instal;acja 3 generacji... 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

czy instalacja 3 gen to jest instalacja sekwencyjna...?? czym rozni sie od 2 gen, na oko prawie niczym, miksery takie same. doprowadzenie gazu przed przepustnice identyczne...



3 gen to nie sekwencja

Budowa Instalacji 3 generacji Czyli po prostu wtrysku gazu, jest w tej chwili w zasadzie nie stosowane ju¿. Takie instalacje wyparte zosta³y przez nowocze¶niejsze systemy 4 generacji. systemy 3 i 4 generacji mo¿na montowaæ do tych samych modeli samochodów (ale 1 i2 nie mo¿na). Jednak systemy 4 generacji powsta³e jako techniczna ewolucja systemów wcze¶niejszych s± ca³kowicie odmienneod swoich poprzedników. Takie systemy wtrysku gazu zapewniaj± indywidualne doprowadzenie gazu do ka¿dego cylindra oddzielnie w bezpo¶rednie pobli¿e zaworu (a zwykle zaworów, bo stosuje siê je w nowoczesnych samochodach z wielopunktowym wtryskiem paliwa oraz kolektorem z tworzywa sztucznego. Od kilkunastu lat normy emisji spalin dopuszczaj±ce auto do produkcji stale s± zaostrzane Producencie samochodów tym samym sa stawiani nieustannie przed konieczno¶ci± produkcji aut o wy¿szej czysto¶ci emisji spalin. Nastêpstwem tego s± samochody wyposa¿one w nowoczesne systemy elektroniczne odpowiedzialne za utrzymanie spalin na poziomie nie przekraczaj±cym obowi±zuj±cych norm. Od 2000r. w Europie obowi±zuje taki system diagnostyki silnika nazywany EOBD, a w USA i Kanadzie OBD2. Systemy te wyró¿niaj± siê przede wszystkim zastosowanie drugiej sondy lambda umieszczonej za katalizatorem. Centrala ECU monitoruje sygna³y pracy obydwu sond i w przypadku wyst±pienia odchy³u sygna³u natychmiast raportuje b³±d. Takie rozwi±zanie zapewnia precyzyjny monitoring pracy silnika. sygna³em stanu zagro¿enia jest wy¶wietlenie lampki Check Engine na konsoli kierowcy. Cofniêcie p³omienia w takim wypadku (czyli strza³) mo¿e doprowadziæ do uszkodzenia delikatnego kolektora z tworzywa sztucznego co zaowocuje najprawdopodobniej problemem z kontynuacj± jazdy. Jedynym zatem gwarantuj±cym bezawaryjn± jazdê na gazie jest w takim wypadku monta¿ urz±dzenia gazowego 4 generacji czyli sekwencji, który wykluczy takie problemy. Dlatego system 3 generacji jest ju¿ w zasadzie nie stosowany. W niektórym wypadku istnieje mo¿liwo¶æ wymiany kolektora z plastiku na metalowy zamiennik. Jest to kompromis pomiêdzy instalacj± 2 generacji a wtryskiem gazu i takie rozwi±zanie nie powinno byæ polecane, z uwagi na to ¿e jest to na d³u¿sz± metê szkodliwe dla silnika i dla bezpieczeñstwa.

a ja nadal swoje, 3 g. mi siê wydaje ¿e o nie by³a sekwencja. Swego czasu by³a droga i niezbyt dobra, niewiele siê ró¿ni³a od 2 gen i dlatego nieby³a popularna a potem wesz³a juz 4g. no ale ten siê nie myli co nic nie robi...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl