nówka a przeglady 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

co ile sa przeglady jesli mamy nówke z salonu?




co ile sa przeglady jesli mamy nówke z salonu? kolego z tego co mi wiadomo to ka¿dy producent podaje inne przebiegi . :D Ja w mondeo mam np. 30 ty¶ km



co ile sa przeglady jesli mamy nówke z salonu? kolego z tego co mi wiadomo to ka¿dy producent podaje inne przebiegi . :D Ja w mondeo mam np. 30 ty¶ km
ale np co 30tys km a jak ktos robi 10tys km rocznie to co 3 lata czy co roku? i ile kosztuje przegl±d w aso? i je¶li nie zrobimy to tracimy gwarancje rodzina kupuje nówke z salonu i chce sie wiêcej dowiedzieæ jak jest w fiatach i oplach bo z tego co mi wiadomo to podobno jest co roku i kosztuje ok 700z³!!


ale np co 30tys km a jak ktos robi 10tys km rocznie to co 3 lata czy co roku? wtedy raz do roku Koszt to ok.: 500-1000 z³ w zale¿no¶ci co by³o zmieniane (nie wszystkie czê¶ci obejmujê gwarancja)
dowiedzieæ jak jest w fiatach i oplach tego to nie wiem





ale np co 30tys km a jak ktos robi 10tys km rocznie to co 3 lata czy co roku? wtedy raz do roku Koszt to ok.: 500-1000 z³ w zale¿no¶ci co by³o zmieniane (nie wszystkie czê¶ci obejmujê gwarancja)
dowiedzieæ jak jest w fiatach i oplach tego to nie wiem
w zupelnosci sie nie oplaca serwisowaæ w aso jak ktos robi po 10-15tys km rocznie po pierwsze nowe auta z salonu nie maj± prawa sie zepsuæ po drugie jak na 500-1000z³ na rok co oni tam mi wymieni±? wszystkie plyny moze sobie wymienic wlasciciel i zaplaci duzo mniej od 500z³ po trzecie jak nie serwisujesz co rok to gwarancje tracisz to jakby zmuszali to zaplaty tych pareset z³ za t± gwarancje mara³? Nie serwisowaæ w ASO jesli nie jezdzisz duzo


w zupelnosci sie nie oplaca serwisowaæ w aso jak ktos robi po 10-15tys km roczniepo pierwsze nowe auta z salonu nie maj± prawa sie zepsuæpo drugie jak na 500-1000z³ na rok co oni tam mi wymieni±? wszystkie plyny moze sobie wymienic wlasciciel i zaplaci duzo mniej od 500z³ wiesz to ty, wiem to ja ¿e jak by samemu robic to by taniej by³o ale ich to gó*** za przeproszeniem obchodzi ;] Chcesz mieæ gwarancje to p³aæ ;]

ej juz ktos ten temat meczyl!



w zupelnosci sie nie oplaca serwisowaæ w aso jak ktos robi po 10-15tys km roczniepo pierwsze nowe auta z salonu nie maj± prawa sie zepsuæpo drugie jak na 500-1000z³ na rok co oni tam mi wymieni±? wszystkie plyny moze sobie wymienic wlasciciel i zaplaci duzo mniej od 500z³ wiesz to ty, wiem to ja ¿e jak by samemu robic to by taniej by³o ale ich to gó*** za przeproszeniem obchodzi ;]Chcesz mieæ gwarancje to p³aæ ;]
moze doradzicie co wedlug Was jest najlepsze? rodzina kupuje nówke i ma do wyboru: 1. fiat SC 2. daewoo matiz 3. (?)

3. Chevrolet Spark :D ten temat jest bez sensu... auta z regu³y s± serwisowane co 15 tys. km/1 rok lub 30tys. km/2 lata. ale to mo¿na ³atwo znle¼æ w internecie...


ej juz ktos ten temat meczyl! i ot to mi chodzi :!:
ten temat jest bez sensu... jak (prawie) ka¿dy zak³adany przez t± osobe.
w zupelnosci sie nie oplaca serwisowaæ w aso jak ktos robi po 10-15tys km rocznie po pierwsze nowe auta z salonu nie maj± prawa sie zepsuæ po drugie jak na 500-1000z³ na rok co oni tam mi wymieni±? wszystkie plyny moze sobie wymienic wlasciciel i zaplaci duzo mniej od 500z³ po trzecie jak nie serwisujesz co rok to gwarancje tracisz to jakby zmuszali to zaplaty tych pareset z³ za t± gwarancje mara³? Nie serwisowaæ w ASO jesli nie jezdzisz duzo ¦wiata to ty nie odkry³e¶ tym ztwierdzeniem :roll:


moze doradzicie co wedlug Was jest najlepsze? rodzina kupuje nówke i ma do wyboru: 1. fiat SC 2. daewoo matiz Osobiscie mam Matiza w domu. I jestem zdania ze jest lepszy od Seicento. Nie dla tego ze go mam tylko po prostu wydaje mi sie fajniejszy. Co prawda auto s³uzy g³ownie do szko³y ale smiga. Czasem za miasto, w górach by³o raz.. z tej racji ma raptem 52k km zrobione. Przez ten czas jedyny problem jaki by³ to ze ¶wiec±. Najlepszy jest d¼wiek tego wypasionego 0.8 na wyzszych obrotach :D do 100-110km/h jedzie sie w miare cicho a od 120 robi sie juz g³osniej. Wiecej niz 145 pojechac nie chcia³ .. :D jezeli chodzi o jazde za miastem to wyprzedzamy tylko i wy³acznie gdy ktos jedzie 100 - 110 bo potem to juz nie warto - od 120km/h samochod ma coraz wieksze problemy. Autko budzi sie na wyzszych obrotach i do wmiare sprawnego poruszania sie po mie¶cie te 54km wystarcza, ale jak juz trzeba wyjechac za miasto to.. eh.. Wnetrze wizualnie moim zdaniem ladniejsze i dosyc przestronne. Bagaznik ma³y ale nie wiem jak sie ma w porównaniu do Seicento. Nie wiem co jeszcze.. fajne autko :P P.s. I tak wiecej nie trzeba :D przy 130 jest wrazenie takie samo jak nie mocniejsze jak w Peugeocie 206 1.6 110km przy 160 :D

dziêki jo_jacek ale kupiles go nowego? serwisujesz a ASO? rodzina chce kupic nówke z salonu, jak jest z przegl±dami jak jest nówka i jak ktos nie chce jezdzic do ASO? s± nie co rok tylko jakos co 5? czy sie myle? maj± racje ze nie bêd± jezdzic do ASO bo po co jak oni ma³o je¿dz± a co sie zepsuje w nówce?


s± nie co rok tylko jakos co 5? czy sie myle? mylisz siê. jak serwisowane s± auta(najczê¶ciej), napisa³am wy¿ej. Czy idziesz do ASO, czy nie, trzeba siê stosowaæ do zaleceñ producenta. A jak chcesz oszczêdzaæ i nie chodziæ do Autoryzowanej stacji, pamiêtaj, ¿e tracisz gwarancjê(2 lata/ b.o.)


Wiecej niz 145 pojechac nie chcia³ ahh , pamiêtam kumpel mia³ takiego (s³u¿bówka) , no có¿ on te¿ nie chcia³ lecieæ szybciej , to go podczepi³em do mojego vento (VR6 :D ) i poszed³ 160 km/gdz. , ale by³a faza jak go¶cia wyprzedzali¶my , ale to by³o dawno temu . Teraz wyros³em z takich ¿eczy.
jak ktos nie chce jezdzic do ASO to nikt go do tego nie zmusi tylko , gwarancja pa pa.


mylisz siê. jak serwisowane s± auta(najczê¶ciej), napisa³am wy¿ej. Czy idziesz do ASO, czy nie, trzeba siê stosowaæ do zaleceñ producenta. A jak chcesz oszczêdzaæ i nie chodziæ do Autoryzowanej stacji, pamiêtaj, ¿e tracisz gwarancjê(2 lata/ b.o.) okey gwarancje traci ale ile ta gwarancja ma, 2 lata? auta nowe sie nie psuj± wiec po co jezdzic do ASO chociaz powiedzcie co oni tam robi± przy tym aucie? zmieniaj± ¿arówki, p³yny, klocki? kazdy umie zrobic sam i za duzo mniej niz 700z³ ja auta nie kupuje tylko rodzinka wiec to niemówie ja ze niechce jezdzic do aso ale potwierdzam to zdanie "jak ktos malo jezdzi to tym bardziej auto nie ma prawa sie zepsuæ", kolega ma poldka i jezdzi az milo to tym bardzie matiz czy SC ma sie zepsuc odrazu po kupnie? jeszcze mi chodzi o przegl±dy pare lat temu w polsce bylo tak ze jak sie kupilo nówke to pierwszy przegl±d po chyba (5) latach a nastêpne co rok dalej jest tak? v-ride jezdzisz do aso napisz mi co oni tam Ci wymieni± za te pare stów co im zaplacisz? woguje po co grzebac przy nowym aucie

Je¶li wychodzisz z za³o¿enia ¿e nowe auto nie ma prawa siê zepsuæ to ¿yczê szczê¶cia, bo tylko to ci mo¿e pomóc. Ka¿de auto mo¿e siê zepsuæ i to nawet niekonicznie z twojej winy. Czy auto ma tydzieñ czy miesi±c czy rok w ka¿dej chwili mo¿esz siê spodziwaæ ¿e ci nie zapali. :roll:


okey gwarancje traci ale ile ta gwarancja ma, 2 lata?auta nowe sie nie psuj± wiec po co jezdzic do ASO chociaz powiedzcie co oni tam robi± przy tym aucie? zmieniaj± ¿arówki, p³yny, klocki? kazdy umie zrobic sam i za duzo mniej niz 700z³ mówi³am- 2 lata/ bez ograniczeñ co do przebiegu. auta nowe siê psuj±, co wynika b³êdów albo przy produkcji albo serwisie. lukasz54, chyba nie wiesz, jakie skomplikowane s± samochody. dlatego je¶li serwisujesz auto poza ASO, a co¶ ci siê zepsuje, p³acisz za wszystkie naprawy, poniewa¿ na je¿d¿eniu do autoryzowanych stacji opiera siê umowa gwarancyjna, któr± pospisujesz w momencie kupna. a co robi±? jest kompleksowe sprawdzenie auta: regulacja ¿arówek(lub ich wymiana), wymiana p³ynów eksploatacyjnych, sprawdzenie stanu uk³adu hamulcowego, zawieszenia, silnika, elektroniki, udokumentowanie napraw, przebiegu itd.

lukasz54, ale meczysz z tym... :roll: :shock: PRZECZYTAJ W KONCU WSZYSTKO CO CI NAPISALI!!!!!!!! bo widze ze chyba masz jakies problemy w czytaniu ze zrozumieniem :roll:
pare lat temu w polsce bylo tak ze jak sie kupilo nówke to pierwszy przegl±d po chyba (5) latach a nastêpne co rok dalej jest tak? mylisz to z badaniem w stacji kontroli pojazdow po zakupie nowego, pierwsze badanie jest po 3 latach a nastepnie co rok.
woguje po co grzebac przy nowym aucie nie wiesz najlepiej jezdzic tak dlugo lejac tylko paliwo az auto samo stanie... wtedy to bedzie znak ze trzeba odwiedzic jakiegos domoroslego, szopkowego mechanika-czarodzieja...
auta nowe sie nie psuj± taaaa... :roll: nie ma naczenia ile cos ma lat, jak nie umiesz sie tym poslugiwac to zepsujesz auto ktore wlasnie wyjechalo z salonu...


v-ride jezdzisz do aso napisz mi co oni tam Ci wymieni± za te pare stów co im zaplacisz? woguje po co grzebac przy nowym aucie tak je¿d¿e :!: co robi± :?: ODP:
regulacja ¿arówek(lub ich wymiana), wymiana p³ynów eksploatacyjnych, sprawdzenie stanu uk³adu hamulcowego, zawieszenia, silnika, elektroniki, udokumentowanie napraw, przebiegu itd. moje zdanie : lepiej wydaæ wcze¶niej (¶mieszne 700z³) ni¿ wydawaæ pó¼niej grube tysiaki.


mylisz to z badaniem w stacji kontroli pojazdow po zakupie nowego, pierwsze badanie jest po 3 latach a nastepnie co rok. o i oto chodzilo w SC nie ma sie co zepsuc a hample, plyny sobie sam wymieni


w SC nie ma sie co zepsuc jest... nawet nie wiesz ile.. BLAGAM ZAMKNIJCIE TO...

ale jak sie dba to sie ma a jak kupi nówke co sie tam moze zepsuæ? tak apropo ASO jak serwisujesz i Ci tam wymieniaj± np klocki hamulcowe to trzeba placic za klocki czy to jest juz w tych 700z³ bo jak tak to sie zgodze ze oplaci sie serwisowaæ jak ktos bardzo duzo jezdzi


a jak kupi nówke co sie tam moze zepsuæ? jak kierowca do du*y to i wszystko posuje..
bo jak tak to sie zgodze ze oplaci sie serwisowaæ jak ktos bardzo duzo jezdzi w terazniejszych samochodach sam nic nie zrobisz.. nawet w Audi A2 maski nie otworzysz.. a w innych to zabudowany silnik...


ale jak sie dba to sie ma je¿eli nie chcesz serwisowaæ, to nie powiedzia³abym, ¿eby¶ chcia³ dbaæ o auto.
tak apropo ASO jak serwisujesz i Ci tam wymieniaj± np klocki hamulcowe to trzeba placic za klocki czy to jest juz w tych 700z³ bo jak tak to sie zgodze ze oplaci sie serwisowaæ jak ktos bardzo duzo jezdzi zrozum, po pierwsze: to s± fabryczne czê¶ci, sygnowane przez producenta po drugie: dochodzi robocizna po trzecie: czê¶æ idzie na podatki po czwarte: w³a¶ciciel te¿ zarabia po pi±te: ostatnia czê¶æ idzie do centrali marki(Fiata w tym przypadku)
nawet w Audi A2 maski nie otworzysz mówi³am wcze¶niej: lukasz54, NAWET NIE WIESZ, JAKIE SKOMPLIKOWANE S± AUTA, dlatego zasada "nowe siê nie psuje" sprawdza³a siê...kiedy¶...dawno...nie wiem, kiedy :shock: a tak w³a¶ciwie, po co ja to piszê...


sprawdza³a siê...kiedy¶...dawno...nie wiem, kiedy :shock: jak po dorgach ejzdzily tylko Maluchy, Trapezy i Kredensy.. no moze i Syrenki i Trabanty (bez urazy MK8 :))

z powodu braku jakiegokolwiek zrozumienia przez autora, z powodu wykazywania przez niego zerowego stopnia inteligencji temat zostaje zamkniêty.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl