Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Wielka wielka prozba posiadam Mercedesa 280E z 1978r. Zedowa 6-cio cylidrowka o pojemnosci 2.8 wiadomo ze pali ile tylko widzi benzyny a ta ciagle drozeje i nie wiem czy warto w nim instalowac instalacje gazowa poniewaz nie posiada sady i nie da rady wlazyc elektroniki i zostaje zwykly gaz a przy wtrysku sekfencyjnym z tego co juz wiem lubi ostro strzelac co grozi zniszczeniem silnika i nie wiem co mam robic wiec jesli jest ktos kto jezdzi lub zna kogos kto jezdzi takim "gazikiem" prosze o opinie i wypowiedz na ten temat...
:idea: instalacje z s±d± wbrew pozor± wcale nie s± lepsze od tych najzwyklejszych,ka¿dy m±dry gazownik ci to potwierdzi ¿e to tylko teoria,sekwencja nawet nie wiem od jakiego momentu jest mo¿liwa w mietku ale napewno grubo po 90r,wszystkie poprzednie to K-jet tronic,i tam tylko pó³ sekwencja jest mo¿liwa technicznie,ogulnie mietek nie lubi gazu,jest problem z zaworami i uk³adem zap³onowym,bêdzie to jezdziæ ale .........,max 100ty¶ i sam stracisz ochote na szukanie przyczyn ró¿nych niedomagañ i k³opotów,ale je¿eli jest kalkulacja i masz chêæ to przy turystycznej eksploatacji jest to jakie¶ rozwi±zanie :arrow:
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl