Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Otó¿ musze wymieniæ most napêdowy i chce siê dowiedzieæ na co zwróciæ swoj± uwage przy ogl±daniu takich mostów na gie³dach czy szrotach...
Trudno jest w pe³ni oceniæ stan mostu.
Pierwsze co robisz to ³apiesz za wa³ek atakuj±cy, czyli to co wychodzi z mostu i jest pod³aczone do wa³u napêdowego. Krêcisz wa³kiem, powinien ruszyæ z lekkim oporem, daj±c sie póxniej krêciæ w miarê lekko. Pokrêc tym wa³kiem szybciej i pos³uchaj czy nie wyje co¶ g³o¶no, czy podczas krêcenie nie poczujesz przeskakiwania. W tym momencie wazne jest czy most jest z uk³adem hamulcowym czy bez, jezeli sprzedajacy nie zdemontowa³ bêbnów, mo¿e s³yszalnie obcieraæ co¶ w nich i jest to naturalne. Tym samym wa³kiem szarpiesz na boki, nie mo¿e mieæ on luzu ani osiowego ani promieniowego, luz dyskwalifikuje most.
Z³ap za pó³osie, czy co tam bêdzie wystawaæ, o ile s± wyposazone w ³ozyska spiete nie rozkrecone przez d³ubaka, to pó³o¶ czy te¿ bêben nie mo¿e poruszac siê w luzie osiowym czy promieniowym.
Na koniec mozesz sobie zerkn±c na olej, czarna, gesta breja i wiesz ze poprzedni w³a¶ciciel sika³ na obs³ugê mostu.
;)
A ograniczaj±c siê do samej pochwy mostu bez pó³ osi ?
To tylko szarpanina z wa³kiem i sprawdzenie czy ³ozyska podporowe pó³osi aby nie spali³y sie kiedys czyni±c szkody ;)
sprawdzenie czy ³ozyska podporowe pó³osi
Co z nimi ? :P
co w nich sprawdziæ ?
Takie ³ozysko jest osadzone na pó³osi napêdowej, zaraz za wieloklinem lub te¿ innym elementem przeniesienia napêdu na ko³o. Je¿eli takie ³ozysko jest na niej osadzone a pó³o¶ zosta³a wyjêta, to otwór gdzie trafia bieznia zewnetrzna ³ozyska nie mo¿e byæ fioletowy, czyli nosiæ ¶ladów przegrzania, czyli zatarcia sie lub spalenia ³ozyska :P
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl