Pajero DAKAR 3.2 czy Land Cruiser100 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Witam wszystkich kilka tygodni za³o¿y³em siê z koleg± co jest lepsze w terenie Toyota Land cruiser 100 czy Pajero bo wielu sporach niedoszedli¶my do konsusu.Teraz tak sie zycie potoczy³o ¿e ktore¶ z tych modelii chce kupic z racji ¿e czasem bêde musial uzyc w terenie to mam dylemat Nie chodzi tutaj o cene czy spalanie ale g³ownie w³asno¶ci terenowe i niezawodno¶æ.Silnik w toyocie to 4,2 TD a wersja Pajera to DAKAR 3.2.Mam nadzieje ze i pomo¿ecie.



Pajero ma juz tradycje w terenie, jest jednym z najlepszych, LC ladnie wyglada, ale co do wlasciwosci to nie wiem.. A jak cenowo to wszystko0 wyglada? aa i wyposazenie?

W Toyocie silnik ma wyzszy moment obortowy (430Nm)- Pajero(373) Pajero jest zwrotniejsze- ma mniejszy promien skretu i ma lepszy kat natarcia, za pajero przemawia tez mniuejsza masa. ja obstawiam Mitsubishi.

W sumie to LC100 drozszy jest o 100tys. wyposa¿enie prawie identyczneale tutaj nie chodzi jaki juz pisalem ja potrzebuje cos co bedzie je¼dzi³o w terenie i nigdy niezawiedzie mnie na trasie. [size=9:][ Dodano: 27-03-2007, 8:21 ][/size:] Nie wiem mo¿e doradzicie cos innego potrzebuje duzy wygodny samochód, ktory finansuje mi firma koszty nie graj± roli ( nawet utrzymania) rocznie robie nawet ponad 120tys. km ( z tych dwóch powodów auto musi byc nowe)g³ównie po zagranicznych autostradach od czasu do czasu jade w niedostepne tereny na rybki ( dlatego napêd 4x4) ¿adko bo ¿adko podpina³bym lawete do tego samochodu.Samochodem tym kilka razy w roku wozi³bym zagranicznych biznesmenów , czasem trzeba gdzies pojechac typu teatr dobra , droga restauracja i dlatego musi byc to autko ladnie sie prezentuj±ce .Najlepiej terenówka bo czuje sie w niej do¶c pewnie.Toyota zosta³a wybrana z powodu,¿e je¼dzi nia znajomy ojca ju¿ siódmy rok i sobie chwalii a Pajero bo kumpel pracuje w salonieMITSUBISHI.Mam nadzieje ¿e mi pomo¿ecie.Wiem ,¿e wymiesza³em tutaj nie¼le ,ale to sa moje potrzeby , ktore to autko musi spe³niæ.



No faktycznie ciêzka decyzja ale ja bym wzio³ jednak ta Toyote spe³nia ona najwiêcej z tych funkcji ktorych potrzebujesz choc Pajero jest te¿ fajne ale ja wola³bym tego Land Cruisera.

witam
finansuje mi firma koszty nie graj± roli ( nawet utrzymania) po pierwsze zazdroszcze pracodawcy :? po drugie :- nie bra³ bym toyoty (na autostrade niezbyt dobrze siê nadaje) je¶li chodzi o teren i wypas to ok. -wybra³ bym takie autko jak (nowe) X5 super wygl±d na autobanach te¿ sobie poradzi , troche problem bêdzie z terenem ciê¿kim (ale my¶le ¿e o takim tu mowy nie ma ) - lub tuareg , to autko poradzi sobie wszêdzie (tyle ¿e to vw - ma³y prestige) Mój ulubieniec X5 :shock: pozdrawiam

X5 czy Tuareg w terenie nie maj± szans z Land Cruser lub Pajero bo dwie ostatnie to prawdziwe terenówki a X5 raczej zaliczy³bym do SUVów. Ma byæ prezencja :> a moze Land Rover ?

jesli tak wyglada sprawa to ja proponuje uderzyc w strone audi allroad albo volvo xc70


jesli tak wyglada sprawa to ja proponuje uderzyc w strone audi allroad albo volvo xc70 zupe³nie zapomnia³em o Audi :D Q7 rz±dzi wygl±dem nic mu nie dorównuje...


X5 czy Tuareg w terenie nie maj± szans z Land Cruser lub Pajero bo dwie ostatnie to prawdziwe terenówki a X5 raczej zaliczy³bym do SUVów. przecie¿ peugot607, pisze ¿e je¼dzi nim na ryby (w±tpie ¿eby kiedykolwiek wykorzysta³ potencja³ np. pajero w 100%) co do X5 to siê zgadzam (nawet tak napisa³em :roll: ) co do tuarega to siê mylisz , widzia³em co to auto potrafi (IAA 05`) , auto naprawde super radzi sobie w terenie :D
jesli tak wyglada sprawa to ja proponuje uderzyc w strone audi allroad bardzo ciekawa propozycja , ale w terenie (nawet lekkim) du¿o nie urwiesz.
Q7 rz±dzi wygl±dem nic mu nie dorównuje... kwestia gustu , dla mnie auto wygl±da jak ma³a ciê¿arówka , wole X5 :D

Zapomnialem napisac ¿e musi miec mozliwo¶c przewiezienia 7 osób dlatego ¿e mam ojca po bajpasach i teraz to ja musze go woziæ, a pozatym zdarza³o sie ¿e mia³em problem ¿eby wszystkich kontrachentów zabraæ.BMW X5 podoba³o mi sie do momentu jak zaczo³em nim je¼dziæ. W³a¶nie teraz nim je¼dze ( zapomnialem wpisac w rubryce) i niezbyt mi odpowiada.Dodam jeszcze ¿e przed X5 je¼dzi³em dwoma Patrolami i by³em z nich wmiare zadowolony tylko ile mo¿na je¼dziæ t± sama marka i tym samym modelem.Samochody zmieniam zwykle co 3 lata bo zwykle maja wtedy oko³o 360-380 tys.co do wykorzystywania to na ryby je¼dze w trudno dostêpne miejsca. Kombii z napêdem na cztery kola te¿ mi nie wystarcza musi byc to albo SUV albo terenówka.Mam jeszcze pytanko wiem ,¿e o to w salonie ale czy wystepuje w ktoryms ztych aut manualna skrzynia biegów bo ja g³ównie tylko taka uznaje.


Zapomnialem napisac ¿e musi miec mozliwo¶c przewiezienia 7 osób nowa X5 tyle zabiera :D

a XC90? Range Rover?

Ja bym mo¿e zaproponowa³ Nissana Pathfindera czy Patrola :D

Patrola mma do¶c na kilka lat je¼dzi³em tymi samochodami przesz³o 6 lat i zrobi³em ponad 700tys. wiêc mi juz ich wystarczy pozatym narzeka³em na to ,¿e niewygodnie jakos mi sie w nich siedzia³o.Ja pokonuje ogromne dystanse , czasem za kó³kiem siedze 12 godzin wiêc musi byc to wygodne auto. Patrol mial jeden wielki plus ,¿e bez problemu ci±gno³ lawet z dwoma samochodami .Mimo ¿e jest tutaj wiekszo¶ za Pajero ja chyba wezme Toyotê, bo sprawdzi³y sie moje obawy ,¿e ma siedzenia takie ¿e dorosla osoba nieusiedzi wiêcej niz 30 min jazdy. Widze ¿e sie jeszcze z tych siedzeñ niewyleczyli.Land Cruiser 100 ma podobno taki 3 rz±d jak 120 czyli kanape normalna wiêc to mo¿e juz byæ.

je¶li pytasz nadal o tych dwóch to ja bym kupi³ zdecydowanie toyotkê , niech ci siê dobrze sprawujê.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl