Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam wszystkich mam taki ma³y problem z rozrz±dem bmw 318 :
Czy przez za du¿y naci±g paska rozrz±du móg³ on ulec przerwaniu czy to by³a inna przyczyna a by³ nowy i po ustawieniu pochodzi³ 4 dni i mam teraz g³owice do remontu.
Witam wszystkich mam taki ma³y problem z rozrz±dem bmw 318 :
Czy przez za du¿y naci±g paska rozrz±du móg³ on ulec przerwaniu czy to by³a inna przyczyna a by³ nowy i po ustawieniu pochodzi³ 4 dni i mam teraz g³owice do remontu. podpowiedzcie co¶
mo¿liwe ¿e przez za bardzo naci±gniêcie, ale tam jest napinacz wiec szczerze w to w±tpiê.popatrz na frezy na ku³kach. mo¿liwe ¿e jest z³y i bêdzie ci ka¿dy pasek przerywaæ.a morze po prostu pasek by³ felerny tak te¿ ju¿ mia³em. daj znaæ czy to co¶ z tych rzeczy by³o bo sam jestem ciekawy co mog³o jeszcze tam byæ.
mo¿liwe ¿e przez za bardzo naci±gniêcie, ale tam jest napinacz wiec szczerze w to w±tpiê.popatrz na frezy na ku³kach. mo¿liwe ¿e jest z³y i bêdzie ci ka¿dy pasek przerywaæ.a morze po prostu pasek by³ felerny tak te¿ ju¿ mia³em. daj znaæ czy to co¶ z tych rzeczy by³o bo sam jestem ciekawy co mog³o jeszcze tam byæ. a g³owice mia³es do rem±tu bo ja tam nie widze zeby cos tam by³o pokrzywione
ale masz t± g³owice do rem±tu? bo a¿ dziwne ¿eby ci zawory pogie³o. ja nie mia³em nic. co ty masz za bmw?
nie mam zaworów pogietych to znaczy ze nic jej siê nie sta³o a oprucz zaworów mog³o cos innego w niej puj¶c co nie widaæ okiem
Ludzie piszczie po polsku bo sie czytac tego nie da!!
najpierw to co masz za silnik? Wyszstko tez zale¿y od obrotów, preko¶ci( i szczeêscia) przy jakich pasek strzeli. Przy ma³ych obrotach moze sie udac bez strat nawet w 16 zaworowych silnikach. a g³owice to daj do sprawdzenia bo mo¿e sta³o siê jakie¶ wieksze kuku
silnik mam 1.8 zwyk³y
silnik mam 1.8 zwyk³y M40 czy jaki ? Bo pod pojêciem "zwyk³y" to ja za du¿o sie nie dowiem ...
Hmm tak sie zastanawiam o czym temat ..czy o glowicy ,czy o powodzie zerwania paska .
Jedyne co mi sie nasuwa, to pytanie kto te czynnosc wykonywal.
Powodow moglo byc wiele ,najczesciej zerwanie paska po wymianie powoduje zle zalozony napinacz ,(nieodpowiednia sila dokrecenia napinacza )
Jesli myslisz o za mocnym naciagu ..w przypadku przesadnego naciagu ..silnik wydaje charakterystyczne ciche wycie,do uslyszenia glownie na wolnych obrotach i przy zejsciu z obrotow.Kolejne z wyliczanki ..obudowa rozrzadu ,luzna,popekana .
Na zakonczenie napisze tak ...zlec robote komus kompetentnemu ,choc w 318 nie jest to zbyt skomplikowana czynnosc to przy kazdym rozrzadzie sa pewne reguly ...jak widzisz pominiecie ,niedopatrzenie ma tragiczne skutki .
A czy to wazne w jakich okolicznosciach pekl pasek ?>?
wlasciwie wymieniony nie ma prawa sie zerwac ...nawet przy najwiekszych redukcjach biegu.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl