Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam,
Potrzebujê pomocy w wyborze. Biorê pod uwagê dizle od 2005 roku. Skrzynia manualna chyba, ¿e trafi siê S-tronic(Audi), DSG (VW).
Które wed³ug Was robi lepsze wra¿enie?
Co by¶cie wybrali z tej trójki?
Audi A3 2.0 TDI
VW Golf V 2.0 TDI
Honda Civic 2.2 i-CTDi
z góry dziêki,
pozdrawiam
Only Audi , robi wra¿enie , niestety jest tez najdro¿sze , ale cos za co¶ :D
Które wed³ug Was robi lepsze wra¿enie? Honda Civic 2.2 i-CTDi Audi A3 2.0 TDI ale tylko te dwa. Golf to jest... tylko Golf.
Pomijaj±c trochê Golfa, w podobnej cenie mogê wzi±æ A3 2.0TDI 140KM co Civic 2,2 i-CTDi.
Ma³e porównanie:
Masa w³asna: Audi 1330kg, Honda 1347kg
Moment obrotowy[Nm]/Moc[KM] Audi 320/140, Honda 340/140
0-100km/h [s]/v-max [km/h] Audi 9,5/207, Honda 8,6/205
Poj. baga¿nika[l]: Audi 350, Honda 485!
Jestem ciekaw jak te silniki znosz± chipowanie.
Co ciekawe Civic mimo wiêkszego silnika pali mniej (wg. danych produdentów) ;-)
Spalanie ¶rednie: Audi 5,8l/100km, Honda 5,1-5,3l/100km
W Audi na plus presti¿ marki oraz wygl±d, jako¶æ wykonania.
Na razie tyle moich przemy¶leñ i porównañ ;-)
Jestem. :D
Zaczne od Golfa. No jako takowym nie jezdzilem ale testowalem Jette wiec chyba to samo.. pierwsze co mnie odrzucilo to jakosc plastikow w VW i to samo zaobserwowalem w Passacie *podlog jakosci Audi. Ogolnie twarde zawieszenie ale smiga.
Audi.
Wszystko dopieszczone i cichutko w srodku.Wszystko pracuje idealnie az czlek sie delektuje. Jakosc wykonania jak to w Audi,nie ma sie absolutnie czego czepic.. Zawieszenie tez lekko twarde ale uwazam,ze takie powinno byc w tej klasie gabarytowej auta.Wspaniala pozycja kierowcy,mozna wszystko ustawic absolutnie pod siebie bez wzgledu na wzrost kierujacego.Silnikowi Audi brak troszke agresywnosci,pracuje bardzo plynnie.Z pewnoscia jakis chip calkowicie zmienilby auto i dodal sportowego zaciecia.
Civic to spora konkurencja dla Audi zwlaszcza z silnikiem 2.2dizel jadac Civiciem wydaje sie,ze ma duzo wiecej niutonometrow.Nawet na szostym biegu bardzo dobrze przyspiesza.Z tym,ze Honda lubiala sobie wciagnac troszke oleju ale tym raczej bym sie nie sugerowal bo to dopiero sie moze unormowac.Silnik o bardzo wysokiej kulturze pracy,naprawde ladnie przyspiesza i hamuje.Jako ciekawostke dodam,ze na jednym z Pro-drivow,ktorym bylem na torze, jeden kierowca wykrecil lepszy czas DIZLEM jak inny driver Tape-R :shock: Po zalozeniu 18-19calowych felg Civic prowadzi sie jak gokart i naprawde mozna wymiatac.Mnie jakos nie lezy pozycja za kierownica.. ale to takie osobiste odczucia.Sporym minusem jest brak tylnej wycieraczki i bardzo ograniczona widocznosc podczas cofania.Ogolnie super autko.
Jednak w tym pojedynku:
Audi a Civic ciezko by mi bylo zdecydowac.. z pewnoscia Audi musi dostac jakis booster w postaci boxa lub chipa... moze wtedy latwiej by mi bylo...
Takze decyzje pozostawie Tobie :P
Audi 350, Honda 485! to mo¿e fastback , skoro an to zwracasz uwagê :D
nie wiem w czy tkwi problem skoro:
W Audi na plus presti¿ marki oraz wygl±d, jako¶æ wykonania. a w hondzie tylko cena :D
kierowca wykrecil lepszy czas DIZLEM jak inny driver Tape-R co kierowca to kierowca :D pozatym
DIESEL RULEZ :D
P.S.
dizel DIZLEM
DIESEL
[size=9:][ Dodano: 16-04-2008, 5:34 ][/size:]
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Sie wie V-ride :D
DIZEL 4EVER :D :D :D
Dziêki za wypowiedzi.
Owszem, Audi z chipem na pewno siê o¿ywi, ale do Civica te¿ mo¿na dorzuciæ chip i jest znowu do przodu o wiêkszy moment obrotowy ;-)
arczi01 napisa³/a:W Audi na plus presti¿ marki oraz wygl±d, jako¶æ wykonania. a w hondzie tylko cena
Nie tylko cena. W Hondzie na na plus wg. mnie: osi±gi, wiêkszy baga¿nik, ¶wie¿y wygl±d.
arczi01 napisa³/a:Audi 350, Honda 485! to mo¿e fastback , skoro an to zwracasz uwagê
A3 Sportback ma 370l :-)
Muszê jeszcze to przemy¶leæ bo wybór na prawdê trudny.
I jeszcze jedno :!:
W Hondzie jest lancuszek rozrzadu wiec dosc spore udogodnienie :P
A w Golfiorze i Audi wciaz paseczek :?
jeszcze jedno W Hondzie jest lancuszek rozrzadu wiec dosc spore udogodnienie A w Golfiorze i Audi wciaz paseczek :roll: sam wygl±d nam to wynagradza
V-ride nie wywracaj tak oczami :D wiesz,ze staram sie patrzec obiektywnie na kazde auto :D
A gdyby pój¶æ na kompromis:
Volvo S40 2.0d 136KM
- Dynamika podobna
- Fajny wygl±d (elegancja, nie narzuca siê jak np. civic)
- bezpieczeñstwo (5 gwiazdek euroNCAP. Audi i Honda po 4, golf v 5) :)
- cena podobna do reszty
³ot du ju fink?
http://img227.imageshack.us/img227/6669/volvo1bv5.jpg
Volvo S40 2.0d 136KM jesli odpowiada Ci zawieszenie i silnik Focusa w ³adnej volvowskiej obudowie to jak najbardziej
Kolesia mama dosta³a S40 z D5 :shock: ja nigdy takim kompaktem jeszcze nie jechalem!
Volvo S40 2.0d 136KM jesli odpowiada Ci zawieszenie i silnik Focusa w ³adnej volvowskiej obudowie to jak najbardziejKolesia mama dosta³a S40 z D5 :shock: ja nigdy takim kompaktem jeszcze nie jechalem!
mo¿esz co¶ wiêcej napisaæ na temat tego auta?
Nie wiem czy masz racjê. Wiem za to, ¿e w te¶cie motoforum.pl zosta³o dobrze ocenione zawieszenie i silnik:
Zawieszenie:
„Zawieszenie jest zestrojone na sportowo, ale bez zbytniej przesady. Nie jest twarde, jak w sportowych autach, a komfort jazdy nie budzi ¿adnych w±tpliwo¶ci, ¿e mamy do czynienia z Volvo. Nic nie dobija i nie trzêsie. Wpadniêcie w dziurê nie doprowadzi do wypadniêcia plomb w zêbach i nie przenosi ¿adnych drgañ na kierownicê. Volvo S40 nie przechyla siê na zakrêtach, a precyzyjny uk³ad kierowniczy pozwala na szybk± i bezpieczn± jazdê po krêtej i dziurawej polskiej drodze. System wielowahaczowy w zawieszeniu sprawdza siê wy¶mienicie”. Tak by³o w T5 i identycznie jest w wersji 2.0D.
Silnik:
Zastosowanie diesla w S40, przynios³o nadspodziewany efekt. Autem podró¿uje siê zarówno w mie¶cie jak i w trasie bardzo dynamicznie i oszczêdnie. Moc 136 KM, jaka zosta³a wydobyta z 2-litrowego diesla wystarcza a¿ nadto do poruszenia auta, które wa¿y prawie 1,5 tony.
V-ride nie wywracaj tak oczami wiesz,ze staram sie patrzec obiektywnie na kazde auto niech ci bedzie :D
A gdyby pój¶æ na kompromis: Volvo S40 2.0d 136KM
jesli odpowiada Ci zawieszenie i silnik Focusa w ³adnej volvowskiej obudowie to jak najbardziej jednak ja bym wola³ nie przep³acaæ :D
Nie wiem czy masz racjê. Wiem za to, ¿e w te¶cie motoforum.pl zosta³o dobrze ocenione zawieszenie i silnik: ma racje , to ze silniczek i zawiecha ok , nie znaczy ze to nie moze byæ focus , który ma najlepsze zawieszenie w swojej klasie , dieselek tez nie grzeszy :D
mo¿esz co¶ wiêcej napisaæ na temat tego auta? Wnêtrze jest delikatnie ciasniejsze od Focusa, Baga¿nik podobny, wnêtrze (wykonanie lepsze) w dodatku ta deska rozdzielcza 8) miodzio :D
Nie wiem czy masz racjê. Wiem za to, ¿e w te¶cie motoforum.pl zosta³o dobrze ocenione zawieszenie i silnik od kilku lat Ford jest w posiadaniu Volvo.
Zawieszenie z Focusa trafilo do S40 i V50 a zawieszenie w S60 jest montowane w Mondeo, S-MAXie, Galaxy itd...
Z chêci± wybra³bym Audi ale za t± sam± cene dostaniesz o wiele lepiej wyposa¿on± civic. no a golf jak to golf- dobry ale nie wyjatkowy
audi najlepszy wybór ale najdro¿szy... naj³adniejszy desing, civic troche sie opatrzy³ przez swój kosmiczny wygl±d a golf troche tandetnie wykoñczony:/
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl