Miłość jest trudną częścią naszego życia..
VW Sharan w ofercie VW by³ od 1995 r. Przez 15 lat auto przesz³o dwa liftingi, jednak dalej by³ to ten sam model opracowany we wspó³pracy z Fordem i SEAT-em. Ale w koñcu fani tego modelu doczekali siê nastêpcy. Bo oto w Genewie Niemcy prezentuj± nowego Sharana.
Ci, którzy spodziewali siê rewolucji stylistycznej po tym modelu, mog± siê srogo zawie¶æ. W sumie, czy kto¶ nieprzeciêtnego designu od Volkswagena oczekiwa³? Nowy Sharan wygl±da spokojnie, przeciêtnie, a niektórzy nawet mówi±, ¿e nudno. W ka¿dym razie, spogl±daj±c na tego vana, od razu wiemy, z jak± marka mamy do czynienia. Dla niektórych to du¿y plus.
Za to bardzo pozytywnie zaskakuje wygl±d deski rozdzielczej. Jej spokojny design nie powoduje uczucia senno¶ci u obserwatora, a proste linie zaskakuj± nowoczesno¶ci± i elegancj±. Sharan w stosunku do poprzednika urós³ o 22 cm (teraz mierzy 4,85 m), na szeroko¶æ przyby³o 9,2 cm (1,9 m), za to wysoko¶æ zmala³a o 1,2 cm do 1,72 m. Rozstaw osi wynosi 2,92 m. Nareszcie w vanie mamy tak¿e przesuwane boczne drzwi, które poprawiaj± funkcjonalno¶æ tego modelu.
Auto oferowane bêdzie w trzech wersjach: 5-miejscowej, 6-miejscowej i 7-miejscowej. Dobra wiadomo¶æ dla wszystkich, którzy ceni± funkcjonalno¶æ. Teraz fotele ju¿ nie musz± byæ wyjmowane z pojazdu, ale dziêki funkcji EasyFold mo¿emy je schowaæ pod pod³og±. Fotele drugiego rzêdu mog± byæ przesuwane do przodu i do ty³u w zakresie 160 mm, a ich nachylenie mo¿e byæ regulowane do 20 stopni. W baga¿niku, do linii okien, przy piêciu miejscach wygospodarowano pojemno¶æ 711 l. Po schowaniu wszystkich foteli pojemno¶æ kufra mierzona po dach wzrasta do 2 297 l. Producent oferuje tak¿e system zarz±dzania przestrzeni± baga¿ow± sk³adaj±cy siê z sieci i dwóch ruchomych szyn teleskopowych, które zakotwiczaj± siê w ¶cianach bocznych.
Do napêdu auta jak na razie oferowane bêd± cztery jednostki napêdowe. Dwie z nich to benzynowe motory: 1.4 TSI (150 KM) i 2.0 (200 KM). Pozosta³e dwie to diesle, oba o pojemno¶ci 2 litrów i mocy 140 lub 170 KM. Wszystkie wersje oprócz najmocniejszej wyposa¿ane bêd± w system Stop-Start i system odzysku energii podczas hamowania. Silniki ³±czone bêd± z 6-biegow± skrzyni± manualn± lub skrzyni± DSG.
VW Sharan w swym najnowszym wcieleniu debiutuje oficjalnie podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Auto nied³ugo potem powinno znale¼æ siê w salonach sprzeda¿y. Jak na razie producent nie ujawni³ cen opisywanego modelu.
http://img246.imageshack.us/img246/9104/12128864.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/4774/volkswagensharan201005.th.jpg http://img52.imageshack.us/img52/1557/volkswagensharan201004.th.jpg http://img401.imageshack.us/img401/1389/volkswagensharan201002.th.jpg http://img443.imageshack.us/img443/2334/volkswagensharan201001.th.jpg¬ród³o:
http://www.autogaleria.pl
Vw Sharany nigdy nie by³y ³adne i tak chyba pozostanie... :unsure:
''Ni ziêbi, ni grzeje''
Jak dla mnie to fajny ;)
Jakby kto¶ Gofla dmuchn±³ przez rurê wydechow±.
Wszystko fajnie, ale nie potrzebnie te drzwi na szynie :angry:
Wszystko fajnie, ale nie potrzebnie te drzwi na szynie :angry: Próbowa³e¶ kiedy¶ zapakowaæ dzieci do vana na w±skim miejscu parkingowym ?
Auto...poprawne do bólu.
Ja tam wole jak wielkie drzwi otwieraj± siê szeroko na ruchliw± ulicê :P
Dla mnie to kolejny samochód i nie zapamiêtam go na d³ugo o ile nie przejedzie mi po stopie kiedy wzorem poznaniaków szczupakiem rzucê sie na pasy.
Wszystko fajnie, ale nie potrzebnie te drzwi na szynie :angry: Mylisz siê. Jest bardzo, ale to bardzo dobry pomys³.
Taki jak wszystkie VW. Bry³± trochê przypomina trojaczki PSA-fiat. Generalnie nic ciekawego.
Próbowa³e¶ kiedy¶ zapakowaæ dzieci do vana na w±skim miejscu parkingowym ?
Auto...poprawne do bólu. Na szczê¶cie nie mam dzieci, ale drzwi na szynie ¶mierdz± mi Francuzami ;) :blink:
Hamerykañce te¿ maj± drzwi na szynach. :rolleyes: Mi siê nawet podoba.Wygl±da lepiej od poprzednich Szaranów. ;)
Ni ni ale pomys³ z drzwiami generalnie OK
Drzwi OK , reszta ju¿ nie , BURN :angry:
Fajny. ;)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl