problem z zapaleniem (fiat 126p) 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

ile sie powinno dawac ssania podczas odpalania auta? bo jak dam za malo to ga¶nie a jak za du¿o to sie zalewa, jak odpale i po 300m wy³±cze chodzi jak zegarek jaki powiniem byc max luz na kierownicy? u mnie jest ok 5cm i czy mozna krêcic kierownic± w miejscu gdy niema wspomagania np maluch, fiat uno itp.?




ile sie powinno dawac ssania podczas odpalania auta?bo jak dam za malo to ga¶nie a jak za du¿o to sie zalewa, he..musze sobie przypomnieæ, ¿e co¶ takiego jeszcze istnieje :D Na zimnym silniku zawsze dzwignia ssania sz³a na maxa. Zawsze mo¿na spróbowaæ ustawiaæ ssanie w ¶rednim po³o¿eniu. Na ciep³ym nie stosowaæ.
jaki powiniem byc max luz na kierownicy? u mnie jest ok 5cm chyba zbyt du¿o. Na przek³adni kierowniczej jest ¶ruba z k±tr± s³u¿±ca do kasowania tych luzów, ale trzeba to zrobiæ z umiarem.
czy mozna krêcic kierownic± w miejscu gdy niema wspomagania np maluch, fiat uno itp.? Czy auto ma wspomaganie czy nie, obrót kierownic± powinien siê odbywaæ w miarê mo¿liwo¶ci w czasie ruchu samochodu.

dziêki 8) ssanie rêczne jest nawet dobrym rozwi±zaniem bo w wspó³czesnych autach ssanie sie wy³±cza dopiero po ok 5km i caly czas jedziemy na ssaniu w jakims stopniu wl±czonym a w maluchu odpalamy na ssaniu wyje¿dzamy z placu na ulice (jak±d ok 200-400metrów) i mozemy juz po tym dystansie spokojnie wyl±czyæ ssanie a silnik nadal dzia³a i zaoszczêdzimy sporo paliwa spalanie moje w malcu wynosi ¶rednio ok 6,2l/100km (miasto 7/100) a najmniejsze jakie mi sie udalo uzyskaæ to 5,2l/100km podczas jazdy ze sta³± prêdko¶ci± 70km/h drugiego takiego oszczêdnego auta nikt nie znajdzie;) a co do wspomagania to niemozna krêciæ w miejscu kierownic± jesli istnieje? bo jak niema to w miescu krêcenie jest zabronione

fan motoryzacji no racja starsze maluszki maja rêczne ssanie bo np. eleganty maj± ju¿ elektroniczny zap³on i nie wy³±czymy ssania sami tylko z czasem sie sam wy³±czy. Ja u siebie w maluchu jak rano go pale to daje ssanie do po³owy i starcza, chyba ¿e jak by³o w nocy zimno to prawie na max.




ssanie rêczne jest nawet dobrym rozwi±zaniem http://forum.octaviaclub.pl/images/smiles/bigok.gif :D
drugiego takiego oszczêdnego auta nikt nie znajdzie;) bez przesady :D Moje auto 2.5 raza wiêkszê równie¿ w benzynie z wiekszym silnikiem w trasie przy V- 120-150 km/h z za³aczon± klimatyzacj±, spalanie wychodzi 7.2, 7.4 L (przyk³adowo trasa Wa-wa-->Poznañ, gdzie trzeba cisn±æ tiry).
a co do wspomagania to niemozna krêciæ w miejscu kierownic± jesli istnieje? bo jak niema to w miescu krêcenie jest zabronione Jak pisa³em wcze¶niej. Nie jest to zabronione, ale tak nie powinno siê robiæ.


fan motoryzacji no racja starsze maluszki maja rêczne ssanie bo np. eleganty maj± ju¿ elektroniczny zap³on i nie wy³±czymy ssania sami tylko z czasem sie sam wy³±czy. sk±d masz te informacje? widzisz w moim nicku ze mam eleganta (z konca produkcji) model 126p el z elektrycznym zaplonem i mam wajche ssania kolo rêcznego sterowan± recznie, wszystkie maluchy tak mialy z tym ze w elx-ach byla jeszcze dioda ¶wiec±sa sie dopuki ssania nie wyl±czyli¶my a ty mówisz o automatycznym? jesli nawet w CC jest rêczne?
Jak pisa³em wcze¶niej. Nie jest to zabronione, ale tak nie powinno siê robiæ. to wspomaganie nie jest tym udogodnieniem ze mozemy krêciæ w miejscu? co nie mozna robic w autach bez wspomagania? to jak nie to co ono daje?


to wspomaganie nie jest tym udogodnieniem ze mozemy krêciæ w miejscu? co nie mozna robic w autach bez wspomagania? to jak nie to co ono daje? Wspomaganie jak sama nazwa wskazuje powoduje to, ¿e krêcimy kierownic± zw³aszcza podczas manewrowania bez wiêkszych wiêkszych oporów, przez co manewr odbywa siê pewniej. W autach ze wspomaganiem w trakcie jazdy tor jazdy jest stabilniejszy tj. samochód jest mniej podatny na zmiane toru jazdy np. na nierównej drodze-koleinach, gdzy¿ ca³± si³ê trzymania w ryzach samochodu przejmuje hydraulika. Proponujê przejechaæ siê samochodem ze wspomaganiem aby doznac tego uczucia.

równiez mam eleganta z 95 roku i reguluje sobie ssanie tak jak chce, wy³aæzam je kiedy chce i nie ma zadnego elektronicznego ssania. Owszem zap³on jest elektroniczny. pozdrawiam

Co do ssania to wydaje mi siê ¿e nale¿y popraktykowaæ i wybraæ najlepsz± opcje . Mia³em w swoim skromnym ¿yciu pare egzempla¿y tych autek i w ka¿dym by³o inaczej . Wszystko zale¿y od stanu silnika . W jednym mog³em ssanie zaci±gn±æ na maksa nawet przy ciep³ym silniku i nie zala³ siê , a w drugim jak by³ troche rozgrzany ,to zaraz zgas³. W innym trzeba by³o bardzo d³ugo trzymaæ ssanie , bo nie chcia³ jechaæ . Druga sprawa , krêcenie kierownic± na postoju . Pamiêtam czasy kiedy na maluszkach kursanci uczyli siê i zdawali egzamin . Roboty by³o sporo bo pêka³y blachy mocuj±ce przek³adnie kierownicze . Trzeba by³o wstawiaæ wmocnienia , mimo lu¿nych zwrotnic . Oni w³a¶nie krêcili kierownic± na postoju.Jak czasem to zrobisz i ¶ciane grodziow± masz w porz±dku to nic siê nie stanie (oczywi¶cie jak zwrotnice nie s± zapieczone) Pozdrawiam.


np. eleganty maj± ju¿ elektroniczny zap³on i nie wy³±czymy ssania sami tylko z czasem sie sam wy³±czy. pokaz mi malucha który ma elektroniczne ssanie-nie uda Ci siê bo takowego nie ma. czy to lato czy to zima ssanie na maxa jak jest zimny,je¿l4ei postoi z godzinkê to mo¿e nie na maxa ale tak prawie. musszi sam wyczuæ ile ssanie daæ. luz na kierownicy powinien byc góra 6 stopni(je¿eli sie nie mylê) krêciæ w miejscu mo¿na nikt Ci nie zabrobi,ale zarówno w uk³±dzie ze wspomaganiem kierownicy jak i bez wydstêpuje przy¶pieszone zu¿ycie elementów uk³adu kierowniczego



np. eleganty maj± ju¿ elektroniczny zap³on i nie wy³±czymy ssania sami tylko z czasem sie sam wy³±czy. pokaz mi malucha który ma elektroniczne ssanie-nie uda Ci siê bo takowego nie ma.
Tak zasadniczo to ja chyba te¿ w to nie wierze :D tylko kumpel mi kiedy¶ powiedzia³ ¿e u jego znajomego w el. ssania nie wy³aczy tylko samo sie wylacza, bo cos tam cos tam... a ja w to uwierzy³em hehe no ale to pewnie brednie bo sam równierz sie nie spotka³em z takim czym¶ :shock: a tak samo je¿dze maluchem


czy to lato czy to zima ssanie na maxa jak jest zimny ale o to chodzi ze u mnie na max ssaniu sie zalewa daje zawsze 1/4 do 1/2 ssania w lato zim± gdy s± mocne mrozy daje na maxa


ale o to chodzi ze u mnie na max ssaniu sie zalewa dla spokojno¶æi mo¿na przeregulowaæ linkê ssania przy ga¼niku. Poluzowaæ ¶rubê kontruj±c±, podci±gn±æ linkê. Zmieni siê w ten sposób zakres pracy d¼wigni ssania.



ale o to chodzi ze u mnie na max ssaniu sie zalewa dla spokojno¶æi mo¿na przeregulowaæ linkê ssania przy ga¼niku. Poluzowaæ ¶rubê kontruj±c±, podci±gn±æ linkê. Zmieni siê w ten sposób zakres pracy d¼wigni ssania.
jasne ze mozna ale jak ustawie tak ze nie bedzie ozna pó¼niej wyl±czyc to spali nawet 10 na 100km

Wiêc trzeba ustawiæ tak, aby max po³o¿enie d¼wigni ssania nie odpowiada³o max ustawieniu ssania przy ga¿niku.

fan motoryzacji, cos jest nie tak. niepowinnien suie zalewaæ. jaka masz rurkê emulsji ssania? zobaxcz czy ktos przesadnie mo¿e nie rozwierci³ otworka

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl