Jawa50[cm] 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..




ad1. Zaplon ustawiony ? Dostaje dostatecznie duzo paliwa/powietrza ? ad2. Bedziesz musial zrobi przeglad, wiecej dowiesz sie urzedzie komunikacji. ad3. Zalezy do czego ma byc ten silnik, jak chcesz jezdzic. ad4. Zazwyczaj generalny remont oznacza wymiane tloka, pierscieni, szlif cylindra, wymiana zebatek skrzyni biegow, wszystkie wodziki, lozyska walu, semiringi. Mozna to robic na raty, wymienic np lozyska, tlok, semiringi, szlif cylindra, pierscienie a skrzynie zostawic w spokoju. Wszystko jest do zrobienia samemu (tylko szlif cylindra nalezy zrobic w warsztacie).

Nie wiem czy zapı‚on jest ustawiony dobrze, znajomy to juı¼ probowaı‚ robić. chodzi mi o silnik ktÄ‚³ry moı¼na by zamontować do ramu z jawy 50. z tego to mam juı¼ wymienione: tı‚ok, pierı›cienie, sprzęgı‚o (waı‚ek) i jeszcze pare maı‚ych rzeczy, a gı‚owice w cylindtu mam nową.

po przerobieniu mocowac kazdy silnik wejdzie.




powiem tak - nie ma mocnych i szybkich 50. Swego czasu jezdzilem bodajze na yinchengu (czerosuw) i nawet dawal rade, ale skrzynia polautomat, to nie dla mnie. Mialem tez okazje pojezdzic na "crossie" z silnikiem 50, 6 biegow, ciagnal calkiem fajnie, ale to juz jest duzy wydatek i nie ma sensu pakowac czegos takiego do jawki, gdyz reszt tego nie wytrzyma, wyrwie wianek tylnej zebatki (ja wyrwalem juz dwie, orginalnym silnikiem), wiekszych przeciazen moze nie wytrzymac rama (urywaja sie mocowania silnika).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl