Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Podczas jazdy sinik od czasu do czasu przerywa. Z pocz±tku potrafi³ zgasn±æ, ale po przeczyszczeniu styków czujnika obrotów nie ga¶nie. Po pod³±czeniu pod komputer wywala b³±d brak sygna³u obrotów sta³y, ale po w³±czeniu silnika b³êdu nie ma. Co mo¿e byæ przyczyn± tego przerywania i szarpania. Czy to mo¿e byæ silniczek krokowy lub przepustnica? Czy diagnoza komputerowa powinna odbywaæ siê na silniku pracuj±cym czy tylko na w³±czonym zap³onie?
B³±d czujnika obrotów jest zarejestrowany jako obecny poniewaz motor nie jest uruchomiony...no i tak to dzia³a ;)
Silniczek biegu ja³owego czy przepustnica nie bedzie przyczyn± szarpania. Szarpanie moze pochodziæ od zacinaj±cych sie wtryskiwaczy, b±d¿ co bardziej prawdopodobne, wykrzaczaj±cej sie cewki zap³onowej, któregos z cylindrów.
Diagnoze przeprowadza sie na wy³aczonym motorze i na w³aczonym. Wiele elementów z listy danych bada siê podczas pracy, jak i w stanie spoczynku. Najprostsz± metod±, jezeli posiadasz dostep do komputerka, to jest jezdzenie z nim tak d³ugo az wywali b³ad lub zacznie szarpac. W momencie wystapienia usterki, mozna skozystaæ z opcji zapamietywania listy danych, po to by poróznaæ j± z list± silnika pracuj±cego sprawnie. Doswiadczonemu diagno¶cie to sie udaje. jednak¿e radzi³bym spróbowac szukaæ prozaicznej przyczyny- benzyna/uk³ad zap³onowy. Co nie wymaga sprzêtu a jedynie doswiadczenia.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl