Nowy Volkswagen Polo 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Po³±czenie ceny Polo i osi±gów Golfa ma zauroczyæ u¿ytkowników dopiero w po³owie 2009 roku. Design bêdzie siê odwo³ywa³ do klasycznych kszta³tów Volkswagena, dok³adnie tak, jak chc± tego mi³o¶nicy tego modelu. Wymiary i w³asno¶ci u¿ytkowe zdecydowanie przewy¿szaj± pierwsze generacje Golfa. Ceny jednak maj± pozostaæ na obecnym poziomie, chocia¿ przybêdzie nowoczesnych rozwi±zañ technicznych. Czterometrowe Polo po raz pierwszy bêdzie wyposa¿one w przek³adniê DSG, która bêdzie mia³a a¿ siedem prze³o¿eñ. Najbardziej ekologiczna wersj± bêdzie polo 1,4 TDI BlueMotion o identycznej jak dotychczas mocy 59 kW, ale z nowym systemem wtrysku paliwa - common rail Delphi. 1,2 TSI i 1,6 TDI Nadal podstawow± jednostk± napêdow± Polo pozostanie trzycylindrowy silnik 1,2 HPI o mocy 44 lub 51 kW. Kolejnym bêdzie czterocylindrowy 1,4 16V o mocy 63 kW. Nowo¶ci± w palecie bêdzie produkowany w Mlada Boleslav silnik 1,2 TSI o mocy 77 kW. Bêdzie mo¿na tak¿e zamówiæ wiêkszy silnik czterocylindrowy 1,4 TSI o mocy 110 lub 125 kW. Prawdopodobnie model GTI pozostanie w ofercie, ale o wersji z silnikiem o mocy 132 kW pewnie trzeba bêdzie tym razem zapomnieæ. Zupe³nie nowym silnikiem bezie czterocylindrowy 1,6 TDI CR z wtryskiem common rail Siemens VDO, który oferowany bêdzie o mocy 55 kW, 66 kW, 77 kW i 92 kW. Najmocniejszy bêdzie model GTI TDI z silnikiem o mocy 100 kW, ale jego przysz³o¶ci jeszcze nie potwierdzono. Hatchback, minivan i fastback Podstawowymi wariantami nadwozia bêd± tak¿e i tym razem trzy- i piêciodrzwiowe hatchbacki. Planuje siê jednak produkcjê sedana fastback z krótkim ty³em (na zdjêciu), a ca³± rodzinê uzupe³ni minivan na bazie technicznej Skody Roomster. Nie przewiduje sie w tej generacji wykorzystania napêdu na wszystkie cztery ko³a. Nie zabraknie CrossPolo z przednim napêdem, ale plan dotycz±cy wersji hybrydowej zosta³ zawieszony. autor: Les³aw Sagan http://www.roadlook.pl/img/galleries/vwpo20_476abf1480c87.gif http://www.roadlook.pl/img/galleries/vwpo40_476abf14c08df.gif http://www.roadlook.pl/img/galleries/vwpo41_476abf14dc527.gif Zaczerpniete z : http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif



malo volkswagenowski mi sie wydaje- pewnie zacznie mi sie podobac tak za rok dwa trzy jak wszystkie wageny :D silniki chyba beda interesujace...benzynowe 1,2 i 104 konie tego jeszcze nie bylo :D


1,2 i 104 Wspomagane turbina, bardzo mi podoba sie nowy pomysl Volkswagena na upychanie turbinek gdzie sie da :D

Pomysl dobry tylko jak bedzie z awaryjnoscia turbin , i jak bedzie ze spalaniem ciekawe



a ja powiem, ze brzydki.. przypomina mi Beukota, taka mieszanka 307 i Golfa... ble

nigdy nie by³o to najgustowniejsze auto... teraz poszli w t± b±blowato¶æ (wszystko juz teraz tak b±blowato wygl±da- czy to focus, mondek,AlfaRomeo, civic, czy ten Polek...) ja w tym charakteru nie widzê... ale plus za niez³±, jak na polka kompresjê;) My¶lê,¿e spalanie bêdzie w normie, jak nie ekonomiczne-a czego siê spodziewacie po takich objeto¶ciach co? :D


mondek opprzednik owszem, ale nowy nie koniecznie
focus po FL bardziej upodobnil sie do Mondeo, wiec nie ;P MK II przed FL jak najbardziej, troche lipa ;) Passek b±blowaty tez nie jest...

jak to: http://www.autogaler...ndex.php?id=879 i to: http://www.autogaler...ndex.php?id=932 nie s± b±belki, to ja jestem ¦wiêta El¿bieta :D o Passku nic nie mówiê;) generalnie te kszta³ty ró¿ni± siê niuansowo, d³u¿sza przednia maska, inny uk³ad ¶wiate³, krótszy, d³u¿szy kad³ub, inne "dodatki", spojlerki czasem, czy inny tam bodykit, wy¿sze, ni¿sze podwozie, ale tendencja b±blowata jest- dla mnie to taki sprawdzony trick, jak designerzy nie maj± pomys³u, lub nie chc± siê zbytnio z niczym nowym wychylaæ... jest rodzinny, ka¿dej kobiecie te¿ przypadnie do gustu, pary napewno siê pokusz±, ale napewno nikt kto wielbi luksusowy, lub sportowy styl-taka sylwetka i w ogóle samochód ¶rodka (masówka), a wiadomo,¿e w "¶rodku" jest najwiêcej klienteli... :D


to ja jestem ¦wiêta El¿bieta witam w gronie swietych. :) Taka ciekawostka dropsa: Na pierwszym zdjeciu Mondeo, ktore stoi po lewej stronie jest naszym zielonogórskim :D Co do b±belków, w sumie torche glupio napisa³em, bo kazdy odczuwa inaczej, dla mnie b±blasty by³ MKIII w Mondeo i MKII w Focusie przed FL. B±blaste to s± france i w³ochy ;D przynajmniej wg mnie :) Purple, EOT :)

dobra tam skoñczcie te b±blaste dyskusje... Nowe Polo bêdzie mi³± odmian± w gamie VW i ciekaw± (mam nadziejê ¿e nie o wiele dro¿sz±) alternatyw± Fabii... [color=red:]dlatego napisa³em EOT. Pozdrawiam. Misiek[/color:]


(mam nadziejê ¿e nie o wiele dro¿sz±) alternatyw± Fabii... Zeby Polo mialo konkurowac z Fabia cenowo to musialo by miec 3 kola, pol kierownicy i tylko jeden fotel :D Polityka koncernu jest taka, ze Polo jest drogie a Ibiza i Fabia tansze.

TuneR, to to i ja wiem, chodzi mniej wiêcej o to, aby osoby, które "poznaj±" siê na Fabii mia³y mo¿liwo¶æ dozbierania na to Polo, a nie poma¿eniu o uzbieraniu drugie tyle na VW. PS. Mam nadziejê ¿e nowy Golf nie bêdzie zbytnio przypomina³ tego Polo.


PS. Mam nadziejê ¿e nowy Golf nie bêdzie zbytnio przypomina³ tego Polo. Wiem ze to zadziwiaj±ce ale nowy golf bedzie przypominal obecnego, nawet bardzo... :P

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl