Przeróbka wersji angielskiej na "normaln±" :D 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Moze najpierw sie przedstawie z deka (to moj pierwszy post na tym forum) Na imie mam Konrad, lat 16. No wlasnie, mam kilka pytañ z tym zwiazanych, ale zaczne od poczatku... moi rodzice maja zamiar w tym roku (kwiecieñ-maj) zmienic samochod, i tak przegladalem na allegro sprowadzane samochody i wlasnie wersje angielska Opel Omega rocznik 2000 silnik 2,0 16V ful wersja byla za 7 000 zl (normalna nasza wersja tego samocgodu byla za okolo 20 000zl). I powiedzcie mi czy warto by bylo kupic cos takiego i go przerobic na nasza wersje. Podajcie orientacyjne koszty, zaklady tym sie specjalizujace. Mieszkam w Lubelskim w powiecie £ukowskim (podaje poniewaz niechcialbym zebyscie podawali adresy zakladow z np pomorskiego:)



zaczne od tego ze ten topic nie w tym dziale co powinienes zalozyles... takie tematy to w "samochody". co do reszty
Opel Omega rocznik 2000 silnik 2,0 16V ful wersja je bym ci to odradzil, 1) 2,0 w omedze to nie jest najlepsze rozwiazanie 2) przekladka kosztuje kilka tusiecy + rejestracja i oplaty z nia zwiazane wyjdzie mniejwiecej na to samo 3) omka = duzo elektroniki= nie fachowa ingerencja moze wywolac niepotrzebne problemy z ukladem elektronicznym

No to czy moglbym poprosic adminow, aby przeniesli temat do odpowiedniego dzialu?? A pozatym, czemu sadzisz, ze 2,0 z omedze to nienajlepsze rozwiazanie??

maly silnik troszke do omegi, chyba ze interesuje cie spacerowa jazda, to ok, ale na osiagi nie ma co liczyc, a i spalanie tez male nie bedzie.



Ja osobiscie nie kupie auta z UK. Przerobka to juz nie mala ingerencja w auto. Przekladanie kierownicy, deski rozdzielzej i innych z tym zwiazanych czesci zmieniaja mi auto fabryczne na skladane gdzies tam w malym serwisie. Nie mam do takich dzialan zaufania. Pozat ym zastanawiam sie zy to auto bedzie bezpieczne i czy bedzie poprawnie sie prowadzic. Wiem ze auta w UK sa tanie, mieszkam tu, ale jak dla mnie nie do zaakceptowania takie procedery. :)


maly silnik troszke do omegi| (...) a i spalanie tez male nie bedzie jak bedzie chcial cos wykrzesac to bedzie dusic i tu bedzie "zyd" sie czesto zapalal :) wracajac do tematu to za duzo zachodu z przerobkami, lepiej sciagnac z Niemiec, Holandii, Belgii...

Taki temat juz byl na forum!!! I przerobka jest oplacalna pod warunkiem, ze zrobi to sie profesjonalnie!! Ale jezeli chodzi o moje zdanie, to wolalbym zaoszczedzic troceh wiecej kasy i kupic auto z Europy (fabrycznie z kierownica z lewej)

wedlug mnie jest to nieoplacalny zabieg

o przekladkach byla mowwa wiec szukaj. a omedze tez ale powiem tylko jeszcze ze 136KM wcale nie jest tak malo, do zwyklej jazdy wystarczy, sprinter to to nie jest ale jezdzi dobrze. na brak mocy w stosunku do pojemnosci jak i wagi niema co narzekac...starcza


maly silnik troszke do omegi, chyba ze interesuje cie spacerowa jazda, to ok, ale na osiagi nie ma co liczyc, a i spalanie tez male nie bedzie. Popieram kolege wyzej, mojemu tacie niejest potrzebny samochod do wyscigow, (teraz mamy poloneza wiec roznica mocy tych dwoch samochodow bedzie stanowcza, wiec... :P) a co do spalania to ile dla Ciebie jest duzo, bo w porownaniu do poldemara 10l to jest nic a olile wiem ta omega z klima pali do 11l wiec... bedzie dobrze

Moze dodam cos od siebie. Omega to fajny samochod. Maialem okazje jezdzic wlasnie omega mojego kumpla z silniczkiem 2.0 16v 136 KM z 1999r. Nie jest to wybitnie sportowy silnik ale do codziennej jazdy wystarcza i dobrze sie sprawuje, Przyspieszenie do setki na poziomie 11 s to calkiem niezle zwazajac na to ze Omega wazy pona 1500 kg. Doskonale sprawdza sie jako samochod rodzinny ze wzgledu na swoj rozmiar. Co sie tyczy spalania to nie jest ono wcale az tak wysokie i trzyma sie w granicach 8l na trasie do 11 po miescie. Nalezy rowniez dodac ze Omega ma bardzo mala srednice skretu poniewaz naped jest z tyl a przednie kola nie sa az tak ograniczone przez przeguby. To z kolei sprawdza sie podczas manewrow na ciasnym parkingu. Wedlug mnie silnik 2.0 jest kompromisem miedzy moca a swego rodzaju ekonomia. Dla tych, dla ktorych to wciaz za malo sa jeszcze silniki 2.5 V6(170KM) oraz 3.0 MV6 (211KM). PS. Omega o ktorej pisze jest do sprzedania wlasnie za 20000 zl. I kolega ma tu racje ze ceny sa znacznie nizsze w Wielkiej Brytanii ale czesto zdarza sie ze sa one po zsumowaniu wszystkiego na mniej wiecej rownym poziomie jak cena samochodu sprowadzonego z Niemiec na przyklad. Poza tym Omego to jeden z najtrudniejszych do przerobienia samochodow. Cena przerobki moze wynosic nawet 6000 zl. Cena przerobki zalezy od konstrukcji samochodu Im prostszy tym taniej, tak jest zawsze. Poza tym sprowadzajac samochod z kierownica po lewej stronie zaoszczedzamy sobie zbednego zachodu i niepewnosci czy wszystko bedzie dzialac prawidlowo. Dla siebie liczylem koszta Audi A4 i to Audi z UK wyszlo nawet drozej niz niemieckie.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl