Nowe silniki w Astrze III! 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Opel w najbli¿szym czasie wprowadzi do oferty modelu Astra nowy turbodiesel o pojemno¶ci 1,7 l w dwóch wersjach mocy (81/110 i 92 kW/125 KM). Bêdzie chodzi³o o nowoczesne i ekologiczne jednostki. Ostatni± generacjê modelu Opel Astra bêdzie ju¿ niebawem mo¿na zamawiaæ z dwoma nowoczesnymi turbodieslami 1,7 CDTI ECOTEC. Atutami nowego silnika maj± byæ kulturalna praca, bardzo dobre reakcje na nadepniêcie peda³u gazu i optymalne zu¿ycie paliwa. Obie jednostki to 4-cylindrowe silniki z 16 zaworami, dysponuj±ce bezpo¶rednim wtryskiem paliwa common-rail, które wtryskuje paliwo pod ci¶nieniem a¿ 1800 bar. Sprê¿one powietrze dostarcza turbosprê¿arka ze zmienn± geometri± ³opatek. O ekologiczn± eksploatacjê dba bezprzegl±dowy filtr cz±stek sta³ych, który dostêpny bêdzie w standardzie. Oba nowe silniki po³±czone bêd± z 6-biegow± manualn± skrzyni± biegów. Ka¿dy cylinder ma ¶rednicê 79 mm i skok 86 mm, co razem daje pojemno¶æ 1686 cm3. G³owicê cylindrów wykonano ze stopów lekkich, blok silnika z ¿eliwa szarego. Przy opracowaniu nowych jednostek 1,7 CDTI dbano przede wszystkim na niskie emisje spalin. Jednym ze sposobów, jakim obni¿ono emisje, jest zwiêkszony poziom recyklingu spalin z dodatkowym ch³odzeniem. Elektropneumatyczna przepustnica zapewnia, ¿e spaliny, które wracaj± z powrotem do cylindrów maj± optymaln± temperaturê do dalszego spalania. Dane techniczne: 1. Silnik 1,7 CDTI (81 kW/ 110 KM/ 3800 obr/min) Maksymalny moment obrotowy 260 Nm dostêpny od 2300 obr/min Prêdko¶æ maksymalna 185 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h 11,7 sek. ¦rednie zu¿ycie paliwa 5,2 l/100 km 2. Silnik 1,7 CDTI (92 kW/ 125 KM/ 4000 obr/min) Maksymalny moment obrotowy 280 Nm dostêpny od 2300 obr/min Prêdko¶æ maksymalna 195 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h 10,5 sek. ¦rednie zu¿ycie paliwa 5,4 l/100 km http://img236.imageshack.us/img236/6097/204627e3356d20azi8.th.jpg http://img164.imageshack.us/img164/7677/224627e335733b1px7.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://img401.imageshack.us/img401/6941/logoer1.gif



Silniczki fajne...Pomijajac fakt ze te astry to jakas pomylka stylistyczno-genetyczna :D


Pomijajac fakt ze te astry to jakas pomylka stylistyczno-genetyczna :D lepsze ni¿ nowa Astra IV :P Có¿, diesle wprowadzaj±, teraz kupuje siê je czê¶ciej ni¿ benzyniaki, wiêc ka¿dy producent poszerza ofertê silników wysokoprê¿nych.


Pomijajac fakt ze te astry to jakas pomylka stylistyczno-genetyczna :D
lepsze ni¿ nowa Astra IV :P szczerze? Opel skonczyl sie na Vectrze B, Omedze B i Astrze II.. reszta to wszystko na jedno kopyto, w dodatku brzydkie ;)
teraz kupuje siê je czê¶ciej ni¿ benzyniaki oj nie zawsze, wiecej kupuja firmy gdzie trzaska sie duzo kilometrow. Obecnie sprzedaz TDI, TDCi, I-CTDI itd.. jest zachwiana cenami paliwa..




oj nie zawsze, wiecej kupuja firmy gdzie trzaska sie duzo kilometrow. Obecnie sprzedaz TDI, TDCi, I-CTDI itd.. jest zachwiana cenami paliwa.. chodzi ci o Polskê czy o Europê. Bo na Starym Kontynencie w 2006 roku ok. 51% sprzedanych aut to diesle.


chodzi ci o Polskê czy o Europê. Polske...

w Polsce sprzedaje siê wiêcej benzyniaków, ale to z prostej przyczyny- ludzie kupuj± z regu³y podstawowe wersje wyposa¿eniowe.


szczerze? Opel skonczyl sie na Vectrze B, Omedze B i Astrze II.. reszta to wszystko na jedno kopyto, w dodatku brzydkie Dokladnie tak 8) :D

hm.. ale noie napisalem tego ze wzgledu na Ciebie ;P

wiem :D koniec oftopa :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl