Nowa c-klassa (mod. T ) 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Mercedes-Benz ujawni³ pierwsze oficjalne informacje i fotogaafie nowego kombi klasy C. Jego premiera odbêdzie siê w przysz³ym tygodniu, podczas salonu samochodowego we Frankfurcie nad Menem. Nie jest niespodziank±, ¿e nowy Mercedes-Benz pod wzglêdem oferowanej powierzchni uzytkowej znalaz³ siê na czele w¶ród samochodów klasy luksusowej z nadwoziem typu kombi. Dzisiaj ju¿ wiadomo, ¿e drugi przedstawiciel C-Klasy bêdzie mia³ baga¿nik o pojemno¶ci 485 l, który bêdzie mo¿na znacznie powiêkszyæ po z³o¿eniu tylnych siedzeñ. W ten sposób uzytkownik otrzyma do dyspozycji 1500 l. G³ówni konstruktorzy Mercedesa s± z tego faktu bardzo dumni. Dla porównania Audi A4 Avant oferuje 440/1355 l, BMW 3 Touring 460/1385 l, a niedawno zmodernizowany Saab 9-3 SportCombi 419/1273 l. Mercedes umozliwia za³adowanie towarów na powierzczhni o wymarach 1,8 m x 1,2 m. Nowo¶ci± jest tak¿e elektryczne sterowanie pokrywa bagaznika. Od wrze¶nia nowe kombi dostêpne bêdzie z palet± o¶miu jednostek napêdowych. Silniki wysokoprê¿ne to: C 200 CDI (100 kW, 270 Nm), C 220 CDI (125 kW, 400 Nm), C 320 CDI (165 kW, 300 Nm). Benzynowe rozpoczynaj± siê od czterocylindrowych o pojemno¶ci skokowej 1,8 l w modelech C 180 Kompressor (115 kW, 230 Nm) i C 200 Kompressor (135 kW, 250 Nm) oraz sze¶ciocylindrowymi: C 230 (150 kW,245 Nm), C 280 (170 kW, 300 Nm) i C 350 (200 kW, 350 Nm). Wszystkie modele wyposa¿one s± w sze¶ciostopniow± manualna skrzyniê biegów, a jedynie najmocniejszy sze¶ciocylindrowy C 350 jest seryjnie wyposa¿any w siedmiostopniow± automatyczn± skrzyniê przek³adniow±. ¦rednie zu¿ycie oleju napêdowego w silnikach wysokoprê¿nych waha siê w granicach od 6,0-7,1 l/100 km. Natomiast agregaty benzynowe osi±gaj± ¶redni± 7,7 l/100 km (C 180 K) do 9,9 l/100 km (C 350). Wszystkie wersje silnikowe najnowszego Mercedesa pozwalaj± na osi±ganie prêdko¶ci maksymalnej ponad 200 km/h, a z ma³ym wyj±tkiem najs³abszej jednostki wysokoprê¿nej, pozwalaj± na osi±ganie przyspieszenia od 0 do 100 km/h w czasie poni¿ej 10 sekund. zassany z roadlook.pl



jak mi sie sedan podoba tak estate jest paskudny... i te ohydne wnêtrze...

wiadomo sedan zawsze jst ³adniejszy (stop, w nowym mondziaku jest odwrotnie) jak dla mnie linia dachu powinna szybciej opadaæ :D
i te ohydne wnêtrze... w szczególno¶ci kierownica :D

Nie marudzcie :D Za to super sie prowadzi (w sedanie :D ) Jak tylko dostane pierwsze (kombi) to przejrze dokladnie i napisze jak w rzeczywistosci :roll: z Miercedesami.. A najwzniejsze,ze maja DAB radio :D i od kiedy mam te nowe "C" to na hali wciaz jest mlucka jakiegos hardrocka :D Ostatnio wpadl mi jeden z glowniejszych (czyt.gowniejszych) menagerow i przekrzykiwal radio jednoczesnie je sciszajac zebym wykazal troche respektu dla innych :D Ale juz ich nauczylem sluchac "Planet Rock" :D




Nie marudzcie ok, ale przyznaj ¿e kierownica jest do bani
Za to super sie prowadzi (w sedanie ) i tak te¿ wygl±da w sedanie :D

kierownica to ju¿ s± szczegó³y chocia¿ za tak± kase powinna byc fajniejsza


kierownica to ju¿ s± szczegó³y ca³e ¿ycie sk³ada siê z szczegó³ów :D , niby tak jest ale taka ma³a rzecz ju¿ sprawia ¿e nawet nie my¶le o tym aucie (chyba ¿e dealer wymieni kiere) :D


niby tak jest ale taka ma³a rzecz ju¿ sprawia ¿e nawet nie my¶le o tym aucie (chyba ¿e dealer wymieni kiere) :D a ja nie mysle bo nie chce znac personelu serwisu :D a co do kierownicy to ja nie wiem czym sie kierowali...

mi sie kombówka podoba- tylko jaka to jest wersja ta na zdjeciach? bo chyba tak nie bedzie wygladala najebiedniejsza wersja?!

Mi sie nie podoba...o ile sedan wyglada znakomicie to kombi jest jakies ociezale.


Mi sie nie podoba...o ile sedan wyglada znakomicie to kombi jest jakies ociezale. my¶lê podobnie :D No to ma³y update: C-klasa AMG , ca³kiem inaczwej wygl±da , krótki tekst (z roadlook.pl) Niemiecka „tuningowa” dywizja firmy Mercedes-Benz, produkuj±ca topowe wersje ze znaczkiem AMG, bardzo efektownie obchodzi swoje 40-lecie. Po sedanie C 63 AMG przyszed³ czas tak¿e na jego wersjê kombi. Kombi Mercedes-Benz C 63 AMG ukrywa pod mask± widlasty 8-cylindrowy silnik o pojemno¶ci 6,2 l, który pracuje tak¿e w sedanie. Silnik oferuje moc maksymaln± 337 kW (457 KM) przy 6800 obr./min i maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 5000 obr./min. W zakresie od 2000 do 6250 obr./min dostêpne jest co najmniej 83% maksymalnego momentu obrotowego. Model przeznaczony do eksploatacji w zwyk³ym ruchu ulicznym przy¶piesza od 0 do 100 km/h w 4,6 s, czyli o 0,1 s wolniej od sedanu. Prêdko¶æ maksymaln± tradycyjnie ograniczono do 250 km/h. Jednostka napêdowa wspó³pracuje z automatyczn± skrzyni± biegów AMG Speedshift Plus 7G-Tronic, w której biegi mo¿na zmieniaæ tak¿e rêcznie za po¶rednictwem manetek przy kierownicy. Wybieraæ mo¿na z trzech trybów pracy – sportowego, manualnego i komfortowego – modyfikuj±cych prêdko¶æ i sposób zmieniania biegów. Samochód wyposa¿ono w sportowe zawieszenie zestrojone przez AMG oraz now± 3-wahaczow± konstrukcjê przedniej osi. Sztywny nastaw sprê¿yn i amortyzatorów hydrauliczno-gazowych ma zapewniæ jak najlepszy kontakt kó³ z jezdni±. Ani uk³ad kierowniczy ze wspomaganiem o uczynno¶ci zale¿nej od prêdko¶ci nie pozbawi kierowcê pozytywnych wra¿eñ z jazdy. System stabilizacji ESP jest 3-stopniowy. Standardowe ko³a z oponami 235/40 R 18 (przód) i 255/35 R 18 (ty³) mo¿na zast±piæ wiêkszymi w rozmiarze 235/35 R 19 (przód) i 255/30 R 19 (ty³). Po gruntownych modyfikacjach, które przeprowadzono w Affalterbachu, nie zmieni³y siê znacznie w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe auta. Z warto¶ci± 485-1500 l kombi nadal ma jeden z najwiêkszych baga¿ników w klasie premiowych kombi klasy ¶redniej. Sprzeda¿ rozpocznie siê w Niemczech na pocz±tku roku 2008, cena podstawowa wyniesie 69 853 euro (w³±cznie z 19% VAT). Cena lekko odstrasza


widlasty 8-cylindrowy silnik o pojemno¶ci 6,2 l Chociaz z takim silnikiem nawet przyciezki wyglad by mi nie przeszkadzal :P


Chociaz z takim silnikiem nawet przyciezki wyglad by mi nie przeszkadzal silnik to nie wszystko , ale niestety muszê tobie przyznaæ racjê :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl