vw b3 zimny niechce zapalic 1,8 i 92 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

witam mam problem z passatem b3 1,8 i monowtrysk otóz zapala i gasnie czy silniczek krokowy jest zato odpowiedzialny ? wysunie sie potem s± wysokie obroty,. zeby sie cofno³ musze odpiac wtyczke od przepustnicy. niemam za duzo.kasy zeby kupowac w ciemno krokowca, czysci³em go i nic pozdrawiam i zgóry dziekuje za rady[/scroll]



Je¿eli silnik da sie uruchomic tylko na chwilê i pomaganie sobie peda³em gazu nic nie pomaga, to silniczek krokowy nie ma z tym nic wspólnego. Opisz dok³adniej ;)

otóz jak pisa³em wczesniej,mój passat b31,8 monotronic gdy jest zimny zapali, i pochwilipo u³amku sekundy,gasnie,przy drugim albo trzecim,przekreceniu stacyjki musze dodac gazu wtedy jest oki na 2-3 sek potem dodam gazu i tak zostaje,s± zawysokie obroty gdzies,2000-3000tys,silniczek niechce sie cofnac ,przez przypadek od³onczy³em wtyczke od czujnika przepustnicy i sie showa³i troszke wysuno³ ale i tak musia³em cofn±c srubki od dodawaniu gazu bo tez by³y trohe wysokie obroty jak pod³oncze krokowca na sucho to sie wysuwa ale jak dodaje gazu to stoi w miejcu (zamontowany)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl