Nissan 300zx 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Czê¶æ historii modyfikacji ju¿ znacie. Troche nowo¶ci. Zrobi³em instalacje diód 2bia³e na HIDy, 2 czerwone, niebiesk± na pod¶wietlenie zabudowy i bia³± na pod¶wietlenie lcdka. http://img282.imageshack.us/img282/8210/dscn3204hk8.jpg Pogrzeba³em te¿ troche w silniczku. Blok pomalowany metalizerem MM Titan ale to siê jeszcze zmieni bo wygl±da koszmarnie. Pomalowany na niebiesko wyrównywacz ci¶nienia w kolektorze dolotowym i pokrywa zaworów, na to werniks MM. Czarna satyna humbrola na cewki zap³onowe. Wiem ¿e wygl±daj± cienko, ale narazie lepiej nie umiem ich zrobiæ wiêc takie zostan±. Pozatym nie widaæ ich prawie. Przewody do cewek wykonane z pomalowanej ¿y³ki wêdkarskiej Humbrolem po³ysk. Te poprawie napewno bo chyba siê zlisi³em na ich d³ugo¶æ. Teraz planuje zrobiæ komputer typu AEM EMS do zarz±dzania silnikiem to tam polec±. Bêdzie oczywi¶cie pod mask± :) Wykona³em listwy paliwowe o wiêkszym przekroju w stosunku do seryjnych których oczywi¶cie nie by³o. S± z aluminium, ale te¿ musze je jeszcze poprawiæ bo s± za szerokie. Bêd± do nich przewody paliwowe, pod mask± równie¿ znajdzie siê filtr paliwa. Mam nadzieje ¿e uda mi siê te¿ wykonaæ wtryskiwacze z kablami, które te¿ polec± do komputera AEM EMS. Ci±gle kombinuje z czego zrobiæ wiêksze turbiny, ¿eby nie wygl±da³y jak kupa. Harness do pasów szelkowych ju¿ pomalowany, ale chyba jeszcze zmiani kolor na deczko ja¶niejszy i z werniksem. Mam ju¿ materia³ na orurowanie - drut miedziany 10mm2. Podwójne intercoolery te¿ s± w drodze. Poprawi³em troche os³one wentylatora, która by³a niewykoñczona. Musze jeszcze j± pomalowaæ. (fotki nie ma) Ogólnie jak skoñcze ten silnik z tym co planuje, mo¿e z ma³ymi brakami to niew±tpliwie bêdzie to najlepiej odwzorowany silnik nissana 300zx jaki znajdziecie w modelu. Trzymajcie kciuki ¿eby wszystko wygl±da³o realistycznie. Pod maske powêdruje te¿ skrzyneczka z bezpiecznikami i ?pompa hamulcowa? Wie kto¶ mo¿e jak to powinno wygl±daæ? Chodzi mi o ten bajer z którego wychodz± przewody hamulcowe. Przepraszam za d³ugi post, ale ta niebieska farbka firmy Model Air Arctic blue (12z³) nieziemsko mnie podnieci³a do opisania przebiegu pracy. Fotki: http://img481.imageshack.us/img481/457/dscn3251wj9.th.jpghttp://img508.imageshack.us/img508/9337/dscn3238im3.th.jpghttp://img232.imageshack.us/img232/4360/dscn3282dp2.th.jpg http://img288.imageshack.us/img288/2091/dscn3284eq1.th.jpghttp://img486.imageshack.us/img486/6816/dscn3290ca2.th.jpghttp://img481.imageshack.us/img481/6180/dscn3292hg8.th.jpg Pozdrawiam!



no trzeba przyznaæ ze turbiny wygl±daj± mega ¿a³o¶nie. pozatym w silniku narazie nie widzê niczego ciekawego :D

A ja popieram Klitmena :D Czekam na wiêcej fotek :D

No i znowu troche do przodu. Polecia³em wszystkie szyby 1500 i 2000. Jak bêde mia³ czas to wypoleruje. Mega du¿o rzeczy pomalowa³em: wnêtrze, fotele, deske- czarny pó³mat; ¶wiat³a- szary pó³mat; block- metalizer MM stainless steel; komore silnika- bia³y podk³ad motip; miske olejow±- metalizer MM titan i sprz±czki od pasów bezpieczeñstwa z jednej strony póki co na czarny po³ysk. Wszystko aerografem poza podk³adem. Do³o¿y³em wentylki do kó³. Jak wygl±daj±? Wg. mnie lepsze takie ni¿ ¿adne. Zrobi³em te¿ pó³eczke ze styrenu na której bêd± uszczelki od targ. Wykona³em te¿ akumulator, ale poka¿e dopiero jak poszpachluje i pomaluje. Fotki: http://img93.imageshack.us/img93/9986/dscn3303fg6.th.jpghttp://img93.imageshack.us/img93/5756/dscn3306ke5.th.jpg http://img479.imageshack.us/img479/4962/dscn3308qc4.th.jpghttp://img479.imageshack.us/img479/8341/clipboard02tt3.th.jpg http://img300.imageshack.us/img300/8185/dscn3318oe5.th.jpg P.S. Zapomnia³em o tym, ¿e obni¿y³em na maksa ju¿ fure. Przeszlifowa³em b³otniki i opony co da³o dodatkowe 2mm obni¿enia i teraz furka wygl±da jak powinna.



no widze ¿e prace id± do przodu,czemu nie wchodzisz ju¿ na [color=red:]SPAM[/color:].fora.pl?

Tempem pracy bijesz nawet AMC :D Instalacja elektrryczna wyglada nawet fachowo :)

Wiem, ¿e nie robie up to dateów zbyt czêsto ale znacie moje tempo, wiêc bior±c rzecz procentowo s± ca³kiem czêsto :). Zrobi³em ju¿ dok³adne kontury obudów g³o¶nikowych w panelach. Wystarczy je przeszlifowaæ drobnym papierkiem i zrobiæ otwory na garnki. Silnika czê¶æ dalsza. Mam ju¿ wykonany AEM EMS, zasilanie w postaci akumulatora, po³o¿e jeszcze raz przewody zap³onowe do kompa, troche zwê¿y³em listwy paliwowe, to mosiê¿ne walcowate to filtr paliwa, a struna od gitary nada siê na przewody paliwowe w stalowym oplocie. Os³ona pasków ju¿ posz³a w czarny po³ysk. Kolektor dolotowy przekretuje i alclada jeszcze raz po³o¿e bo na zbli¿eniach nie wyjdzie zbyt ciekawie. Dosz³y te¿ du¿e tarcze na przód, zacisków jeszcze ni ma ale bêd± i to takie co stoj± w miejscu w przeciwieñstwie do tarcz (obym siê nie pochwali³) Pozatym zabudowa audio w baga¿niku wyciê³a mi numer. Odlewany g³o¶nik z ¿ywicy postanowi³ siê rozpa¶æ. Wygl±da jakbym go skalpelem podrapa³ ale jako¶ nie pamiêtam kiedy to mog³em zrobiæ. No nic. Do cierpliwych ¶wiat nale¿y. Debatuje nad tym czy robiæ wzmacniacze we wnêtrzu. Gdyby to bu³ mój samochód 1:1 zdecydowanie ukry³bym je na spodzie wielkiej skrzyni basowej, wiêc chyba wzmaków nie zrobie. Turbiny jak widaæ powoli siê p³odz±. Zasadniczo poza audio to wnêtrze jest gotowe do malowania i flokowania. Postawi³em sonie za puntk honoru zrobiæ go do sylwka. A zapomnia³bym o przedniej dok³adce któr± robie na wzór stillena typ III. Nie replikê ale na wzór. Uff. http://img239.imageshack.us/img239/8760/dscn3458xh4.th.jpghttp://img218.imageshack.us/img218/4041/dscn3461lk4.th.jpghttp://img129.imageshack.us/img129/1903/dscn3462bg1.th.jpg http://img129.imageshack.us/img129/4005/dscn3464go4.th.jpghttp://img480.imageshack.us/img480/1885/dscn3465dg1.th.jpghttp://img162.imageshack.us/img162/2650/dscn3469vk4.th.jpg

Tempo pracy takie samo jak u mnie przy Evo :D Ja swojego nie skoñcze na 100% do sylwka,za du¿o ocen do wyci±gniêcia :D

No jako¶ Ci to idzie, a do którego sylwa chcesz skoñczyæ? Tego czy przysz³ego roku? :D Najbardziej to sie nie moge doczekaæ tych hamulców :D

No wiêc ¿eby nie by³o ¿e siê obijam napisze ¿e zaliczy³em matme. Do ¶piewaj±cuch 0,0,1,1,1,1,1,1,1,2 dosz³o 2,2,2,3+ i zaliczy³em semestr! Wiêc do roboty! Zacz±³em robiæ otwierany wlew paliwka (courtesy of szlifierka pneumatyczna i wiert³o wanadowe) Klapka ju¿ jest, teraz tylko wnêtrze wy¶cieliæ styrenem, zawiasik, zakrêtka i mo¿na tankowaæ do woli. Troche poszlifowa³em element napêdowy turbiny, zerwa³em lakier w komorze silnikowej i k³ade na nowo. Engine bay bêdzie ograniczony p³ytkami ze styrenu, nawiercone otwory na g³o¶niki w panelach, przerobiony przedni zderzak no i ma³a zapowied¼ grania z ty³u. Fotki: http://img519.imageshack.us/img519/4198/dscn3502mf1.jpg http://img72.imageshack.us/img72/6290/dscn3503ee2.jpg http://img463.imageshack.us/img463/7841/dscn3510ut1.jpg http://img463.imageshack.us/img463/8051/dscn3511jn6.jpg http://img321.imageshack.us/img321/2/dscn3513sd1.jpg http://img454.imageshack.us/img454/9229/dscn3507tl6.jpg http://img483.imageshack.us/img483/7278/dscn3515ne4.jpg

Jak tak dalej pójdzie to AutoAart przy Twoim modelu bêdzie móg³ siê schowaæ. Niema narazie siê nawet do czego przyczepiæ. Ilo¶c detali jest wprost powalaj±ca. Powodzenia w dalszych pracach.

To ¿e AutoArt bêdzie siê móg³ schowaæ to konieczna podstawa, ¿eby np; ¦wistak cokolwiek doceni³. Jak BBR siê schowa to bêdê zadowolony.

Z tym wlewem paliwa to mnie rozwali³e¶, mega pomys³ :D Panele w drzwiach ³adnie wygl±daj±.

No Amnes szalejesz cieszy mnie Twoja dok³adno¶ci i dba³o¶æ o szczegó³y. Bêdê ¶ledziæ przebieg prac oczywi¶cie. Pomys³ z wlewem wypass a co bêdzie pod przykrywka :D

Jak ju¿ koledzy powiedzieli, pomys³ z wlewem paliwa jak na miejscu. Widaæ z modelu na model jeste¶ coraz bardziej dok³adny i dbasz o szczegó³y.
Postawi³em sobie za punkt honoru zrobiæ go do sylwka. Chyba jednak do sylwka go nie zrobisz :D



Postawi³em sobie za punkt honoru zrobiæ go do sylwka. Chyba jednak do sylwka go nie zrobisz :D
Ja na swoim przyk³adzie wiem, ¿e karoserie mo¿na pomalowaæ w jeden dzieñ :D nawet 2...

Dziêki ch³opaki. Takie wypowiedzi s± bardzo buduj±ce i zachêcaj± do pracy. A teraz ide robi fotki s2k na model roku :P


Ja na swoim przyk³adzie wiem, ¿e karoserie mo¿na pomalowaæ w jeden dzieñ :Dnawet 2... strasznie szybko :? Ja my¶lê ¿e jaki¶ tydzieñ. Warstwy k³a¶æ co 24 h

No to ja troche wyprostuje wypowiedz... Podklad(rano) Kolor(przed poludniem) klar za pol godziny po pomalowaniu kolorem, polerka, kolejna warstwa kalru i polerka, no i do wieczora mamy pomalowany model... aha no i klar w odstepach co jakies 2 godziny. Sory za brak polskich znakow, ale niemam dysku na kompie i uruchomilem system z plyty(wersja ang.)

Loo. w taki tempie przy maskowaniu uszczelek albo malowaniu linii podzia³y lakier siê oderwie albo przetrze. Jeszcze jedno nie wyschnie a Ty ju¿ drugie k³adziesz? Ja jak maluje to: papier 1500 na mokro, mycie, podk³ad po 24h 1500 na mokro, mycie i znowu podk³ad, jakie¶ 48h i 1500 na mokro i mycie. Lakier cienka "sucha" warstwa, po 24h druga "mokra" warstwa, znowu 24h i trzecia mokra warstwa. Potem jaki¶ tydzieñ czekam a¿ dobrze wyschnie i polerka past± Tamiya, mycie, cienki clear i potem k³adê nastêpne warstwy co 24h a¿ mi siê spodoba. Zostawiam ¿eby przesch³o papierem 2500 na mokro,mycie, pasta Tamiya i Wax na koniec. Ju¿ nie róbmy OT

No to jedziem z tym koksem! -zamaskowa³em szyby, ¿eby jeszcze raz po fabryce rzuciæ czarny po³ysk na szyby. -zrobi³emn nowe przewody zap³onowe, zczepione BMFem -skoñczy³em ¶cianki ze styrenu w komorze i zrobi³em niby zgrzewy tamiya putty (z jednej strony podwójne, bo raz za daleko przyklei³em) -wy³o¿one wnêtrze wlewu paliwa, nie jest idealnie wyszlifowane celowo, ¿eby udawa³o zgrzewy -no i przeróbka przedniego zawieszenia w celu obni¿enia o 3mm. Wykorzysta³em drut stalowy, cynê, rurkê ze stali kwasoodpornej. Najwa¿niejsze ¿e dzia³a jak seryjne. Te "bêbny" przy mocowaniach kó³ bêd± elementem zaczepnym do zronienia zacisków, ale o tym jak zaczne je robiæ. Pod maske poleci jeszcze pompa hamulcowa czy jako¶ tak i skrzynka z bezpiecznikami. Reszte opisze równie¿ jak skoñcze. Pozatym bêdê siê stara³ wykoñczyæ bude i po³o¿yæ podk³ad do niedzieli. Krótki termin. Fotki: http://img265.imageshack.us/img265/7536/dscn3553zm8.th.jpghttp://img265.imageshack.us/img265/5269/dscn3555cn7.th.jpghttp://img128.imageshack.us/img128/6540/dscn3556yc6.th.jpg http://img341.imageshack.us/img341/5688/dscn3558aq1.th.jpghttp://img341.imageshack.us/img341/9623/dscn3561ff0.th.jpghttp://img178.imageshack.us/img178/7417/dscn3566kv9.th.jpg http://img292.imageshack.us/img292/7580/dscn3563de4.th.jpghttp://img131.imageshack.us/img131/9909/dscn3567ia2.th.jpghttp://img292.imageshack.us/img292/6833/dscn3568hk3.th.jpg http://img341.imageshack.us/img341/788/dscn3569xx2.th.jpg

Wlewik fajnie wygl±da, a jak korek i zawias, robi± siê? :D A tak w ogóle to jaki mia³ tu i¶æ lakier, bo sie pogubi³em? :D

Bêdzie szed³ w bia³y. Zawias i korek jeszcze przedemn±.

Ja bym nie potrafi³ robiæ tylko jednego modelu przez tyle czasu http://forum.beemka-klub.pl/images/smiles/icon_mrgreen.gif Nie¼le sobie poczynasz , jestem pod wra¿eniem :D

No wiêc to ju¿ jest chyba ostatni update. Bêdê siê stara³ wykoñczyæ go do sylwka. W±tpiê ¿eby siê uda³o ale zobaczymy bo od wakacji nie mia³em tyle wolnego czasu co teraz bêdê mia³. Po³o¿y³em bia³y podk³ad motip. Poszpachlowa³em okolice t-topów Pomalowa³em z pomoc± liquid masku szyby na czarny po³ysk humbrola Generalne przygotowanie do lakieru, jeszcze bêdê musia³ poszlifowaæ. Zosta³o mi jaszcze drugie tyle do zrobienia co ju¿ mam, ale jak siê sprê¿ê to co¶ mo¿e z tego bêdzie. robie go ju¿ od 9 miesiêcy, z czego ko³o 3 posz³o na same felgi hahaha Na fotkach z docelowymi szroko¶ciami rantów. :P http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3590.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3587.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3585.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3584.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3579.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3577.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3576.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3574.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3572.jpg Weso³ych ¦wi±t Bo¿ego Narodzenia. P.S. jakie¶ komenty by³uby mile widziane.

Buda ¶wietnie wygl±da, ju¿ sie nie moge doczekaæ koñca prac :D Jak sie wyrobisz do sylwka to bedzie na prawde bardzo dobrze :D

wszystko ³adnie pieknie, ale je¶li ma tutaj byæ bia³y to jestem na NIE, powienien byæ jaki¶ albo metalik albo per³a albo kamleon. :D

Niestetyy klamka zapad³a. Pozatym Z w kameleonie wygl±da jak gówno. Jaki kolor metalika mogê daæ ¿eby pasowa³ do z³otej feli? Grafit chyb tylko. grafit? Hmmm. Mo¿e grafit? Nie daje bia³y i ju¿. Jak popêka szpachla na nim kiedy¶ to siê jeszcze zastanowie. Generalnie do z³otej felgi tylko bia³y siê nadaje. A tak pozatym to ¶rednio widze te obrotowe tarcze i stoj±ce zaciski bo nie trzymaj± osi obrotu i bêdzie to wszystko ciê¿ko wycentrowaæ. Pozdro.

W przednim zderzaku, w bocznych wlotach nie bêdzie tych poziomych poprzeczek ? :shock: Do koñca roku zosta³ Ci tydzieñ, fajnie by by³o jakby¶ zmie¶ci³ sie w terminie który sobie zarzuci³e¶. Ale z drugiej strony zawsze mo¿e sie co¶ spieprzyæ przez po¶piech :D Zastanów sie czy warto :) Powodzenia ¿ycze, i ¿eby¶ nie mia³ z nim ¿adnych problemów :D

Do z³otej felgi pasuje te¿ czerwony.

AMNES, nie s³uchaj ich bia³y bêdzie bardzo ³adnie wygladaæ, nawet chyba lepiej niz jaki¶ metalik. Model jest przepiêkny. Mi odobi¶cie nie podchodza tylko dwa detale, a mianowicie niepodobaj± mi sie ro¿ne ranty przód ty³, ja bym zrobi³ identyczne. Druga tak± drobnostk± jest troch przyt³aczaj±cy spoiler który wed³ug mie troche burzy linie 300zxa. Mimo tego jest bardzo zaje***scie dorzucaj±c ¶nie¿n± biel bêdzie jescze lepiej :D oby tak dalej :!:


Do koñca roku zosta³ Ci tydzieñ, fajnie by by³o jakby¶ zmie¶ci³ sie w terminie który sobie zarzuci³e¶. Ale z drugiej strony zawsze mo¿e sie co¶ spieprzyæ przez po¶piech :D Zastanów sie czy warto :) mowi tak bo chce wygrac model roku golfem :D ale Amnes... robisz szokujace modele , brak slow


mowi tak bo chce wygrac model roku golfem :D Tak czy siak nie mam szans i nie wygram :P

Hehe ja nawet na konkurs miesi±ca nie zamierzam startowaæ 300zxem. Bo po co? Zreszt± na model roku itak moja honda bêdzie walczyæ, a do cienkich te¿ nie nale¿y :D Zaraz pstrykne fotki wlewu paliwa, a jak poczekacie ze 40min to zrobie jeszcze korek :P

Ziom a ty karpia nie skrobiesz? :D , a co do modelu to jak ci w szkole mówi³em spojler jak dla mnie trochu du¿y, no ale Amnesowi nie wypada wypominaæ takich ¿eczy bo jest klas± sam± w sobie :P Weso³ych ¦wi±t

Uff no to ju¿. Z góry przepraszam ¿e tak du¿o fotek ale ten wlew jest dla mnie zajebeestym dodatkiem, którym muszê troche poszpanowaæ :P Ju¿ wiem ¿e nie zd±¿ê do sylwka, ale mo¿e do ferii :D Pietrek poprzeczek we wlotach nie ma ¿eby by³o lepiej intercoolery widaæ :) A no i jeszcze uszczelki targ Fotki: http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3599.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3592.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3594.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3595.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3597.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3596.jpg Tak, korek jest wyjmowany :P Mam nowe iglaczki :P Za godzine odlot do babci na lewym brzegu. Pozdro.

:shock: Rispekt... Chyba jeszcze nikt tutaj nie zrobiæ otwieranego wlewu paliwa. Respect!!!

Rozumiem ¿e zawiasik nie jest skoñczony... bo klapka krzywo sie otwiera :D

Kwestia mu¶niêcie palcem. Za ma³o metalu wywierci³em ¿ebym móg³ zrobiæ zawias wchodz±cy w dwa otwory. Tak jak jest okr±g³y i jeden to nic ju¿ nie zdzia³am. Ale jak siê prosto ustawi to prosto bêdzie wiêc nie widze problemu. Nastêpnym razem zrobie lepiej ;) [size=9:][ Dodano: 24-12-2006, 3:30 ][/size:]
nie zrobiæ
Kwestia mu¶niêcie palcem Lol ale z nas polacy bueheheh

Skoro mówisz, ¿e da sie prosto ustawiæ to ok, ale koreczek jest mega :D

Mo¿e jakby¶ wklei³ w t± dziurke troche otuliny z kabelka i tam wsuwa³ ten zawiasik to by wtedy klapka nie opada³a w dó³ :D Tak co¶ mi strzeli³o do ³ba wiêc napisa³em :D

Tak te¿ my¶la³em, ale wtedy klapka bêdzie ciê¿ko chodziæ i ne da rady jej otworzyæ. Wkoñcu itak rzadko siê otwiera wlew paliwa, bo kto je¿dzi z otwartym lol. Dziêki za pomys³ anyway.

:shock: :shock: :shock: Amnes, jestes moim idolem :shock: . Cos niesamowitego :shock: RISPECT :shock:

Wiêc ju¿ s± zaciski i powiêkszone przednie tarcze gotowe do zamontowania. Trzeba tylko bêdzie je pomalowaæ i przykleiæ oraz jak da rade na³o¿yæ kalki (wcze¶niej musze je zrobiæ...) 100% od podstaw. Fotki: http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3623.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3625.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3624.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3626.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3627.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3629.jpg

a tarcze nie bêd± nawiercane / nacinane ?

Zastanowie siê, ale raczej nie. Nawiercane napewno nie. Mo¿e nacinane.

No tarcze móg³by¶ naci±æ, zawsze by lepiej wygl±da³y i hamowa³y :D Zaciski narazie takie nijakie, ale jak pomalujesz i dasz kalke to bedzie lepiej :D

To zaraz co¶ przerobie skoro nijakie :P No dobra doda³em 6 naciêæ i przerobi³em zaciski tj. obci±³em koñce, ¿eby nie wygl±da³y jak wyciosane siekier±. Pojawi± siê jeszcze rysy eksploatacyjne spowodowane papierem 220 na ca³ej powierzchni tarczy. Zaciski pójd± w czerwony metalik i chyba popróbuje jeszcze z transparentnym czerwonym humbrola. Tarcze pomaluje metalizerem MM http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3634.jpg

Ale tarcze w 300ZX nie wentylowane. Dziwne:P

Podoba mi sie to :D Naciêcia o wiele poprawi³y wizerunek tarczy :D Rozumiem ¿e jednak tarcza sie krêci, a zacisk stoi w miejscu ? :)


Rozumiem ¿e jednak tarcza sie krêci, a zacisk stoi w miejscu ? Tak tak. Jak siê okaza³o problem le¿y w felgach, które maj± mocowanie osadzone niedok³adnie, czyli nie le¿y na ¶rodku okrêgu. Z tym mo¿na powalczyæ przez rozwiercenie mocowania felgi czy tarczy. Przed chwil± tak siê pok³ócili¶my z aerografem ¿e jeb³em go i posz³em. Najpierw rozcieñcza³em farbkê na zaciski (czerwona model air) niby gotow± do aero ale nie chcia³a lecieæ. Nala³em spirytu jak doradzi³ typ w sklepie. C*** zwarzy³e siê. Chce wyp³ukaæ nitro. Ca³y aero siê zatka³ bo mocny roozpuszczalnik powodowa³ wysychanie farby i taki glut mi siê osadzi³ wszêdzie. Po 20 minutach czyszczenia stwierdzi³em ¿ê najpierw pomaluje to co trzeba humbrolem czarnym ¿eby siê uspokoiæ. Potem troche metalizerem. I znowu do tej czerwonej. Czytam na opakowaniu a tu pisze ¿eby rozcieñczaæ wod±....... Wzi±³em zaciski o czy¶æi³em nitro z czerwonego. Plastik pewnie schropowacia³, teraz bêdê musia³ przeszlifowaæ, podk³ad ¿eby ukryæ troche tych w¿erów i znowu czerwonym który piêknie siê rozpuszcza w wodzie........ ehhh. Chyba ka¿dy z was ma takie dni kiedy nic nie wychodzi? P.S. ¦mierdoli w domu jak jasny gwint!


Chyba ka¿dy z was ma takie dni kiedy nic nie wychodzi? Czasami ma takie dni wtedy wszystko chowam i staram sie nie patrzeæ na modele... cz³owiek odpocznie i odrazu lepiej sie pracuje. Jak sie wk*#iasz to od³u¿ wszystko, przez nerwy ³atwo co¶ spieprzyæ. Metod odstresowywania nie bêde opisywa³ :D Jakby¶ poda³ aero wiêksze ci¶nienie to nie przepcha³o go ?

No to wreszcie. Zrobi³em zaciski od nowa, polakierowa³em czerwonym metalikiem model air, na to transparentny czerony humbrola i bezbarwny MM. Tarcze pomalowane stainless steel MM, ale muszê jeszcze raz pog³êbiæ rowki bo przy robieniu ¶ladów u¿ytkowania trochê sie zatar³y. Wytoczy³em z plastiku dwa zbiorniki, jeden na p³yn hamulcowy, a drugi sam nie wiem na co ale w oryginale jest :) Pojawi³a siê te¿ kompletna pompa hamulcowa, razem z przewodami. Pracuje te¿ nad nowymi wiêkszymi turbinami, uk³adem wydechowym; dolotowym i w³a¶nie zacz±³em robiæ komplet Side Mount InterCooler których jak wiêkszo¶ci silnika nie by³o. Czym¶ w koñcu muszê zatkaæ te wloty w zderzaku :P Fotki: http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3650.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3648.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3649.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3655.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3643.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3642.jpg Pozdro, Z niecierpliwo¶ci± czekam na jaki¶kolwiek komentarz ¦wistaka, Wasz szczerze oddany Nismo fan.

:shock: :shock: z dnia na dzieñ coraz bardziej mnie zadziwiasz :shock:

Chocia¿ nie jestem w temacie modeli, to powiem ¿e jeste¶ genialnie dok³adny, tak trzymaj. :)


:shock: :shock: z dnia na dzieñ coraz bardziej mnie zadziwiasz :shock: To samo chcia³em powiedzieæ

Jak wy¿ej juz pisali inni dbasz o szczegó³ co dobrze odwzorowuje sie na ca³o¶ci :) czekam na efekty koncowe :)

Potrzebuje jeszcze opinii o wielko¶ci moich kartonowych IC. Wczytajcie siê w foty bo ¶rednio wygl±da bia³y karton na bia³ej furce. http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3663.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/DSCN3661.jpg

Wielko¶æ raczej ok, a czemu nie jeden na ¶rodku?

Dziêki. Jakby¶ zada³ to pytanie na twinturbo.net, to by ciê zbanowali. Nie no bez przesady, ale to pytanie jest tam zadawane ¶rednio raz w tygodniu i wszyscy siê wqurwjajom bo nie chce im siê t³umaczyæ od nowa. Poprostu ma to zwi±zek z uk³adem dolotowym zaprojektowanym przez japoñczyków. + dochodzi do tego zablokowany przep³yw powietrza do ch³odnicy. Do tuningowych, wiêkszych SMIC dorzucasz ko³nierze kierunkuj±ce powietrze na nie i masz gites hites miód malina. Popatrz na fotkê i wyobra¼ tam sobie z FMIC. http://i75.photobucket.com/albums/i286/amnesboy/Intercooler_Piping_Installed_1.jpg By³yby conajmniej dwa zakrêty 180 stopni na orurowaniu. I to konkretnie hamowa³oby powietrze. FMIC ma sens przy ~600/700+ HP tak samo jak BOVy. 300zx ma co¶ w stylu bovów seryjnie, tylko ¿e one wrzucaj± powietrze spowrotem do dolotu, nie marnuj±c pracy po¶wiêconej na sprê¿anie. Mora³: Japoñczycy my¶l± o wszystkim dwa razy zanim co¶ robi±

Wd³ug mnie tak¿e idealna wielko¶æ, zostawi³bym tak jak jest :)

Ok AMNES dziêki, ju¿ jakotako wiem ocb. Pozdro :D

Qest je¿eli by³em choæ trochê chamski w moim po¶cie to przepraszam, bo jak go przeczyta³em to tak zabrzmia³o :P MOOKS, dziêki za opiniê.

W imieniu Amnesa informuje, ¿e ma On bana na kompa i modele, do odwo³ania, tak wiec prace nad modelem stanê³y. pozdrawiam.


bana Szlaban siê znaczy? Proszê nic tu nie pisaæ do póki Amnes nie powróci.


























Siemanko. Chcia³em powiedzieæ ¿e model jest ju¿ skoñczony. Zdjêcia bêd± jak bêd±. Narazie temat mo¿na zablokowaæ. Pozdrawiam, Amnes.

Pogoñ monterów od Neta i wracaj szybko :D
Narazie temat mo¿na zablokowaæ. Sie robi.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl