Seat Cordoba 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Marka i Model: Seat Cordoba Silnik: 1.4 AEX , 60 KM Rok Produkcji: 1999 Elementy Wyposa¿enia: 2x podusia powietrzna, blokada skrzyni biegów i.. tyle. Okres u¿ytkowania: Wiêc jestem I w³a¶cicielem, autko mia³o byæ kontr± do starych u¿ywanych japoñczyków, wiêc wypad³o na Seata, bo przecie¿ prawie VW. Poniewa¿ Seat do¶æ wysoko siê ceni³ wypad³ najubo¿szy model, czyli SE. Auto ma przejechane 100 tys, bez kilkuset kilosów. Spalanie: Auto spala oko³o 6-7 litrów LPG na 100 kilosów i zawiera siê w tym jazda miejska, podmiejska i trasa... tak to jako¶ okolica mi siê trafi³a. Na trasie utrzymuje siê podobnie, prawdopodobnie z powodu przyma³ego silniczka. Silnik: No i siê zaczê³o... Auto ma ¶redni± jednostkê napêdow±, szkoda jedynie ¿e star±, bo dzi¶ 1,4 mo¿na nazwaæ ¶rednim, a kiedy¶ by³ to najmniejszy i tak zosta³o. Silnik ten mniej wiêcej odpowiada dzisiejszym Volkwagenowskim 1,2. Mo¿na powiedzieæ, ¿e ma dobre przy¶pieszenie, ale tylko na starcie, bo licz±c do setki to ju¿ zostaje. No ale jak to w mie¶cie od ¶wiate³ do ¶wiate³ jako¶ siê trzyma, je¶li nie ma jakiego¶ sportowego têpa, to i gdzie¶ mo¿na siê wepchn±æ przed ca³± watah±. W strefie podmiejskiej (prêdko¶æ oko³o 90km/h) autko sprawuje siê naprawdê przyzwoicie i ³adnie mo¿na go rozbujaæ przy wyprzedzaniu. No a na trasie... trochê nie wyrabia, silnik przy 120 zaczyna chodziæ na wszystkich dyszach, co daje efekt jakby ca³y Seat mia³ odlecieæ w nadprzestrzeñ. Choæ je¶li nie porównywaæ go do aut jakie tu s± ju¿ opisane (pomin±æ Trabanta) to te¿ mo¿na przejechaæ. Rok temu robi³ 6 kursów Wawa -Sopot i jako¶ siê da³o, szczególnie mi³o siê lecia³o bez obci±¿enia to 130 ¶rednio, a w porywach mo¿na by³o 150 wydusiæ, ale ze ¶mierci± w oczach. Zawieszenie: tu to tradycyjnie jak u wszystkich VAGów, czyli twardo i sztywno, jednak w³a¶ciwo¶ci jezdne przyzwoite. No ale przy szybkich odcinkach to autem ostro rzuca i wcale nie przyjemna jest jazda 150 bo ma siê nieodparte wra¿enie zbli¿aj±cego siê koñca jazdy, ale za drog±. Wnêtrze: Wiêc materia³y umiarkowane, bez rewelacji, ale nie tragiczne. Dobrze spasowane. Miejsca jest jak dla rodziny 4 osoby na prawie idealnie. Jednak jakby w 5 ch³opa jechaæ to straszna mêczarnia, ale to chyba tradycja w tego typu autach. Za to baga¿nik jest byczy, nawet z butl± na LPG. Na wakacje wszystkie baga¿e mieszcz± siê spokojnie. Awaryjno¶æ: Auto raczej nie awaryjne, jedyne to problemy ze stacyjk± i tyle. Reszta spowodowana raczej trochê niechlujnym u¿ytkowaniem. (samochód rodzinny to wiecie - musi byæ jako van, limuzyna, sportowy i ciê¿arówka, wiêc siê troszkê niszczy) Plusy Auto mia³o s³u¿yæ jako samochód do wszystkiego i na jak najd³u¿ej i dlatego jest to Seat. Plusy to: +wszechstronno¶æ +du¿y baga¿nik i w miarê wygodny ¶rodek +komfortowy przy je¼dzie podmiejskiej i miejskiej. +nieawaryjny i z tanimi czê¶ciami +³adny wizualnie (choæ jak kto lubi, ale mi siê podoba) +umiarkowane spalanie +zawieszenie dobrze spasowane do realiów polskich dróg- nie jest za miêkkie +dobra widoczno¶æ w ¶rodku +funkcjonalna obs³uga Minusy -silnik jest za ma³y do tego auta -trochê "niestworzony" do jazdy na trasie -s³abo wyciszony ¶rodek Podsumowanie: Cordi/Ibi polecam dla osób m³odych, które chcia³yby mieæ jaki¶ samochód z ³adnym wygl±dem i z przyzwoitym silnikiem. Samochód ten te¿ jest ciekaw± alternatyw± dla niedu¿ych rodzin, choæ w takim wypadku dobry by³by wiêkszy silnik. [size=9:]Dla modów - zdjêcia doklejê bo muszê najpierw umyæ samochód.[/size:] [color=red:]Dobrze, poczekamy max do soboty, inaczej temat leci ;)[/color:]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl