Na pierwszy rzut oka jest pewne, ¿e pod zmienionymi panelami karoserii ukrywa siê Murcielago, ale firma stawia przede wszystkim na ekskluzywno¶æ nowego modelu i chce wyprodukowaæ limitowan± edycjê dwudziestu samochodów w cenie co najmniej 1 mln euro za sztukê. Zespó³ designerów Lamborghini podczas projektowania auta zainspirowa³ siê samolotami odrzutowymi. Wed³ug informacji firmy wszystkie panele nadwozia s± zupe³nie nowe. Do produkcji u¿yto laminatu szklanego (przednia i tylna maska) i materia³ów kompozytowych. Tylne lampy sk³adaj± siê z diod LED, z przodu zamontowano reflektory bi-ksenonowe, a diody zamontowano w ¶wiat³ach dziennych i kierunkowskazach. We wnêtrzu trudno nie zauwa¿yæ, ¿e dawc± organów jest Murcielago, a najwiêksz± nowo¶ci± jest zamontowanie zestawu wska¼ników, który podobnie jak w niektórych samolotach sk³ada siê z trzech wy¶wietlaczy ciek³okrystalicznych. Ciekawym rozwi±zaniem, które równie¿ zaczerpniêto z lotnictwa, jest wska¼nik przeci±¿enia. Przed tyln± osi± zamontowano 12-cylindrowy silnik w uk³adzie V o pojemno¶ci 6,5 l pochodz±cy z modelu Lamborghini Murcielago LP640. Jednostka oferuje moc 471 kW (640 KM) i moment obrotowy 660 Nm, które przenoszone s± na wszystkie ko³a za po¶rednictwem przek³adni e-gear sterowanej manetkami pod kierownic±. Podobnie jak LP640 tak¿e Reventon osi±ga prêdko¶æ maksymaln± 340 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,4 s. Zassane z roadlook.pl Poniwewa¿ w nastêpnym tygodniu napewno tam zawitam (i wkleje fotki) , obra³em sobie za zadanie parê tematów , oto pierwszy z nich :D co wy na to , czy¿ nie jest piêkny?