Miłość jest trudną częścią naszego życia..
witam mam pytanie ,zjezdzilem paliwo w baku do zera i po zatankowaniu i przepchnieciu powietrza z ukladu silnik zapalil i jest niby wszystko ok tylko od czasu do czasu cos mu odbija .Tydzien lub dwa jest ok i nagle staje jak by sie zadlawil albo paliwa nie dostawal.Kolega mowi ze pewnie zassal syfy z baku i ztad te obiawy,ze moze dysze jakis paproch zapycha w co mi sie nie chce wiezyc jak by zapchal to by zapchal na amen ta dysze,mowi tez ze moze pompa ma jakies syfy w sobie (a propo gdzie ona jest w baku czy przy silniku,i tak samo filtr paliwa jesli jest to gdzie ??) jest to silnik 1,4,mialem tez problemy z cewka ,wymienilem ja i jest niby ok ale robie sie juz glupi bo sam nie wiem gdzie zaczac szukac przyczyny
pompa i filtr s± pod autem a kiedy by³ filtr ostatnio wymieniany i czy wogule
kiedy byl wymieniany to tak szczerze to tylko cholera jedna wie hahahaha,wlascicielem jestem od nie dawna ,ale to ze filtr i pompa sa pod autem to juz strzal w glowe ,to co to jest przykrecone do bloku silnika od przodu na dwie sruby??? najpierw jest aparat zaplonowy potem jak domniemam lekko na prawo to pompa i jeszcze na prawo dalej to filtr, przesledzilem przewody paliwowe pod autem i najpierw dochodza dwa do niby pompy potem dwa chyba (pisze z pamieci)do niby filtra i z filtra jeden do gaznika .jest to silnik 1,4 ale jak ostatnio wymienialem uszczelke pod klawiatura to okazalo sie ze pasuje uszczelka od 1,7 wiec jest to na pewno skladak no coz kochani hahhahah gdybym byl mechanikiem to bym nie zadawal takich glupich pytan i bym wiedzial wiecej hahhahah ale dane mi bylo zostac kamieniarzem hahhahah pozdrawiam i dzieki za rady
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl