Seat Leon 1.9 TDI 110KM 2002r. 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

witam :) a wiec tak mój problem polega na tym ze gdy zapale auto rano czy po pracy, ogólnie po d³u¿szej przerwie to gdy zaczynam jechaæ zaczyna szarpac i dziwny d¼wiêk tarcia jakby s³ychaæ... auto czasami zaczyna wtedy schodziæ na bardzo niskie obroty i prawie ga¶nie czasami niestety zga¶nie a gdy chodzi to i tak przez pewien czas gaz nie reaguje a auto strasznie kopci! po 2 auto traci moc, niezale¿nie czy jest rozgrzane czy nie... gdy przechodzi 3000obr nagle czuæ na gazie brak mocy, wtedy muszê auto wy³±czyæ i ponownie uruchomiæ... nie zawsze to siê dzieje ale jest to bardzo dokuczliwe. po takim restarcie w³±czenie i wy³±czenie wydaje mi siê ze auto wtedy dopiero dobrze chodzi bo tak to jakie¶ przymulone jest ... mo¿e kto¶ pomoc?? z góry dziêkujê ;)



Pompowtryski czy pompa??? Mog± siadaæ, kierownica turbo (w±tpie), b³êdów ¿adnych nie ma???

Sprawdziæ VAG-iem czujnik temperatury. Je¶li nie bêdzie wykazywa³ b³êdów, nale¿y go sprawdziæ pod wzglêdem wskazañ - mo¿e pokazywaæ i 200*C ! Oczywi¶cie b³êdnie .

Notlauf, pewnie kierownice w turbo zapieczone. Ew. czujnik N75. Jak kopci na czarno to sprawd¼ czy przewody w okolicach intercoolera s± szczelne.



a jezeli te przewody nie sa szczelne to moze szarpac, wydawac dziwny dziwek( tarcie czy cos takiego) i spadac z obrotow?? czujnik podobno jest sprawny... wydaje pieniadze a caly czas to samo... juz mam dosc tego Leona:/ w tamtym roku mialem czyszczona kierownice...

A mo¿e czujnik do³adowania siedzi. Ten dym jest czarny czy bia³y?

jezeli chodzi Ci o N75 bo chyba tak to sie nazywa to jest sprawny, bardziej pod czarny podchodzi...

Toye, daleko nie masz ,podjed¼ do Compsportu w Bielko-Bia³ej, lepszych fachowców od TDI ciê¿ko sobie wyobraziæ, napewno pomog±. B³±dzeniu po ciemku na forach nie ma sensu, do mechanika trzeba i tak podjechaæ, a nikt nie pomo¿e bardziej ni¿ oni.

a powiedz mi czy bardzo cienia sobie swój fach ??

Zadzwoñ i siê dowiedz ile diagnoza kosztuje i podpiêcie do VAGa.

bylem u jednego mechanika i powiedzial ze te spadki mocy to przez turbine ze niby trzeba dac do regeneracji:/ jak sadzicie czy to moze byc to??

Bez podpiêcia auta i zczytaniu logów to wszystko bêdzie wró¿enie z fusów.

Mozliwe ze to wirnik wydechowy turbiny.

bylem u dobrego mechanika i powiedzial ze na 99% turbina do wymiany ale jutro auto bedzie rozbieral i sie wszystko okarze bo na razie bylo tylko podpiecie... zobaczymy...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl