Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam!
Od d³ó¿szego czasu mam problem z ustaleniem przyczyny.Silnik pracuje jakby nie pali³ na wszystkie cylindry,na wolnych obrotach szarpie,za¶ podczas jazdy przy obci±¿eniu i na niskim biegu nie zbiera siê i szarpie,dopiero przy wysokich obrotach jest to nieodczuwalne.wymieni³em kable,cewkê,¶wiece,mam cztery czujniki temperatury i mechanicy powiedzieli ¿ebym go zmieni³ na orygina³ bo komputer nadal wykrywa b³±d na czujniku.
Mierzyli ci¶nienie,wymieniali wtryski,nic nie pomog³o.nie wiem co robiæ,czy kupowaæ kolejny czujnik,gdzie tkwi przyczyna tej niemocy???Jezeli kto¶ spotka³ siê z podobnym przypadkiem to proszê o poradê!!!!! :roll:
"Lewe" powietrze wpadaj±ce do kolektora ss±cego.
Uszkodzona uszczelka kolektora, uszkodzony przewody serwa lub samo serwo, dziurawe przewody elastyczne za przep³ywomierzem powietrza.
Lub mechanicznie brak ci¶nienia sprê¿ania, uszkodzony zawór, przestawiony rozrz±d, uszkodzona d¼wigienka zaworowa lub regulator hydrauliczny, zu¿yty wa³ek rozrz±du.
Elektryczne: brak masy na g³owicy silnika. St±d zbyt niskie napiêcie iskry.
Ale ze wzglêdu na opisywany b³±d czujnika i szarpanie przy dodawaniu gazu stawia³bym na prawid³owe po³±czenia masowe bloku i g³owicy. (taki standardzik)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl