Miłość jest trudną częścią naszego życia..
witam
mój problem wygl±da nastêpuj±co
kiedy ustawie na reduktorze tak± dawkê gazu ¿e silnik zapala idealnie na gazie to przy zimnym silniku jest wszystko ok ale kiedy siê rozgrzeje dostaje za du¿o powietrza obroty spadaj± i ga¶nie (uwa¿am ¿e dostaje za du¿o powietrza poniewa¿ jak silnik jest ciep³y i przytkam delikatnie wlot filtru powietrza wszystko jest ok)
wygl±da na to ¿e ³apie jakie¶ lewe powietrze ale dlaczego tylko na ciep³ym silniku i którendy
jest to golf 1.3 silnik MH
Jak dla mnie to jest to wina sk±pstwa i zapalania na gazie. Auto powinno siê zapalaæ na benzynie, na niej rozgrzaæ i dopiero na gaz. Jak silnik jest zagrzany to niepotrzebuje ju¿ takiej ilo¶ci paliwa. Po prostu silnik po rozgrzaniu pracuje na zbyt bogatej mieszance i na z³ym jej sk³adzie. Ja bym sprawdzi³ jeszcze na benzynie. Jesli zachowuje sie tak samo to wtedy rzeczywi¶cie "Chyta" lewe powietrze, ale jak tylko na gazie to jak na mój gust dostaje za du¿o gazu i go muli.
na benzynie jest trochê lepiej bo nie ga¶nie ale tak samo mocno trzêsie tapicerk± i nierówne obroty
to jak ma nierówne obroty te¿ na benzynie to nale¿y sprawdziæ silniczek krokowy( i ew. wymieniæ), oblukaæ na przepustnice bo mo¿e byæ zabrudzona, ewentualnie sprawdziæ wtryskiwacz(o ile tkowy jest, nie wiem czy ten silnik go ma), czy nie jest schrzaniony
Lewe powietrze. Popsikaj autostartem w miejscach ³aczeñ komponentów.
dziêki za wszystkie odpowiedzi ale nic nie pomog³o
spróbujê znale¼æ jakiego¶ fachowca i w jego rêce oddam swoje autko
wiesz na sucho to trudno okre¶liæ dok³adnie. To s± hipotezy, a poza tymdziadparyski, to jest specjalista ¶wiatowej klasy :D
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl