Marka i Model: Honda Accord Tourer Silnik: 2.2 I-DTEC, 150 KM, 350 Nm Rok Produkcji: nówka funkiel ;) Wersja Wyposa¿enia: Elegance Elementy Wyposa¿enia: ABS, VSA (ESP), EBD, EBA, 17-calowe alufelgi (225/50 R17), tempomat, 6 poduszek powietrznych, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, podgrzewane fotele, Radio CD + 6 g³o¶ników, wej¶cie AUX oraz USB Okres u¿ytkowania: Jazda testowa, dystans oko³o 40 KM Spalanie: Szczerze mówi±c nie zerowa³em, ani nie patrzy³em, wiêc k³amaæ nie bêdê ;) Silnik: 2.2 I-DTEC, szczerze mówi±c nie wiem czym ró¿ni siê od 2.2 I-CDTI (z poprzedniego modelu i Civic), chodzi cicho, p³ynnie przyspiesza. Zbiera siê bardzo dobrze, chocia¿ tylko 10 Nm wiêcej od „mojego” Mondeo to czuæ ró¿nicê. Zawieszenie: Twardo, stabilnie, cicho. Auto bardzo dobrze trzyma siê na suchym rondzie (prêdko¶æ oko³o 70-80 km/h), pan z salonu Hondy nieco siê chyba wystraszy³… Mi osobi¶cie 17-calowe felgi siê nie podobaj±, wolê 16, je¶li chodzi o komfort podró¿owania. Oczywiste jest, ¿e na 17 wygl±da „porz±dniej”, ale co¶ za co¶.. Wnêtrze: Wszystko intuicyjnie roz³o¿one, materia³y dobre, tylko zamkniêcia podrêcznych schowków nieco mnie odrzuca³y. Plastik sprawia³ wra¿enie twardego i tandetnego. Bardzo nie lubiê, gdy oparcie fotela regulowane jest d¼wigni± a nie pokrêt³em, niestety, tak te¿ jest w Accordzie... Przestrzeñ baga¿owa, no có¿, nazwijmy to baga¿niczkiem, wg katalogu ma 406 litrów, mniej ni¿ sedan (!) nie jest te¿ specjalnie ustawny, dziwnie wchodz± nadkola, s± jakie¶ wypuk³o¶ci. Z ty³u miejsca na nogi jest odpowiednia ilo¶æ, nie ma tam takiej przestrzeni jak w Mondeo czy Passacie, ale ciasnoty te¿ nie zazna³em. Plusy : + ¶wietny silnik + stabilne, ciche zawieszenie + komfortowa pozycja za kierownic± + intuicyjne + strza³ki, które podpowiadaj± jak jechaæ najekonomiczniej, fakt nie stosowa³em siê do nich… + po z³o¿eniu tylnych foteli powstaje p³aska pod³oga baga¿nika Minusy: - bardzo ma³y baga¿nik - wysoka cena zakupu - brak adaptacyjnych reflektorów, nie ma nawet funkcji do¶wietlania Podsumowanie: Niestety, po wersji kombi spodziewa³bym siê zdecydowanie wiêkszego baga¿nika, styli¶ci wziêli górê, in¿ynierowie zostali odsuniêci od biurek. Zadziwia mnie równie¿ fakt, ¿e nawet w opcji nie ma ani bixenonów, ani ¶wiate³ adaptacyjnych ani nawet funkcji do¶wietlania, co teraz nawet Fiat oferuje.. Sylwetka auta jest agresywna, sportowa a jednocze¶nie do¶æ elegancka. Wydaje mi siê, ¿e nie zdecyduje siê na ten samochód kto¶, kto ceni du¿y baga¿nik, nisk± cenê zakupu (podstawowa wersja 2.0 I-VTEC , 156 KM, wersja Comfort – 92 900), co nie znaczy, ¿e auto nie bêdzie mia³o wziêcia, kupowaæ go bêd± pewnie „maniacy marki” a tak¿e m³odzi Tatusiowie – pocz±tkuj±cy kierowcy rajdowi.. Zdjêcia pogl±dowe z eternetu (wersja 2.4 I-VTEC, Executive): http://img353.imageshack.us/img353/7578/accordtourer20082ck2.th.jpg http://img353.imageshack.us/img353/3822/accordtourer20083fl7.th.jpg http://img353.imageshack.us/img353/8346/hondaaccordtoureruk2008gd4.th.jpg