Witam! Zwracam siê do Was z pro¶b± o pomoc. Prowadzê ma³y warsztat samochodowy oraz ma³y sklepik internetowy. Jak ka¿dy przedsiêbiorca chcia³bym, aby moja firma by³a najlepsza, ¿eby klienci j± polecali, ¿eby ka¿dy wyje¿d¿a³ ode mnie u¶miechmiêty. Z tego w³a¶nie powodu zadaje Wam pytanie. Jak powinien wygl±daæ idealny warsztat samochodowy? Jak powienien wygl±daæ idealny sklep motoryzacyjny w internecie. Czego oczekujecie jako klienci, co Was wkurza, a co mile zaskakuje? Czy jak przyje¿d¿acie do warsztatu to czy tylko cena us³ugi ma znaczenie? Czy wolicie kupowaæ sami czê¶ci czy raczej chcecie zdaæ siê na warsztat? Czy uwa¿acie, ¿e maksymalna ilo¶æ napraw powinna byæ robiona od rêki czy mo¿e zawsze auto powinno zostaæ, aby mechanik móg³ spokojnie popracowaæ? Czy wolicie specjalizacjê np. tylko elektryka czy raczej jak najwiêkszy zakres us³ug, ¿eby w jednym miejscu mo¿na by³o zrobiæ maksymaln± ilo¶æ us³ug? Czy wkurza Was jak mechanik zostawia Was w poczekalni i nie pozwala patrzeæ na pracê? Czy macie jakie¶ inne sugestie? Natomiast odno¶nie sklepu w necie: Czy tylko cena ma znaczenie? Czy lepiej samemu kupiæ i szukaæ warsztatu czy razem ze sklepem w internecie powininna byæ zwi±zana sieæ warsztatów ¿eby mo¿na by³o odrazu naprawê wykonaæ? Czy mój sklep ma Waszym zdaniem przejrzyst± nawigacjê i bez problemu znajdujecie czê¶ci dla Was odpowiednie? Z góry dziêkujê za pomoc i opinie pozwol± one mi siê lepiej do Was dostosowaæ, odbêdzie siê to z korzy¶ci± dla wszystkicj :-) Pozdrawiam