Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Marka i Model: SEAT EXEO ST
Silnik: pojemno¶æ, 2,0 TDI , 143 ps
Rok Produkcji: nusia 2010 8)
Wersja Wyposa¿enia: STYLE
Elementy Wyposa¿enia: tempomat, szybê czo³ow± z izolacj± akustyczn± i zielonym pasem przeciws³onecznym, automatycznie przyciemniaj±ce siê lusterko wsteczne, czujniki parkowania z ty³u, regulacjê podparcia krêgos³upa lêd¼wiowego w przednich fotelach oraz uk³ad monitorowania ci¶nienia w ogumieniu. W samochodzie jest te¿ 8 g³o¶ników, a kierownica i rêkoje¶æ d¼wigni zmiany biegów pokryte s± skór±. Wnêtrze ozdobiono aluminiowymi dodatkami w kolorze szarym "Vulcano".
Okres u¿ytkowania: Jak na razie jedyne 50km , ale raczej tego bêdzie wiêcej :D
Spalanie:
Ciê¿ko powiedzieæ , jak na razie za ma³o je¼dzi³em , jednak podczas tych 50km komputer pokaza³ 5.9 l/100km
Silnik:
Silnik to naprawde fajne cacko , wkrêca siê ochoczo na obroty (4500ty¶ obr. :D) przy tym jego charakterystyka pracy to na prawdê aksamitne uczucie , nic nie szarpie . Moc dostêpna jest od 2500-4000 obr. I to jest ok.
Zawieszenie:
Auto i jego zawieszenie jest juz od lat dobrze znane , tak wiêc ¶mia³o mogê napisaæ ¿e zachowuje siê poprawnie i przewidywalnie. Komfort super (na 17`) trzymanie drogi barzdo dobrze.
Wnêtrze:
No trudno tu co¶ nowego napisaæ , generalnie ¶mia³o mo¿na skopiowaæ opis A4 z przed kilku lat. Jednak jak dla mnie to jest olbrzymi plus. Wykonanie wreszcie jest na wysokim poziomie tak jak i ergonomia . No mo¿e przy ciut nudnie (na pewno w porównaniu z choæby Mondeo lub Insignia)
Awaryjno¶æ:
BRAK :D
Plusy
Sprawdzona od lat konstrukcja , wykonanie i materia³y na bardzo wysokim poziomie , przystêpna cena , nowoczesny silnik , ciekawy design na zewn±trz , oryginalno¶æ ,
Minusy
Brak automatycznej skrzyni biegów DSG (jak na razie) , Sprawdzona od lat konstrukcja , ma³o miejsca w ¶rodku , ma³o ciekawy design w ¶rodku
Podsumowanie:
My¶lê ¿e jest to idealne auto dla przedstawiciela/managera. Stosunek jako¶ci do ceny jest tutaj bardzo korzystny. Je¶li wiêc szukasz nowego auta które nie do koñca spe³nia twoje wymagania ale przy tym jest "politycznie poprawnym wyborem" to tutaj dostaniesz samochód który nie powinien ciê zawie¶æ. Jednak proponuje rozwa¿enie zakupu tego pojazdu na nie d³u¿szy okres ni¿ 2-3 lata , w innym wypadku na pewno siê on tobie znudzi.
Zdjêcia jak dotrze do mnie mój egzemplarz (jeszcze go nie kupi³em) :D
Ja czekam na obszerniejsz± relacjê. Exeo z przodu jest rewelacyjne, z profilu te¿ daje radê, ale z ty³u w ogóle mi siê nie podoba.
Wnêtrze jest poprawne, tak jak napisa³e¶, aczkolwiek dla mnie trochê za du¿o guzików na konsoli ¶rodkowej.
Mimo tego, ¿e samochód jest "kopi±" A4 poprzedniej generacji, to cena za samochód ze 102-konnym silnikiem jest do¶æ wysoka, ackzolwiek widzê, ¿e w standardzie jest Climatronic.
Exeo z przodu jest rewelacyjne, z profilu te¿ daje radê, ale z ty³u w ogóle mi siê nie podoba.
Ha! A ja uwa¿am wrêcz odwrotnie :). Przód nijak nie pasuje do tego Audi A4, linia boczna klasyczna (notabene przód do niej nijak nie pasuje), ale za to ty³ jest ca³kiem zgrabny, przypomina star± Cordobê.
Po mie¶cie widzia³em przemykaj±ce dwie sztuki - dopóki nie widaæ "dorobionej gêby" jest nie¼le.
ale za to ty³ jest ca³kiem zgrabny, przypomina star± Cordobê
Mi przypomina raczej A4. Szczególnie w kombi. Ale to chyba na plus...za dobr± cenê mamy fajny samochód.
http://www.otomoto.p...how&id=C9867136
No patrzcie na ten ty³... :D
Autka zosta³y zamówione w pi±tek , tak jak u góry opisane (+ogrzewanie dupci i pakiet chromo :D ) teraz tylko czekaæ !
A tak to bêdzie wygl±da³o :D
Za³±czone pliki
Hmm...mogê byæ Twoim przedstawicielem Handlowym? :D
nie ma zdjêcia...
Bo V-ride dodawa³ wszystko jako za³±czniki, a nowe forum ich nie obs³uguje.
jak to , wcale ich nie obs³uguje?
Teraz nie wiem, ale te wgrane wcze¶niej ju¿ nie dzia³aj±.
ju¿ wkleji³em ponownie , jako¶ dziwnie to wygl±da , brak miniaturek
Kolejna fajna opcja : auto nie krêci siê wy¿ej ni¿ 2500 obr. na luzie.
Zabawnie do tego doszed³em : wsiad³em do auta i mu but a auto tylko do 2500obr. na to ja do sprzedawcy , jaki¶ popsuty ten samochód (a to tylko demo) bo¿e jak ten siê tak psuje to ja rezygnuje z mojego zakupu (taki ¿artcik :D ) , go¶ciu w szoku do mnie po 2 godzinach dzwoni i t³umacz z ulg± ¿e to takie zabezpieczenie , po czym pyta czy jednak nie odst±piê od zakupu :rolleyes:
A wiêc sta³o siê, w piatek odebra³em dwa nowe cacka. Zmiana od razu na 17-ki z rs-4 plus oponki Potanza Bridgestone.
Niestety tylko letnie , jazda na nich w tych warunkach to koszmar , dzisiaj musia³em na zakrêcie prosto przewaliæ bo nie zmie¶ci³em siê. A jecha³em tylko 40 :rolleyes:
Co do auta to wszystko git , jedynie spalanie nie zachwyca w mie¶cie komp mi 9 pokazuje (jak w audi) na trasie jakie¶ 7 , sza³u nie ma :angry:
Za³±czone pliki
A wiesz, ¿e to ma 4 gwiazdki w EuroNCAP? :D
Jak wnêtrze? Ciasne? szkoda, ¿e z ty³u ciemno¶ci na szybie nie ma ;)
Ale kozy! Na glebe z nimi B)
A wiesz, ¿e to ma 4 gwiazdki w EuroNCAP? :D
Jak wnêtrze? Ciasne? szkoda, ¿e z ty³u ciemno¶ci na szybie nie ma ;) Wiem , jednak nigdy do tego wagi nie przywi±zywa³em , co mnie jacy¶ piesi obchodz± ,wycieraczki i jedzie siê dalej.
A tak na serio to auto prowadzi sie bosko , nie wiem czy to zas³uga opon , ale na zakrêtach moj± 6-k± kumpla w exeo zgubiæ nie da³em rady, dopiero na prostej :lol:
Wnêtrze z przodu spoko , miejsca pod dostatkiem (na prawdê wiêcej nie trzeba), ty³ to inna bajka , nawet ma³a osoba nie usi±dzie , mo¿e z 7-8 cm na nogi :rolleyes:
Ciemno¶æ pojawi siê dzisiaj , na obu , odbieram je wieczorem . :D B)
patit , auta przeznaczone s± do jazdy delegacyjnej , nie bêdê glebowa³ bo to nie na nasze drogi (chyba ¿e lubisz) 5km/h przez przejazd kolejowy przeje¿d¿aæ to OK :P
Co¶ du¿e spalanie. Obydwa pal± tak samo ?
tak , ok muszê dodaæ ¿e nie je¿d¿ê powoli , ale audi mam podobne a tam jest 2,7 i V6. :rolleyes:
My¶lê, ¿e spalanie spadnie, jak siê auto u³o¿y i "dotrze":)
Te¿ na to liczê ;)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl