Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam!
Mam pro¶bê czy mogli by¶cie napisaæ które z tych aut bardziej op³aca³o by siê zakupiæ Golfa VI cz A3 w dieslu 1.9 tdi 90 KM. chodzi mi o to czy zawieszenie tych aut sprawdzaj± siê na naszych drogach jak sprawuj± siê silniki ile mog± mniej wiêcej paliæ. Chce kupiæ który¶ z tych modeli tak do 15 ty¶. A mo¿e macie jakie¶ inne propozycje!
Po pierwsze to chyba chodzi Ci o Golfa 4. 6 ledwop co wesz³a wiec za t± kasê toby¶ dosta³ wrak :D :D
Oba auta to to samo tylko ¿e audi ma wiekszy presti¿ i troche lepiej zrobione wnêtrze.
Zawieszenie niez³e, wytrzyma³e i wzglêdnie trwa³e, dosyæ tanie w naprawach.
Diesel 1.9 bêdzie pali³ od 4,5(b.delikatna jazda po trasie) do 7,5l w mie¶cie. Ale uwaga w tej cenie znalezienie niezaje¿d¿onego diesla z realnym przebiegiem poni¿ej 400ty¶ bêdzie ciê¿kie. Je¶li nie robisz 30ty¶ km rocznie to wybierz benzynke np. 1.6(100KM). Motor trwa³y, do tych bud ca³kiem fajny(dynamiczny), nie spala zbyt duzo (od 5,5 na delikatnej trasie do 9 w mie¶cie).
Inne propozycje to:
Opel Astra II. bardzo dobre auto, w cenie golfa bedzie m³odsze i lepiej wyposa¿one. Silniki, zawias itp. b dobre. Jak chcesz je¼dziæ super tanio to 1.6 8v (80KM) i LPG do tego (jeden z najlepszych silników pod LPG), jak troche dynamiczniej benzynka 1.6 (100Km) lub 1.8 :D Niestety diesle s± troche gorsze ni¿ w VAG ale jak ju¿ to polecam 1.7 ale by Isuzu :D
Moze te¿ byæ Honda Civic, lub Mazda 323
Lorry, w sumie teraz tak my¶lê, ¿e kupowanie u¿ywanego Diesla nie musi byæ poparte du¿ymi przebiegami. Ró¿nice w cenach s± niezauwa¿alne.
Misiek, zalezy od wieku takiego samochodu, bo np w przypadku mojej Zafci róznice s± i to dosyæ spore.
Poza tym jak kto¶ je¼dzi te 10kkm kupi takie tdi z zmienn± geometri± i dwumasem i mu to pójdzie to mu sie diesel nijak nie op³aci :D
90 konne TDI nie ma zmiennej geometrii,poza tym je¼dzi siê tym du¿o przyjemniej niz 1.6 w benzynie.
evotuning, jasne ¿e przyjemniej , jednak jak po roku wychodzi ze koszty eksploatacji by³y dwukrotnie wy¿sze to ja dziêkujê. A wi±¿e siê to z przejechanymi kilometrami i oczywi¶cie awariami , które jednak w diselkach czê¶ciej wystêpuj± i s± przy tym bardziej kosztowne. :D
Niemniej jednak te¿ jestem zwolennikiem ropki , bior±c pod uwagê ¿e rocznie robiê tylko jakie¶ 20 ty¶ km (reszta s³u¿bowym) to na pewno mi siê nie powinno op³acaæ , jednak rado¶æ jest wy¿sza je¶li np. napotkam (tak jak ostatnio) na stradzie jakiego¶ jeepa 5.7 V8 i mu mrygam aby ust±pi³ , go¶ciu po garach. Jednak po 1 KM ju¿ odpuszcza i pozwala siê wyprzedziæ gdy¿ widzi na kompie aktualne spalanie , a ja wtedy wygl±dam tak :D
ylko ¿e audi ma wiekszy presti¿ i troche lepiej zrobione wnêtrze. wed³ug mnie wnêtrze jest o niebo lepiej wykonane , tak wiêc jak nie lubisz aby cu¶ piszcza³o to A3 , tylko ¿e przy tej samej kasie dostaniesz auto starsze i (byæ mo¿e) bardzie wy¶migane)
bo np w przypadku mojej Zafci róznice s± i to dosyæ spore. ale je¶li chodzi o Golfa IV, to ró¿nice s± niewielkie.
Te¿ jestem zwolennikiem Klekota ;)
napotkam (tak jak ostatnio) na stradzie jakiego¶ jeepa 5.7 V8 i mu mrygam aby ust±pi³ , go¶ciu po garach. Jednak po 1 KM ju¿ odpuszcza i pozwala siê wyprzedziæ gdy¿ widzi na kompie aktualne spalanie , a ja wtedy wygl±dam tak :D jak dziecko :D ale te¿ tak mam ;)
evotuning, wiem ¿e 90 nie ma tych dupereli :D
v-ride, Misiek, musze przyznaæ jestem pod wrazêniem osi±gów i spalania nowoczesnych diesli (musze kiedy¶ dorwaæ na testy jakie¶ 1.9 cdti), ale póki co z mojej benzynki jestem zadowolony :) :D
v-ride, dlatego nigdy nie w³aczam spalania chwilowego :P :D
v-ride, dlatego nigdy nie w³aczam spalania chwilowego tu nie potrzeba komputera , wystarczy jak rzucisz okiem na wska¼nik paliwa , i widzisz jak wskazówka idzie w dó³ :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl