nexia 16v dymi jak lokomotywa 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

wymienilem uszczelke pod glowica bo spod niej ciekl olej, bylo dobrze 2 dni. gdy sobie wracalem z krakowa do domku uslyszalem popychacze wiec zaraz sprawdzilem poziom oleju- a tam echo. uzupelnilem olej i wtedy zauwazylem ze dymi na niebiesko. jakos dojechalem do domu. W domku wymienilem kolejna uszczelke i uszczelniacze zaworowe majac nadzieje ze to pomoze ale nie.!! mysle ze to pierscienie olejowe sa zapieczone ale czy to mozliwe i dlaczego???????????????? Prosze pomozcie jesli mozecie. z gory dziekuje i pozdrawiam.



Witaj! Pierscienie mogly sie zapiec na wskutek przedostawania sie cieczy chlodzacej do cylindra, przed wymiana uszczelki, lub tez zwiazanego z ubytkami (jezeli takie byly) przegrzania silnika. W zasadzie niewiele potrzeba by pierscienie zlapaly, zwlaszcza jesli silnik wczesniej juz zuzywal olej. Co mozna zrobic. Wstrzykniecie niewielkiej ilosci nafty do kazdego z cylindrow i pozostawienie tego na noc, czesto doraznie pomaga w takich przypadkach. Nelezy jednak przed ponownym zamontowaniem swiec, cylindry przedmuchac. Odlaczajac oczywiscie uprzednio cewke...Silniki w Daewoo dosyc szybko zuzywaja pierscienie w takim stopniu przy ktorym silniki zwlaszcza 16 zaworowe biora olej. Odkladane nagary w rowkach pierscieniowych, tylko czychaja na ewentualne przegrzanie, uruchomienie na duzym mrozie silnika, czy zbyt pozna wymiane uszczelki pod glowica. Moglo sie to nawet stac podczas odpowietrzania ukladu chlodzenia.

dzieki za odpowiedz:) dopisze jeszcze tylko ze z nafta probowalem, nie wiem czy odpowiednia ilosc wlalem do kazdego z cylindrow. zalalem na noc i rano wydmuchalem cylindry-bez efektu. a po drogie teraz gdy odkrecam swiece to wyraznie widac na nich olej i na tlokach wiec jest to dosc sporo oleju;/ mozliwe zeby az tyle oleju przepuszczaly pierscienie??? i ostatnie pytanie wymienic wszystkie pierscienie czy tylko olejowe?? mam nadzieje ze jak to zrobie jutro to juz nie zobacze dymu z tylu. wczesniej z silnikiem nie mialem zadnych problemow: z moca kopceniem itp... tylko wycieki. silnik ma 160tys dziekuje bardzo za odpowiedz, Artur

Sprawdz jeszcze czy silnik nie ma przedmuchow poprostu odkrecajac korek w deklu, no i kwestia odmy silnika, jezeli jest uszkodzony separator oleju to tez moze podawac ta droga spore ilosci oleju. Wymiana pierscieni to czasochlonna i kosztowna robota, wiec lepiej sie upewnic ktoredy olej dostaje sie do silnika. Przez pierscienie potrafi sie dostawac spora ilosc oleju, ktory nie jest zgarniany przez nie, a utrata mocy jest niezauwazalna. Bo nawet zuzycie pierscieni jest niewielkie.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl