Miłość jest trudną częścią naszego życia..
czy warto kupic golfa mk4 z motorem 1,4 16v 75KM za cene do 17tys z³, jak on znosi LPG, ile spala
szerokiej drogi :jazda:
Golf IV- nawet siê op³aca, ale jak do tego silnika dasz LPG to bêdzie ma³o dynamiczny :?
ale jak do tego silnika dasz LPG to bêdzie ma³o dynamiczny
ten silnik i bez gazu jest malo dynamiczny... ja chyba bym sie nie ladowal w takiego, juz lepiej 1,9 (90)
czy warto kupic golfa mk4 z motorem 1,4 16v 75KM za cene do 17tys z³, jak on znosi LPG, ile spala napewno toczyæ siê bêdziesz , ale cudów nie ma co oczekiwaæ , taki silnik niebêdzie pali³ du¿o mniej ni¿ 1,8 .
Ja bym sobie odpu¶ci³.
czy warto kupic golfa mk4 z motorem 1,4 16v 75KM za cene do 17tys z³, jak on znosi LPG, ile spala napewno toczyæ siê bêdziesz , ale cudów nie ma co oczekiwaæ , taki silnik niebêdzie pali³ du¿o mniej ni¿ 1,8 .Ja bym sobie odpu¶ci³.
niechodzi g³ównie o spalanie ale o auto do 17k
szukalem w necie silnika mk4 1,4 75KM i znalaz³em:
GOLF mk4 1,4 v16 75KM
przyspieszenie do 100km/h: 13,5 s
v max: 171 km/h
Zu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 6,4 l/100 km
GOLF mk3 1,6 75KM
przyspieszenie do 100km/h: 14 s
v max: 168 km/h
Zu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 7,2 l/100 km
wyniki ma lepsze od mk3 z silnikiem 1,6 który móg³bym kupic ale mk4 jest autem nowszym lepiej brac starszy model mk3 niz mk4?
audi 80 jest za wielkie pomyslalem ze wezme golfa ale jak zobaczylem ze 4 s± tak tanie zainteresowalem sie równierz golfem mk4
a co do gaazu to przeciez jak zaloze bêdê móg³ jezdzic albo na tym albo na tym? ¼le mówie? instalacje sie prze³±cza przeciez rêcznie
pozdro
wyniki ma lepsze od mk3 z silnikiem 1,6 który móg³bym kupic ale mk4 jest autem nowszym lepiej brac starszy model mk3 niz mk4? jasne ¿e IV , jak masz ¶rodki.
a co do gaazu to przeciez jak zaloze bêdê móg³ jezdzic albo na tym albo na tym? ¼le mówie? instalacje sie prze³±cza przeciez rêcznie zgadza siê , ale kto je¼dzi na benzynie maj±c instalacjê , i u ciebie inaczej nie bêdzie (zobaczysz) , ale moim zdaniem przy tym silniku gaz jest nieop³acalny , musia³ by¶ naprawde du¿o km robiæ aby wydatek siê zwróci³ .
do Golfa IV trzeba instalacji sekwencyjnej, która mo¿e kosztowaæ dobre parê tysiêcy z³.(zak³adaj±c, ¿e dbasz o swoje auta i zdecydujesz siê na porz±dny warsztat), co podwy¿szy maksymaln± stawkê. Mo¿esz za trochê wiêksze pieni±dze poszukaæ Golfa IV z dieslem, nie bêdzie tyle zachodu, a diesel 1,9 TDi jest oszczêdny, niedrogi w eksploatacji i dynamiczniejszy ni¿ 1.4 z gazem.
GOLF mk4 1,4 v16 75KMprzyspieszenie do 100km/h: 13,5 sv max: 171 km/hZu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 6,4 l/100 kmGOLF mk3 1,6 75KMprzyspieszenie do 100km/h: 14 sv max: 168 km/hZu¿ycie paliwa - warto¶æ ¶rednia 7,2 l/100 km
silnik z mk4 jest nowszy i bardziej ekologiczny, dlatego pali mniej. Przyspieszenie wynika z faktu, ¿e 1,6 jest ciê¿szy. Ale z gazem przyspieszenie na pewno przekroczy 14s.
Ja bym nie kupi³. Za ten pieniadz kupi dobrego mkIII. 110 w dieslu, elektryka klima, moze abs. To jest samochód do jazdy. I jeszcze na rejestracje zostanie.
czwórka pewnie bêdzie biedna jak cholera, styrana ¿yciem, gaz pewnie jeszcze j± przydusi³...zreszt± tam nie bardzo jest co przyduszaæ...no wiec ogólnie lipa.
a widzia³e¶ chocia¿ te czwórki?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl