Prelude V 2.2 Vtec ... 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Od czasu kiedy siê tutaj zalogowa³em minêlo troche czasu... ale do rzeczy, tocze sie na codzien tym autkiem (mo¿e znajde troche czasu to opisze wiecej o Celice w stosownym dziale) KLIK Jednak chodzi mi po g³owie zmiana na Prelude V 2.2, koniecznie manual :D czy w ogole ma sens taka zmiana, Honda jest brzydsza IMO, gusty zostawmy w spokoju, jest tutaj kilka ekspertow odnoscie hondowskich vtecow, generalnei jak wyglada podatnsoc na modyfikacje silnika h22a. Drugim autkem o ktorym mysle to Fiat Coupe, topowa wersja 20VT plus badz limited edition, pisalem juz na forum o nim troche, ciagle przewija sie po mojej glowie ta wloska skarbonka :P Podzielcie sie swoimi sugestiami odnosnie tych samochodow, jak wygladaja waszym zdaniem na tle celici, osiagi, parametry do znam na pamiec, chodzim o wasze doswiadczenia, zaslyszane opinie, niekoniecznie obiektywne sugestie itp. itd. pozdr. szerokosci :P 8)



konstrukcja dobra jest tej preludy tylko niewiem czy Ciebie zadowoli jako¶, chodzi o to ¿e silniki h22a strasznie gubi³y moc, koledzy z HTL i nie tylko hamowali swoje preludki z tym silnikiem i niestety wypluwa³y miêdzy 160 a 180 koni. Niby idea³, niby ma³y przebieg a wyplu³a tylko 180 koni, spora strata, nie mówiê ju¿ tutaj ¿e przecie¿ mo¿na trafiæ na jeszcze s³absz±. ¯eby¶ potem niemia³ zbyt niemi³ego zaskoczenia ¿e masz niby 200KM pod nog± a ledwo dajesz radê du¿o s³abszym. Pozatym to rewelacja, honda po prostu, dobra konstrukcja, trwa³a, oleju za du¿o nie ³yka, krêci siê wysoko. Bol± mnie tylko te straty mocy. Fiat to jak sam mówisz, skarbonka. Mocy pod dostatkiem ale nawet spalanie to ju¿ w nim ogromne. a tak pozatym to jak Ci brakuje mocy to co¶ z turbo sobie kup. Wtedy Ciê zadowoli :)

Z tego co mi wiadomo, to wszelkiej ma¶ci topowe hondy nie trzymaj± trochê mocy, nawet nówki. ABajo, m±drze gada, jak co¶ montujesz soft-turbo za jakie¶ 6k i ¶migasz. Hondy s± bardzo dopracowanymi samochodami i nawet mimo przedniej osi i du¿ej mocy doskonale siê prowadz±. JA bym bra³ hondê, chocia¿ fiat te¿ ma swój urok.

pomy¶la³em sobie jeszcze tak± rzecz ¿e mimo tego ¿e mocy nie trzymaj± te h22a to przyjmuj± turbo do 0.4 bara bez ingerencji w silnik. Czyli kupiæ tak± preludkê z silnikiem w bdb stanie i uturbiæ. Piêkna sprawa



zadnych turbosoftow do wysokoobrotowych japonskich silnikow.... w mojej celice 3s-ge turbo... odpada, koszty ponad 10tys. lekko, juz predzej swap silnika na 3s-gte, jednak dostepnosc zadna a i koszte podobne, w prelce nie wiem, ale turbo odpada, chcia³bym w przypadku hondy isc droga "wolnossaca", a i jeszcze jedno, nie piszcie mi tu bzdur takich ze kupie sobie turbo soft za 7 tys i bede smigal... to powazne forum i tak je traktujmy ;) Jeszcze kilka aut przez glowe mi sie przetacza... 200sx S14 8) inna liga rwd, albo... GTV 3.2 V6... styl przepiekny no i jak to musi wymiatac :) Poki co zaskoczony jestem tym, ze vteci gubia moc, bylem przekonany, ze japonska technologia jest utopijnie bezbledna :D

CelicaGT, 10 tysiêcy to bardzo lekko, bo nie do¶æ ¿e proces uturbiania masz, to jeszcze musi byæ do tego silnik bardzo zdrowy. Wiêc zrobiæ silnik, pó¼niej uturbiaæ, pieniêdzy du¿o ale mo¿liwo¶ci samochodu s± pó¼niej ogromne :) Sam niedawno kontaktowa³em siê z ch³opakiem który uturbi³ sobie f20z1 w accordzie. Wysz³o mu 186KM ze 131. Du¿o lepsze przyspieszenie od seryjnego i momentu sporo. Piêkna jazda ale skoro to dla Ciebie odpada to nie ma o czym mówiæ.
Poki co zaskoczony jestem tym, ze vteci gubia moc nie nie, gubi moc to h22a. a np b16a2 z civica czêsto nawet po oko³o 200 tysi±cach wypluwa Ci seryjn± moc lub bardzo zbli¿on± do seryjnej. gtv podobno dobra. silnik s³uszny. jak staæ to braæ.

Lorry Tiburon niby V6ale to wcale nie jedzie... a jak zmieniac z Celici to na cos szybszego ;) zauwazcie, ze nigdzie nie napisalem, ze zalezy mi na duzych przyrostach ;) chce auto szybkie a ewentualny tuning mechaniczny chce ograniczyc do delikatnych modow bajo... pieknie ladnie ze kolega uturbil accorda, jednak chcialbym zobaczyc stan silnika po przejechaniu 10 tys km w tym accordzie i koszty jakie ewentualnie poniesie wlasciciel


bajo... pieknie ladnie ze kolega uturbil accorda, jednak chcialbym zobaczyc stan silnika po przejechaniu 10 tys km w tym accordzie i koszty jakie ewentualnie poniesie wlasciciel zrobi³ silnik, zala³ syntetykiem. uturbi³a daj±c 0.4 bara. a jak wcze¶niej pisa³em
przyjmuj± turbo do 0.4 bara bez ingerencji w silnik. a nawet siê pomyli³em kolego bo przyjmuj± spokojnie do 0.6 bez zmian w silniku. a w³a¶ciciel tej hondy zrobi³ ni± 40 tysiêcy i nadal leje syntetyk bno nie ubywa. Ba³ siê najbardziej ¿e wydmucha uszczelkê ale jak narazie nic. Da³ bezpieczne do³adowanie. te silniki trwa³e i dobre s±. poszukaj sobie info o nich czy popytaj to zobaczysz co znawcy mówi± :)
Lorry Tiburon niby V6ale to wcale nie jedzie tam by by³o trzeba z 5 litrów ¿eby jecha³o. to 2.7 to siê nie odpycha prawie wcale. sportu w nim zero
a jak zmieniac z Celici to na cos szybszego
nigdzie nie napisalem, ze zalezy mi na duzych przyrostach to ja Ciê nie rozumiem ju¿. masz 175KM, my¶lisz o fiacie czy alfie 240-250KM no to ma³y przyrost jest?? zdecyduj siê kolego :)

kolego bajo, kolego 8) troszeczke zle sprecyzowalem, generalnie chce auto szybsze, piszac o przyrostach mialem na mysli to, i¿ nie chce ze 175 km robic 230, gdyz w moim mniemaniu sie to nie oplaca, tylko wole sprzedac i kupic cos szybszego i juz fabrycznymi 230 koniami Odnosnie kolegi z uturbionej hondy ja nie twierdze ze sie nie da, etc. tylko lwia czesc grzebkow ktorzy uturbiali nie miala tyle szczescia, przewaznie po kilku tys. kilomoetrow silniki zaczely sie sypac (byc moze spowodowane bylo to zbyt wysokimi doladowaniami)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl