golf 4 1,4 v16 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

czy warto kupic golfa mk4 z motorem 1,4 16v 75KM za cene do 17tys z³, jak on znosi LPG, ile spala szerokiej drogi :jazda:



Golf IV- nawet siê op³aca, ale jak do tego silnika dasz LPG to bêdzie ma³o dynamiczny :?


ale jak do tego silnika dasz LPG to bêdzie ma³o dynamiczny ten silnik i bez gazu jest malo dynamiczny... ja chyba bym sie nie ladowal w takiego, juz lepiej 1,9 (90)


czy warto kupic golfa mk4 z motorem 1,4 16v 75KM za cene do 17tys z³, jak on znosi LPG, ile spala napewno toczyæ siê bêdziesz , ale cudów nie ma co oczekiwaæ , taki silnik niebêdzie pali³ du¿o mniej ni¿ 1,8 . Ja bym sobie odpu¶ci³.





czy warto kupic golfa mk4 z motorem 1,4 16v 75KM za cene do 17tys z³, jak on znosi LPG, ile spala napewno toczyæ siê bêdziesz , ale cudów nie ma co oczekiwaæ , taki silnik niebêdzie pali³ du¿o mniej ni¿ 1,8 .Ja bym sobie odpu¶ci³.
niechodzi g³ównie o spalanie ale o auto do 17k szukalem w necie silnika mk4 1,4 75KM i znalaz³em: GOLF mk4 1,4 v16 75KM przyspieszenie do 100km/h: 13,5 s v max: 171 km/h Zu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 6,4 l/100 km GOLF mk3 1,6 75KM przyspieszenie do 100km/h: 14 s v max: 168 km/h Zu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 7,2 l/100 km wyniki ma lepsze od mk3 z silnikiem 1,6 który móg³bym kupic ale mk4 jest autem nowszym lepiej brac starszy model mk3 niz mk4? audi 80 jest za wielkie pomyslalem ze wezme golfa ale jak zobaczylem ze 4 s± tak tanie zainteresowalem sie równierz golfem mk4 a co do gaazu to przeciez jak zaloze bêdê móg³ jezdzic albo na tym albo na tym? ¼le mówie? instalacje sie prze³±cza przeciez rêcznie pozdro


wyniki ma lepsze od mk3 z silnikiem 1,6 który móg³bym kupic ale mk4 jest autem nowszym lepiej brac starszy model mk3 niz mk4? jasne ¿e IV , jak masz ¶rodki.
a co do gaazu to przeciez jak zaloze bêdê móg³ jezdzic albo na tym albo na tym? ¼le mówie? instalacje sie prze³±cza przeciez rêcznie zgadza siê , ale kto je¼dzi na benzynie maj±c instalacjê , i u ciebie inaczej nie bêdzie (zobaczysz) , ale moim zdaniem przy tym silniku gaz jest nieop³acalny , musia³ by¶ naprawde du¿o km robiæ aby wydatek siê zwróci³ .

do Golfa IV trzeba instalacji sekwencyjnej, która mo¿e kosztowaæ dobre parê tysiêcy z³.(zak³adaj±c, ¿e dbasz o swoje auta i zdecydujesz siê na porz±dny warsztat), co podwy¿szy maksymaln± stawkê. Mo¿esz za trochê wiêksze pieni±dze poszukaæ Golfa IV z dieslem, nie bêdzie tyle zachodu, a diesel 1,9 TDi jest oszczêdny, niedrogi w eksploatacji i dynamiczniejszy ni¿ 1.4 z gazem.
GOLF mk4 1,4 v16 75KMprzyspieszenie do 100km/h: 13,5 sv max: 171 km/hZu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 6,4 l/100 kmGOLF mk3 1,6 75KMprzyspieszenie do 100km/h: 14 sv max: 168 km/hZu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 7,2 l/100 km silnik z mk4 jest nowszy i bardziej ekologiczny, dlatego pali mniej. Przyspieszenie wynika z faktu, ¿e 1,6 jest ciê¿szy. Ale z gazem przyspieszenie na pewno przekroczy 14s.

Ja bym nie kupi³. Za ten pieniadz kupi dobrego mkIII. 110 w dieslu, elektryka klima, moze abs. To jest samochód do jazdy. I jeszcze na rejestracje zostanie. czwórka pewnie bêdzie biedna jak cholera, styrana ¿yciem, gaz pewnie jeszcze j± przydusi³...zreszt± tam nie bardzo jest co przyduszaæ...no wiec ogólnie lipa. a widzia³e¶ chocia¿ te czwórki?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl