Du¿o mocy w ma³ym aucie 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

s³uchajcie, sprawa jest taka ¿e z kolegami chcemy zrobiæ sobie ma³e rajdówki. Jeden ma w³a¶nie dedrê, drugi ma golfa vr6, trzeci nissana 200. Potrzeba i mi co¶ do ¶cigania ale najlepiej ma³e auto które ma podatny silnik na modyfikacje. Pewnie macie znajomych którzy siedz± w takich rzeczach. Ja robi³em kiedy¶ e30 ale to nie jest najlepsza baza pod zmiany. Skoñczy³o siê na piêknym zrobieniu serii i wyremontowaniu silnika. A teraz szukam dobrej bazy pod zmiany, tak ¿eby by³o lekkie i ~200ps wysz³o. No i najwa¿nijesze kryterium, auto ma byæ niepozorne a wiêc niechce a3 na 18 calowych ko³ach co w serii ma 180ps, to ma byæ starsze auto. w³a¶nie takie lata 90-95. My¶la³em o fiacie coupe turbo no ale czekam na wasze propozycje. Mo¿e kto¶ siê lepiej na tym zna, mo¿e macie ju¿ obycie z takimi sprawami. pomocy:)



pierwsze co mi przyszlo na mysl to Civic o cos takiego jak auto Emrego http://www.forum.mot...pic.php?t=11774 moim zdaniem zaje*bista maszyna, po modyfikacjach ponad 200koni a nadal wyglada jak zwykly civic-rewelacja chociaz z milosci do marki wybral bym vr6 turbo syncro :D

nie nie, taki civ mi sie nie podoba zbytnio. czyta³em w³a¶nie ten w±tek ale do civica jako¶ nie mogê siê przekonaæ. no w³a¶nie, a jak wygl±da uturbianie 2.8 vr6? ile da mocy?? w sumie pewnie zabieg nie za drogi. a jak z innymi podzespo³ami? du¿o zmian?

http://www.otomoto.p...how&id=C5279153 co ja tu widze:)



Bajo Golf II G60. Pozamiata niemalze wszystko. Jest jeszcze jakis Nissan Sunny 4x4 i 260KM.


no w³a¶nie, a jak wygl±da uturbianie 2.8 vr6? ile da mocy?? w sumie pewnie zabieg nie za drogi. a jak z innymi podzespo³ami? du¿o zmian? ponoc uturbienie VRki nie jest trudne, zwlaszcza gdy montuje sie tzw soft turbo (cisnienie ok. 0,6bara) z tego co kieys tam czytalem i pamietem to ponad 10tysi±czkow kosztuje zrobienie wszystkiego na tip-top.
http://www.otomoto.p...how&id=C5279153 co ja tu widze:) z tego co pamietam to jakis czas temu pojechal juz z Glogowa do nowego wlasciciela w Stalowej Woli- mial byc baz± do modyfikacji... widac nowy wlasciciel sie chyba rozmyslil...
Golf II G60. Pozamiata niemalze wszystko. no i lzejszy jest niz fa³ er Jeszcze jeden pomysl mi do dlowy przyszedl mk2/mk3 z silnikiem 1,8 Turbo?- seryjne 180 latwo porobic na ponad 200 czy to juz za duzo zabawy dla Ciebie?

IMO z golfem G60 bêdziesz mia³ ciê¿ko...Chodzi mi o znalezienie takiego, no chyba ¿e na mobile poszukasz. Ja bym proponowa³ Ci Corrado G60 ³atwiej takie co¶ znale¼æ i mody te¿ ³atwiejsze...Podobno takie corrado z inn± turbin± i zregenerowanym G odstawia wszystkie te normalne Vrki... A nad Audi 80b4 coupe siê nie zastanawia³e¶ ??


IMO z golfem G60 bêdziesz mia³ ciê¿ko...Chodzi mi o znalezienie takiego, no chyba ¿e na mobile poszukasz. Ja bym proponowa³ Ci Corrado G60 przeciez to jest to samo auto prawie... buda tylko inna
mody te¿ ³atwiejsze ehhh
Podobno takie corrado z inn± turbin± i zregenerowanym G jak G kompresor to nie turbo...

No dobra ale u Nas Golfa II g60 znale¼æ to graniczy z cudem, a jak jaki¶ jest to oko³o 17tys. kosztuje bo jest to auto dla znawców i fanatyków tej marki i tego modelu Golfa...Sprowadzenie z Niemiec te¿ ko³o 15tys. bêdzie kosztowaæ ze wszystkimi op³atami...Dlatego moim zdaniem corrado g60 ³atwiej jest znale¼æ a za 12 - 14 tys. mo¿na mieæ ju¿ w 100 % sprawne technicznie...
jak G kompresor to nie turbo... ma³e fopa... Pozdrawiam


Bajo Golf II G60.Pozamiata niemalze wszystko. no w sumie czemu nie, niby by³em nastawiony raczej na s³absz± seriê i modyfikacje ale taki golf ju¿ w³a¶nie w seri trochê ma mocy. 180koni?? tylko czy ja go tu dostanê w pl.
Jeszcze jeden pomysl mi do dlowy przyszedlmk2/mk3 z silnikiem 1,8 Turbo?- seryjne 180 latwo porobic na ponad 200czy to juz za duzo zabawy dla Ciebie? tutaj w sumie jest pomys³ dobry. Ciekawe tylko jak z przek³adk± tego 1.8 180ps. muszê jeszcze podpytaæ kolegów którzy sprowadzaj± auta na czê¶ci za ile silnik by by³ z osprzêtem.
ponoc uturbienie VRki nie jest trudne, zwlaszcza gdy montuje sie tzw soft turbo (cisnienie ok. 0,6bara)z tego co kieys tam czytalem i pamietem to ponad 10tysi±czkow kosztuje zrobienie wszystkiego na tip-top nawet pieni±dze by³yby rozs±dne, tylko najpierw na zdrowe vr6 muszê trafiæ. Nie widzi mi siê kupiæ trupa i najpierw silnik remontowaæ od pocz±tku do koñca. Misiek, wizualnie mnie nie krêci ani jeden ani drugi.
Corrado G60 nie, corrado nie bo nie :D nie wyt³umaczê sie racjnalnie ale niechcê tego auta. a sam jeszcze my¶la³em nad accordem V i do niego silnik H22A 200ps

swego czasu te¿ by³ Golf I GTI chyba uturbiony nawet... ale nie dam sobie nic uciac...

kumpel ma renaulta 5 turbo i alpine , z silniczka 1.4 wyci±ga 140 i 170 koni , mówie wam ¿e idzie jak przecinak , jeszcze by³a wersja williams , ale to ju¿ chyba clio

Ja bym jeszcze powiedzia³ Toyota Starlet Glanza 1.3 T. Tylko : - nie mozna dostaæ w Polsce - nie by³o wersji z kierownic± po lewej stronie :D

ad1 wszystkie vr6 mk2 jakie znam to fwd i nikt nie narzeka. ten silnik jest okolo 30kg ciezszy od zwyklego 1.8 16v, wiec... :) akumulator do bagaznika + zbiorniczki i masz jak bylo heh :) poza tym spiecie to ze skrzynia syncro, za duzo roboty.... ad2 owszem, ale to przez dziwek r32 w tunelu na bautzen przeszly mnie 3 razy ciarki :D


ad2 owszem, ale to przez dziwek r32 w tunelu na bautzen przeszly mnie 3 razy ciarki :D szkoda ze filmik w necie nie oddaje tego w 100% :?
wszystkie vr6 mk2 jakie znam to fwd i nikt nie narzeka no bo co maja mowic :P 2 lata temu na vwmani byla niebieska dwojka z syncrem oszz co to robilo... silnika tylko nie pamietam, ale labo vr wlasnie albo pg

Jesli to by sie nie prowadzilo to by tego nie robili :) I na pewno szybko takie auta szly by na handel... :) Jesli mowisz o niebieskim Mk2 z rallye frontem, to byl VR6 turbo... fwd :D http://www.vwgolf.pl/wp-content/gallery/majovwka/2004/ygd/113.JPG

kusi mnie tak jak Was czytam d¼wiêk vr6 :) cholernie mi siê zawsze podoba³ i mi siê podoba nadal. Ja osobi¶cie my¶la³em jeszcze o japoñczyku, civic, accord, preluda. Aby silnik h22a by³. czyli ten 200KM. No ale to jeszcze my¶le. Dzi¶ by³em na gie³dzie ale nic nie by³o co by siê nadawa³o i mi pasowa³o. vr6 nie by³o ani jednego. pomy¶lê jeszcze nad vr6 jak mówicie, nad tymi wszystkimi g60 tez. I jeszcze nad bud± bêde my¶la³.

Ewentualnie Mazda 323 hatchback w wersji 1,8 turbo 4x4(GTX) :D starasza ni¿ 95 ale kur..wsko nie pozorna http://pl.wikipedia....i/Mazda_323_GTX

http://allegro.pl/it...gtx_turbo_.html http://www.otomoto.p...how&id=C3124918 fajna sprawa...

Nissan sunny Gti. 150 KM w seri, z silnika SR20DE+ czyli co¶ takiego jak w 200 SX, tyle, ¿e bez turbo, które bez bólu mo¿na wrzuciæ. Kolektory podobno s± zamienne, wiêc i turbo podpasuje, tanim kosztem jest 200 kucy i auto, które dla laika wygl±da jak ka¿dy inny sunny, bo ró¿ni siê drobiazgami.

te mazdy za wygl±d odpadaj±. niechcê w zimie ¶niegu zgarnywaæ a w ¶rodku niechcê choinki. ma byæ seria czysta. narazie jest co¶ vr6. honda accord V gen z silnikiem 200KM. no i sunny bo mi siê spodoba³. na allegro jest jeden ³adny z warszawki ale za 10k a dzi¶ dzowni³em do kolegi do lublina do komisu i mówi ¿e maj± sunny 2.0 150 koni w³a¶nie 5 drzwiowy tylko ¿e ma gaz, trochê blache do zrobienia i pêkniêt± obudowê filtra powietrza i rozerwane rury. W sumie jak go zobaczê to co¶ bêde my¶la³ bo cena atrakcyjna a gaz i tak wyrzuci³bym. zrobi³ to co trzeba i siê bawi³ potem.


pêkniêt± obudowê filtra powietrza i rozerwane rury Strza³ z powodu gazu.
trochê blache do zrobienia Progi plus tylne nadkola- standard dla sunny, wiêc nie ma tragedii, byle pod³oga zdrowa i silnik by³ wart zabawy, bo po gazie to ró¿nie bywa


150 KM w seri, z silnika SR20DE+ czyli co¶ takiego jak w 200 SX, tyle, ¿e bez turbo, które bez bólu mo¿na wrzuciæ. Kolektory podobno s± zamienne, wiêc i turbo podpasuje, tanim kosztem jest 200 kucy i auto, które dla laika wygl±da jak ka¿dy inny sunny, bo ró¿ni siê drobiazgami. tiruriru, doedukowalem sie i stwierdzam, ze to nie takie hop siup :)


¿e ma gaz, trochê blache do zrobienia i pêkniêt± obudowê filtra powietrza i rozerwane rury.W sumie jak go zobaczê to co¶ bêde my¶la³ bo cena atrakcyjna a gaz i tak wyrzuci³bym. zrobi³ to co trzeba i siê bawi³ potem. Gaz nie szkodzi silnikowi, dopuki nie wybuchnie :P A ten wybuch³ wiêc mo¿esz spodziewaæ siê wypalonych gniazd zaworowych, rozjeb... czyjników w kolektorze ssacym po takich ogniach piekielnych. Gazu nie ma co wyrzucac, Ju¿ lepiej wyrzuciæ pier¶cionki, zaworki. Taki maleñki remont nie kosztuje wiêcej ni¿ 1500z³, jak sie robi dla siebie. Mozna zej¶c i ni¿ej, docieraj±c na nowo zawory. W sumie fajna robota taka przygoda z silnikiem. A pó¼niej wyrzuæ gaz :D Chcesz b³ysn±c w towarzystwie? Przerób sobie Nissana Micrê :D


Chcesz b³ysn±c w towarzystwie?Przerób sobie Nissana Micrê :D wiesz ¿e jak by sie da³o bez wiêkszych problemów to niemia³ bym nic przeciwko. to generalnie chodzi o takie auto. ma zaskoczyæ poprostu. niechcê 328 czy co¶ takiego no bo to wiadomo, dupowóz nie jest. A tu chodzi o ma³y, niepozorny samochód który zaskoczy. tego nissana dzi¶ nie ogl±da³em bo czasu nie by³o. znalaz³em dobre vento vr6, te¿ obejrzê jak bêdzie czas.

Dziadparyski dobrze prawi. Nissan Micra. Sporo ich w amatorskich rajdach. Bardzo popularny stworek. Jeszcze mi sie przypomnialo o swapie Fiata 126p z silnikiem od Zastava 1100p podobno na standardowej skrzyni kreci okolo 6sec do 100km/h W ktoryms magazynie WRC byl fajny opis tego gokarta. I nikt nie wspomni o jakimkolwiek dizlu. Felicia pick-up z 1.9TDI :twisted: Juz taka jedna w PL jest i baaardzo szybko sie rozpedza :D Czy jakies POLO. A po najlatwiejszej lini oporu to Golf III z 1.9TDI 110KM i pare modyfikacji i ze 180KM by bylo :) A jaki moooment :D To co tygryski lubia najbardziej :D

niby dobrze mówisz. diesle teraz modne s± z tym ¿e ja niemam kontaktu z takim dobrze wzmocnionym przez jakiego¶ tunera. golf 3 jak tak mówisz to siê przyjemnie czyta. tylko jeszcze ciekawe jak je¼dzi. jako¶ niemogê siê do diesla przekonaæ.

Bajo jezdzilem troszke seria MkIII wlasnie ze 110KM i naprawde niezle pociska. 130KM to Ci zrobi z niego kazdy tuner za smieszne pieniadze. Turbo seryjne powinno wytrzymac (z wydajnoscia oleju) do 160KM ale problemem ieduzym) jest sprzeglo. Bo podobno kleka powyzej 130KM. Poczytaj na jakis forach.To moze fajny temat byc. Ja mam boxa w swoim Golfie i naprawde jest sporo roznicy,zwlaszcza w momencie obrotowym.

Nie zapominaj ze diesel Golfa musi mieæ ma³y przebieg na przeróbki inaczej siê rozleci. Za duzo ich naprawia³em i mam uraz do tego silnika ;)


Nie zapominaj ze diesel Golfa musi mieæ ma³y przebieg na przeróbki inaczej siê rozleci a we¼ i znajdz dobrego diesla. jednak nie... diesle odpadaj±. to nie to co mnie krêci. nissan sunny ten co go maj± w komisie odpada, szrot jakich ma³o. najpierw by trzeba silnik remontowaæ, blachê a potem dopiero przerabiaæ. norbi, kasa jak tu piszesz tych przeróbek to jeszcze powiedzmy nie jest tragiczna ale jednak tdi niechcê. potrzebuje benzynowe, to co lubiê, to ma byæ zabawka która sprawi mi rado¶æ a to tylko z benzyn± :) 1) dlatego narazie zostaje vr6 ( do obejrzenia vento) 2) accord V( takiego z silnikiem 200KM ma kole¿ka z forum accorda, gada³em z nim i w sumie jak bêde blisko warszawki to zaprasza na przeja¿d¿kê, ciekawi mnie to) 3) tutaj nowa pozycja, kupiæ i nic nie robiæ narazie. Kappa 2.0 turbo 220KM. Daæ te 13-14k i siê woziæ i w komforcie i z prêdko¶ci±. Znam ch³opaka który sprowadza auta tylko z w³och, mo¿e byæ co¶ znalaz³. zamiesza³a mi kappa w g³owie

No rzeczywiscie Ci zamieszalo to spaggeti.. :roll: :D Skoro ma byc zabawka i do konkretnego pociskania to odpusc Kappe. Jeszcze sa ciekawe i tanie swapy z Opla Corsy.Najlepiej tej pierwejszej,ludziska wkladaja tam 2.0 16V a co niektorzy uturbiaja. Lata nie jezdzi.. :D

no w³a¶nie wiem ¿e tam do tej jedyni wk³adany jest silnik z gsi, podobno z 16 w³asnie by³ problem ale da radê to zrobiæ. trochê pracy ale idzie po³±czyæ a efekt bardzo dobry. w³a¶nie auto ma byæ do ostrej jazdy, nie na codzieñ ale przy weekendzie, wieczorem trochê pozamiataæ. dobrze by by³o jednak ¿eby ten silnik by³ ¿ywotny. A kappa szrot czy ten silnik jest marny?? niewytrzyma d³ugo mojej zabawy??

http://www.corsa-a.p...hp?t=68&start=0 tak to wyglada duzo mocy w malym autku 230 KM

Kappa nie Kappa popsuc sie musi.. No niby to zalezy od stanu auta.. Ale ilosc popsutych Fiatow i Alf Romeo u mnie w firmie bije niezla skale... Nawet dzis dostarczali klientowi 08r Ducato i nie dojechalo do celu :D Wlochy to piekny kraj... ale dla turystow... takie moje zdanie. Tu w UK czesto robia Swapy wlasnie z tej Corsy A,co niektorzy wstawiaja jeszcze RWD to juz bajka :D Inne jeszcze mi przyszlo do glowy,poczciwa Sierra z RWD.Zeby tylko znalezc z jakims 2.0 DOHC. I bokami mozna trochu polatac. Nastepnie Ford Escort tylko nie pamietam mocy. Ale nie RS bo to juz skarbonka z czesciami. [size=9:][ Dodano: 28-05-2008, 1:56 ][/size:] Ale jeszcze przemysl powaznie kupno jakiegokolwiek VAG z 1.8T lub kompresorem. Ten silnik jest bardzo prosty a daje niesamowite mozliwosci tuningu. Dlatego wciaz obstaje przy Golfie II G-60. Mala masa a totalne pieklo juz na samym chipie. Moj byl z chipowany tylko na 180KM (seria 160KM) Wydech totalny przelot. Naprawde kochalem to auto,ale nie stac mnie bylo na konsumpcje paliwa.. :cry: Byl rozowy,z tylu nakleilem sobie znaczek 1.6 i imitacje korka do gazu :D A jak zloilem komus tylek na trasie to malo co nie wyskakiwali na swiatlach jak juz mnie dogonili :D Takie nowe Meganki 16V polykalem jak chcialem 8) [size=9:][ Dodano: 28-05-2008, 1:59 ][/size:] Aha i podobno mozna do niego (G60) wrzucic glowice 16V od Golfa II GTI (136KM) i wykreca gruboo ponad 200KM.

Heh, Lancia Kappa to dla mnie abstrakcja... Raczej bym nie poleca³ :)
Moj byl z chipowany tylko na 180KM (seria 160KM) Hmmm... W±tpie, ¿eby¶ samym programem (chipem) osi±gn±³ taki wynik... Z mniejszym kó³kiem kompresora bardzo prawdopodobne.
Aha i podobno mozna do niego (G60) wrzucic glowice 16V od Golfa II GTI (136KM) i wykreca gruboo ponad 200KM Nie mo¿na, nie pasuje.


Hmmm... W±tpie, ¿eby¶ samym programem (chipem) osi±gn±³ taki wynik... Z mniejszym kó³kiem kompresora bardzo prawdopodobne. No hamowac go nie hamowalem ale podlug serii to byl prawdziwy pogromca.
Cytat: Aha i podobno mozna do niego (G60) wrzucic glowice 16V od Golfa II GTI (136KM) i wykreca gruboo ponad 200KM Nie mo¿na, nie pasuje. No i sie wyjasnilo :D Ale i tak zapindala :D

Ktuy, dziêki Ci. napewno przejrze to ca³e, przeczytam i siê zastanowiê co i jak z cors±.
Heh, Lancia Kappa to dla mnie abstrakcja... no w³a¶nie i mi siê tak wydawa³o do teraz. w zasiêgu rêki teraz jest. £adny wygl±d, mocny silnik. szkoda ¿e konkretów ¿adnych nie znam.

To by³o niez³e dziwad³o :D http://moto.allegro....ault_fuego.html Edit: Dla chc±cych zbankrutowaæ :D Nissan Almera 150 KM :) je¼dzi³em tym czym¶, by³o do sprzedania za 7ty¶. i za³ujê do dzi¶ Albo dla odmiany niedoceniona tanioszka: http://img170.imageshack.us/img170/4788/mcpdon08068ncz9.jpg http://img170.imageshack.us/img170/3074/rtesalgovcivic08038njg9.jpg

Reno Fuego 8) az sie lezka w oku kreci :cry: Piekne auto. MIalo dodatkowy obrotomierz gdy turbo sie rozkrecalo :twisted: ale sie tym wtedy podniecalismy jak mialem z jakies 16lat :D A te Lady Dziad to moze taniocha ale na poczatku, one z deko po 160KM maja i kazdy cylinder ma swoj gaznik z tego co kojaze :D Wegrzy sa naprawde dobrzy w tym temacie,niezle hopy nimi wala juz nie wspominajac o off roudzie :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl