zimny pali ciep³y nie vw sharan 110 km 1997 r. 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

wymieni³em g³owiczkê pompy wtryskowej zrobi³em rozrusznik oraz filtr paliwa i dalej na gor±cym silniku trzeba d³ugo krêciæ rozrusznikiem. mechanik próbowa³ utawiæ g³owiczke ale to malo pomog³o. w rozruszniku zmieniono tulejke i regulator napiêcia. ¶wiece ¿arowe s± w porz±dku. proszê o poradê



Pierwsza sprawa to sprawny w 100% akumulator. Musi krêciæ jak wariat. Du¿o mechaników to bagatelizuje. Je¶li bateria ma ok. 3-4 lat, przy dieslu ju¿ mo¿e byæ za d³ugo. Po drugie pompa wtryskowa. Jest w niej element tzw. t³okoro¼dzielacz, który siê z czasem zu¿ywa. Jako czê¶æ metalowa pod wp³ywem rozszerzalno¶ci cieplnej (gor±cy silnik) traci na szczelno¶ci. Powoduje to brak w³a¶ciwego ci¶nienia wtrysku. Po trzecie na takie dolegliwo¶ci pomaga zmiana programu steruj±cego prac± silnika. Najbardziej skuteczny ¶rodek na eliminacjê tego problemu (zmienione dawkowanie paliwa przy rozruchu).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl