Faralli & Mazzanti Antas V8 GT 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Ma³a w³oska firma specjalizuj±ca siê w restaurowaniu samochodów historycznych podczas zesz³orocznej wystawy samochodów luksusowych i egzotycznych w Monako zaprezentowa³a swój w³asny model Antas V8 GT, a w tym roku pokaza³a tu wersjê seryjn± auta. Karoseria Antasu wykonana jest tak± sam± technologi± jak w czasach, kiedy komputer nie ingerowa³ do projektowania samochodów. Na ramie stalowej przymocowano aluminiow± rêcznie wykonan± karoseriê o d³ugo¶ci 4,75 m. Pod mask± pierwszego prototypu pracuje 8-cylindrowa jednostka Maserati 4719 cm3 z czteroma ga¼nikami Weber, który produkuje moc maksymaln± 228 kW (310 KM) przy 6000 obr./min i moment obrotowy 421 Nm przy 3500 obr./min. Tylne ko³a napêdzane s± za po¶rednictwem 5-biegowej manualnej skrzyni biegów ZF. Z takim silnikiem Antas V8 GT osi±ga prêdko¶æ maksymaln± 270 km/h, a od 0 do 100 km/h przy¶piesza w ok. 5 sekund. Na tegorocznej wystawie Top Marques w Monako Antas zaprezentowa³ siê z nieznacznie zmienion± karoseri±. Najbardziej dostrzegalnymi zmianami s± du¿e karbonowe skrzyd³o dociskowe z ty³u i nowe ko³a. Spó³ka Faralli & Mazzanti zdecydowa³a siê rozpocz±æ produkcjê modelu Antas. Poniewa¿ samochód budowany jest na zamówienie, klient mo¿e wzi±æ udzia³ w pierwszych pracach projektowych i zmieniæ niektóre elementy stylistyczne, wybraæ jednostkê napêdow±, któr± mo¿e dostarczyæ sam lub zapewni j± producent, oraz zdecydowaæ o kolorze nadwozia, tapicerce i wyposa¿eniu auta. W przeci±gu produkcji mo¿e ¶ledziæ, jak powstaje jego samochód i ingerowaæ drobnymi modyfikacjami. W koñcu producent przekazuje nabywcy jego samochód oraz p³ytê DVD i ksi±¿kê dokumentuj±ce budowê samochodu. Sposób projektowania i komunikacji z klientem ma byæ przypomnieniem lat 20-tych, 30-tych, ale tak¿e 50-tych, kiedy nadwozia luksusowych samochodów produkowano na indywidualne zamówienie. W Europie takie podej¶cie ju¿ prawie wymar³o, jednak w ostatnim czasie pojawi³o siê kilka samochodów podobnych do modelu Antas czy Ferrari i Maserati z indywidualnie zaprojektowanymi karoseriami firm Zagato czy Pininfarina. http://img529.imageshack.us/img529/4537/78863346iv1.th.jpghttp://img529.imageshack.us/img529/574/91500923jm2.th.jpghttp://img380.imageshack.us/img380/6900/39275809bh8.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif




Ma³a w³oska firma specjalizuj±ca siê w restaurowaniu samochodów historycznych Mo¿e niech siê zajm± tylko tym, a nie buduj± swoje auta :D Kompletnie mi siê nie podoba ten potworek :D

a moim zdaniem nie jest a¿ taki z³y. Chocia¿ fakt, Alfa toto nie jest :D

tragedia , wygl±da jak by co¶ po nim przejecha³o :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl