan
-Opel Astra I F Hatchback 1.7 TDS 82KM
-Audi B4 wszystkie silniki TDI
Które najlepsze ,najmniej awaryjne, tanie czesci , tanie w utrzymaniu etc... I jak mozecie opiszcie dlaczego :) Mysle tylko o Audi b4-3 , Astra F, Megane I :).Czekam na propozycje i opinie :)
[quote="tqx"]Witam chce przeznaczyæ na auto max 7 Tys ale zmiesic sie w 5-6.Na oku mam:
-Renault Megane I Coupe 1.9 dTi 98KM
-Renault Megane I Coupe 1.4 i 16V 95KM
-Renault Megane I Hatchback 1.9 dCi 102KM
-Renault Megane I Hatchback 1.9 dT 90KM
jak szukasz renaulta to najlepiej z koñcówki produkcji gdzie poprawili co trzeba tak po roku 2000 co do Coupe to benzynê Jezdzi³em z 96 roku megank± parê lat temu 1.6 na gazie dawa³a radê potem przej±³ ja mój stary w tym roku ja sprzeda³ mia³a najechane co¶ z 300k km Jedyny proble to wydmuchana uszczelka przy 160k km i mechanik partacz który ¼le dokrêci³ g³owice i musia³em jeszcze raz sam wymieniæ i dokrecaæ zgodnie z serwisk± renault i hula do tej pory
Co do astry to dobra opinie maj± tam gdzie mieszkam te z silnikiem isuzu(dlaczego nie wiem ale zawsze w og³oszeniu pisze engine isuzu i jest drozsza)
Bo silnik z Isuzu jest po prostu znacznie lepszy :D
Z renault w tej cenie odpu¶æ dci, bardzo spore ryzyko wtopy, natomiast dti jak najbardziej godne polecenia :D Lubi± rdzewiec tylne nadkola, czasem irytuj±ce usterki elektryki
Z Astry te¿ te silniki nie s± z³e, jedyna powa¿na wada Opla to ewentualna korozja(wbrew pozorom nie zawsze wystêpuje), zawias prosty, c¿e¶ci tanie i ³atwo dostêpne, prosta w naprawach, ma³o elektroniki
Audi ma niemal pancerne zawieszenie, które te¿ jest proste w budowie, obecnie sporo zamienników w niez³ych cenach, auto godne polecenia, ale nie napala³bym siê zbytnio na diesla bo te bêd± mia³y ogromne realne przebiegi i mo¿e sporo rzeczy siê sypn±æ. Mo¿e lepiej poszukaæ Audi z beznyn± 1.8 (90) lub 2.0 (ok 110KM). Proste ¿ywotne silniki, dobrze znosz± LPG jak co¶ :D
Aha dzieki :) Ale Audi 80 np 1.9 tdi pali 5-9 l max a W benzynie pali do 12 wiec juz sam nie wiem co mam zrobic
Masz zupe³nie inne auto (niby silnik ten sam z ma³ymi ró¿nicami), m³odsze, z znacznie mniejszym realnym przelotem, a co za tym idzie wzglêdnie bezproblemowe. Poza tym w budzie b4 tdi w cale nie jest rewelacyjne zw³aszcza z 1.6 d lub 1.9 75 KM :roll:
Mam te¿ 10 letniego diesla któym ostatnio je¿dze na codzieñ,te¿ Audi,ma 250kk i nic siê do tej pory nie dzia³o z samym silnikiem ani osprzêtem.
A co myslicie E34 2.5 Benz + Lpg ;) ? albo Galant + LPG ?
Oba fajne, aleeee....
W BMWu trzeba uwa¿aæ na uk³ad ch³odzenia bo mo¿na silnik ³atwo przegrzaæ, a Galanta jest super ale najlepiej z 2.0 136KM, w gdi siê nie pakuj bo na LPG tego zbytnio nie przerobisz
Ja wybra³bym B4 .Blachê ma w ocynku i tu bedziesz mia³ spokoj.I pamietaj jeszcze o jednej rzeczy.Diesle lubi± ciep³o i silnik powinien byc dogrzany.Jezeli robisz krotkie odcinki to lepiej pomysleænad benzyn± lub LPG. A poza tym masz duzy dostêp do czê¶ci....
Wielkie Dzieki wiem ze napweno wezme Benyznke + Lpg na 100% ale nie wiem jakie Auto nadal rozmyslam nad 34 albo 36 w gazie ;)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl