Mini Clubman 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Mini Cooper Clubman Nastêpca modeli Morris Mini Traveller, Austin Mini Countryman i Mini Clubman Estate z lat sze¶ædziesi±tych powróci rok po nowej generacji Mini. sprzeda¿ w Niemczech rozpocznie siê w listopadzie br. Z ma³ego miniauta konstruktorzy stworzyli przed laty unikaln± wersjê. Ma³e kombi, którego d³ugo¶æ ca³kowita nie przekracza³a czterech metrów. Przed³u¿ono jednak rozstaw osi o 82 mm i dziêki temu o 238 mm wyd³u¿y³o siê wnêtrze pojazdu. Wygospodarowano baga¿nik o pojemno¶ci 260 l ( w wersji standardowej mia³ tylko 160 l), który po z³o¿eniu tylnej kanapy powiêksza³ sie do 930 l (dotychczas 680 l). Piêciodrzwiowe nadwozie kombi zdecydowanie odró¿nia siê od konkurentów. Clubman ma dodatkowe drzwiczki z prawej strony, które otwieraj± siê w kierunku przeciwnym do jazdy. w miejsce podnoszonej do góry pokrywy baga¿nika zastosowano dwójkê drzwi otwieranych na boki (tak jak w klasycznym aucie u¿ytkowym). Niezwyk³e rozwi±zanie drzwi z prawej strony, to zniwelowanie przez konstruktora problemu z wsiadaniem na tylne siedzenia. Clubman ma co prawda wyd³u¿ony rozstaw osi, ale umieszczenie dodatkowej pary drzwi tego problemu by nie rozwi±za³o. Male tylne drzwiczki po prawej stronie otwieraj± sie jedynie w przypadku otwarcia wcze¶niej przednich drzwi. Na pierwszy rzut oka prawa strona tego auta nie ró¿ni siê od lewej, gdy¿ tylko brakuje tam klamki w drzwiach. Auto to ma dobre w³asno¶ci jezdne, które ju¿ potwierdzi³y siê w wersji krótszej Mini. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy pozwala na spe³nienie wszystkich wymogów kierowcy. Clubman i Clubman D bêd± je¼dziæ na ko³ach o ¶rednicy 15 cali. Clubman S otrzyma obrêcze o cal wiêksze. Wyposa¿enie seryjne obejmuje m.in. ABS, EBD, CBC i system stabilizacji DSC. Wszystkie silniki dostarczane s± z uk³adem oszczêdzaj±cym energiê. Odzyskiwana jest energia przy hamowaniu. Funkcja start-stop jest obecna we wszystkich manualnie sterowanych skrzyniach biegów. Je¿eli pojazd sie zatrzyma, to natychmiast silnik siê wy³±czy, a po wci¶niêciu sprzêg³a, ponownie sie uruchomi. Dalsz± nowo¶ci± s± wska¼niki ukazuj±ce moment zmiany prze³o¿enia, by utrzymaæ silnik w optymalnym zakresie obrotów z punktu widzenia ekonomicznego zu¿ycia paliwa. W miejsce standardowej, manualnej, sze¶ciostopniowej przek³adni za dop³at± mo¿na otrzymaæ sze¶ciostopniow± przek³adniê automatyczn±, która umo¿liwia wybór prze³o¿enia za pomoc± d¼wigni umieszczonych pod ko³em kierownicy. Dla modelu Mini Clubman przygotowano paletê dwunastu barw nadwozia, w¶ród których jest metaliczny lakier Hot Chocolate. W innym kolorze mo¿e byæ malowany dach oraz tylne s³upki nadwozia. Z tego zestawu mo¿na stworzyæ a¿ 40 kombinacji barw nadwozia. http://images23.fotosik.pl/62/dc8131b5a64132edm.jpg http://images25.fotosik.pl/62/bf2d59140f2f93b7m.jpg http://images29.fotosik.pl/62/21c0664021fca104m.jpg http://images23.fotosik.pl/62/cbf8343c82f8b363m.jpg ¬ród³o: http://images23.fotosik.pl/62/ec1a5c6d9d5e6473.gif



tylne drzwi idealne dla auta dla przedsiebiorstwa pogrzebowego

Tylko niech to auto bêdzie nieco wiêksze... Ty³ wybitnie mi siê nie podoba. Jako¶ tak co¶ nie pasuje. Poza tym po co te ma³e drzwiczki z prawej strony?

Po to samo po co w rx8 :P U³atwiaj± dostêp do tylnych siedzeñ :D



w rx-8 s± one raczej jako gad¿et. Ma³o kto by siada³ na ty³, ciasno. Poza tym Mazda siê chcia³a popisaæ brakiem ¶rodkowego s³upka. A tutaj sensu nie widzê, szczególnie ¿e s± tylko z jednej strony

We wszelkiego rodzaju furgonetkach i vanach drzwi do tylnych siedzeñ te¿ znajduj± siê z jednej strony :D Sens jest taki, ¿eby nie musieæ siê przeciskaæ, aby zaj±æ tyln± kanapê. Miejsca na niej raczej nie ma tak ma³o, ze wzglêdu przed³u¿enie bry³y nadwozia.

Ma³o bêdzie na g³owê i wszerz najpewniej. Poza tym nowe Mini raczej za furgonetkê nie s³u¿y... chocia¿ mo¿e to po prostu od poprzednika wziête, ku pamiêci...

nie k³uciæ siê :!: mini to lajfstajl furgon i tak trzeba go urzywaæ , a dodatkowe drzwi siê przydaj± :twisted:

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl