Miłość jest trudną częścią naszego życia..
By³em w salonie Peugeot i mam dylemat miedzy dwoma autami. Wszystkie wrsje 3 drzwiowe.
1. Peugeot 206 HDI 1,4 70KM (U move)
- poduszka kierowcy i pasazera (2 szt)
- ABS
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby przod
- centralny zamek
- klima reczna
- radio CD
- lakier metalik
- swiatla przeciwmgielne
Cena: [size=18:]42800[/size:]
2. Peugeot 207 1,4 75KM
- poduszki pasazera i kierowcy + boczne (4 szt)
- ABS +AFU(cokolwiek to jest)
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- szyby elektryczne
- lusterka elektryczne i podgrzewane
- Radio CD
Cena: [size=18:]39500[/size:]
Oba auta sa fajne. 207 nowszy model ma fajniejszy wyglad w srodku i buda. 206 juz leciwy u konca produkcji ale za to silniczek HDI. Auto mam zamiar miec dlugo 5 - 10 lat. Ah... juz zwariowalem :D
ja jestem zawsze za kupieniem nowszego modelu , no chyba ¿e bedziesz wali³ km , to dieselek sensowniejszy wybór :D
Ja te¿ by³bym za 207, zawsze to nowszy model a w tym wypadku stylistyka tak¿e ³adniejsza mo¿liwe ¿e materia³y wewn±trze lepsze. Silnik 1.4HDI w 206 ma taka sama moc co benzyna 1.4 w 207 lecz napewno HDI nadrabia momentem i mniej spali ale co nowsze to nowsze bierz 207.
I ja tu wtr±cê swoje 3 grosze.
ale co nowsze to nowsze bierz 207.
Oczywi¶cie zgadzam siê ze stwierdzeniem "co nowe to nowe", ale uwaga! Tu mo¿na troszeczkê wtopiæ, wiadomo nowy model, nowe rozwi±zania, auto wesz³o stosunkowo niedawno (nieca³y rok temu) i mo¿liwe s± tzw. "choroby wieku dzieciêcego", które nie tyle s± kosztowne (naprawiane na gwarancji i na koszt producenta), ale uprzykrzaj± ¿ycie.
Z tego co zaobserwowa³em to 206 ma klimatyzacjê manualn±, co moim zdaniem dodaje jej nieco "punktów". Nastêpnie warto spojrzeæ na wyposa¿enie w zakresie bezpieczeñstwa, tutaj przoduje 207, które ma 4 poduszki powietrzne, ABS z AFU (wydaje mi siê, ¿e jest to system rozdzielaj±cy si³ê hamowania na poszczególne ko³a), co wysuwa go na pozycjê lidera. Radio z CD, nie wiem czy nie warto zainwestowaæ w inne nieseryjne radio ( o ile jest taka mo¿liwo¶æ u dilera) i wtedy kupiæ z portem USB lub z³±czem AUX.
Lakier metalik nadaje nieco niepowtarzalno¶ci nadwoziu, ale czy jest niezbêdny? Zale¿y od osoby.
Silnik: zale¿y od intensywno¶ci eksploatacji. Je¿eli masz w planach trzaskaæ du¿o kilometrów to zdecydowanie silnik 1.4 HDI, zwróci siê na pewno. Je¿eli chcesz byæ w "¶redniej krajowej" czyli góra 15-17 tys. km to benzyna.
Tu mo¿na troszeczkê wtopiæ, wiadomo nowy model, nowe rozwi±zania, auto wesz³o stosunkowo niedawno (nieca³y rok temu) i mo¿liwe s± tzw. "choroby wieku dzieciêcego", które nie tyle s± kosztowne (naprawiane na gwarancji i na koszt producenta), ale uprzykrzaj± ¿ycie. to by tobie nie przeszkadza³o w tym aby wybraæ nowe mondeo :D
to by tobie nie przeszkadza³o w tym aby wybraæ nowe mondeo :D no mi by nie przeszkadza³o, zgadzam siê, ale wiem co oznacza nowo¶æ i napisa³em to dlatego, ¿eby Edyms wiedzial ;)
poza tym ja na Mondeo szykuje sie na przysz³y rok :D
Tak jak ktos wczesniej napisal wybor zalezny od tego ile jezdzisz i czy szkoda ci na paliwo.
Jesli duzo i szkoda to HDi gora, mam FOcusa TDCi a to ten sam silnik i jestem zadowolony za kazdym razem jak tankuje.
Dealerzy
Jesli duzo i szkoda to HDi gora, mam FOcusa TDCi a to ten sam na pewno nie. Focus nie ma 1.4 TDCi... Fiesta ma 1.4 TDCi, 68 KM, wiec to jest ten silnik :roll:
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl