Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam wszystkich.
Mam problem z Renault Clio z 91 roku, silnik 1.2
Jak zapalam auto z rana, silnik jest jeszcze zimny, to muszê ca³y czas trzymaæ nogê na gazie, bo inaczej auto ga¶nie.
Czy kto¶ spotka³ siê z tym problemem i co mo¿e byæ przyczyn±??
Proszê o odp
Pozdrawiam
A czy aby tam jest jeszcze ga¼nik czy ju¿ zal±¿ek wtrysku paliwa?
Tam ju¿ ga¼nika nie ma, jest tak jak powiedzia³e¶ zal±¿ek wtrysku.
mam problem równie¿ ze swoim clio rok 93 poj 1.1 ga¼nik reczne ssanie. zimny strasznie trudny jak wylaczam ssanie po przejechaniu ok 100m na zimnym silniku to podczas gdy jest na jalowym biegu ga¶nie, z odpalaniem tez nie grzeszy, na zimnym to musze kilka razy go popilowac pompujac gaz (na wl±czonym ssaniu) znacznie spadaja obroty a gdy juz sie rozgrzeje ok 20 - 30 min jazdy to smiga jak "porshe" :P jak na taki silniczek to przy rozgrzanym ma nawet dynamike, ale jak juz wyzej wspomnialem zimny to prawie jak martwy :(
u mnie na pocz±tku te¿ tak by³o. Im dalej w las, to ju¿ nawet na ciep³ym silniku ga¶nie, odpala coraz s³abiej, muszê pu¶ciæ go z górki. Pisa³em ju¿ o tym kilka razy. Przede wszystkim trza wyczy¶ciæ ca³y ga¼nik oraz bak paliwa. W baku paliwa jest mnóstwo syfu (wiadomo od czego), syf dostaje siê do ga¼nika i jest to co jest.
Pozdrawiam
No i jak rêk± odj±³, szczecin Stybel - firma z du¿ym presti¿em zajmuj±ca siê sprawami ga¼ników i wtrysków. Wymienili uszczelnili wyczy¶cili wyregulowali, chwa³a im za to pozdrowienia.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl