Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam jestem posiadaczem matiziaka od niedawna, mam zwiazku z tym kilka pytan:
-jak jezdzic najbardziej ekonomicznie, i przy jakich predkosciach zmieniac poszczegolne biegi? jestem studentem wiec kasy nie mam zby duzo:) ile Wam pali?
-czy u Was tez stosunkowo dlugo nagrzewa sie silnik? czy tez Wam teraz tak czesto paruja szyby:)?
Pozdrawiam
czy tez Wam teraz tak czesto paruja szyby:)?
Dmuchawe nastaw na szyby, najwy¿sza pozycja w dmuchawie i niepowinno. No chyba ¿e zaraz po tym jak wsi±dziesz do auto to ma prawo na chwile zaparowaæ ale zaraz dmuchawa powinna dzia³aæ.
Chyba ¿e masz zapchan± gdzie¶ dmuchawê czy filtr to mo¿e byæ z tym problem.
czy u Was tez stosunkowo dlugo nagrzewa sie silnik?
niewiem bo niemam ale u nas dziadek na dzielnicy ma i wiem ¿e dokupowa³ jakie¶ plastiki ¿eby zakryæ kratkê z przodu, t± pod tablic± rejestracyjn± bo w zimie mia³ w³a¶nie problem z tym ¿e silnik by³ wiecznie zimny...
jak jezdzic najbardziej ekonomicznie, i przy jakich predkosciach zmieniac poszczegolne biegi?
to ju¿ sam musisz wyczuæ, 1 troche rozpêdziæ (s³ychaæ po silniku obroty) wrzucasz dwa, gaz 1 znów troche rozpedzisz i 3 i tak ac³y czas powtarzasz
Pioro ile pali Ci ten matiz bo ludzie narzekaj± na matizy ze pal± duzo
Pioro ile pali Ci ten matiz Przeciez Ty masz Golfa III, wiec co zmieniasz na Dajewo?
Pioro,ja kiedys mialem sluzbowe CC i byl problem z dogrzaniem silnika,co za tym idzie lepsze cieplo na szyby i w srodku auta.
Kupilem takie oslony (rurki) z gabki,na rury i owinalem przewody wodne.
Problem jak reka odjal.
Nawet latem silnik sie nie przegrzewal.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl