Nasza Polska motoryzacja 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..




















a orientuje siê kto¶ czy w poldku 1.6 gli stycznik zamontowany przy tylnej wycieraczce ma co¶ wspólnego z ogrzewaniem tylnej szyby?

A Fiat 500???? Mówicie, ¿e nic nie produkujemy, a tu nie do¶æ ¿e produkujemy ostatnio bardzo przebojowe auto, to dzis mo¿emy byc, bez ironizowania z niego dumni! Czy wiecie ze...fiacik ten w latach 50-ych mia³...ca³e 13KM :D Có¿ siê dziwiæ,¿e choæ drastycznie zmieniono od tamtych czasów technikê i ideologiê (czego przyk³adem jest Abarth, który w latach 50-tych mia³ 20KM, natomiast teraz ma wyj¶æ wersja prawie 150konna), to wci±¿ zamierzeniem jest nie sport, czy szybka jazda, ale raczej funkcjonalno¶æ i rekreacja... Autko nie jest najdro¿sze, Top Gear ju¿ og³osi³ je najseksowniejszym samochodem ¶wiata i samochodem roku 2008 mi siê osobi¶cie nie podoba, uwa¿am ¿e jeden okupowany przez kobiety peugeot 206 na ¶wiecie wystarczy... Jednak co by nie mówiæ, auto nam trochê ratuje image, bo sprzedaje siê jak ciep³e bu³eczki, fabryka Fiata w Tychach ju¿ nie wyrabia z wytwarzaniem materia³ów i czê¶ci, gdy¿ wloski producent zwiêkszy³ plan produkcji tego modelu na ok.40-60tys... fabryka siê rozrasta, powstaje du¿o nowych miejsc pracy, ro¶nie presti¿ w Europie (no a przynajmniej zaczyna siê budowaæ), wiêc moim zdaniem pozytywnie- nawet ten kszta³t mo¿na wybaczyæ- póki jest zapotrzebowanie, a kasa leci do Polski, kszta³t mi kompletnie powiewa i jestem z niego dumna jako z POLSKIEGO WYROBU :D prochu- raczej nie, wydaje mi siê, ¿e to sa oddzielne obwody..

Fiat 500 jednak nie jest z tego co wiem zaprojektowany przez Polaków, a to ¿e go u nas produkuj±... dla gospodarki dobrze, ale jako¶ presti¿ "polskich" aut dziêki niemu nie ro¶nie. Najbardziej ¿a³ujê, i¿ Polacy zatrzymali siê na konstrukcji Malucha, bo gdyby j± unowocze¶niali to mieliby zbyt na polskim rynku, a jak pokazuje przyk³ad 500 równie¿ w Europie. Gorzej z Polonezem, bo to auto (mówcie co chcecie..)mi siê nie podoba, jest nieekonomiczne, awaryjne, ma napêd na tyln± o¶ niewiadomo po co, chyba ¿eby byæ tylko ciê¿sze. Podoba³o mi siê gdy z ¯erania zaczê³y wyje¿d¿aæ Lanosy, nastêpnie Nubiry, Matizy... nie by³y one w pe³ni polskie, ale zawsze co¶, do tego marketingowo byli ³adnie zorganizowani bo trafiali w rynek. Gdyby Polacy co¶ lepszego skonstruowali i tak wypuszczali na rynek to sukces murowany.

Czesc.Jestem nowy.Co do tematu to tak naprawde to tylko Syrena madi in Poland.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl