Citroen C-Triomphe pierwotnie mia³ byæ sprzedawany wy³±cznie Chiñczykom, dlatego te¿ produkowany jest w³a¶nie w tym kraju. Francuzi pomy¶leli jednak, ¿e musz± utrudniæ ¿ycie modelom Fiat Linea czy Renault Logan i wprowadzaj± nowy sedan tak¿e do Europy. Pod nazw± Citroen C4 Sedan nowy samochód pojawi siê w wybranych krajach europejskich. Sedan bêdzie wiêc trzeci± wersj± nadwoziow± modelu C4, który w odró¿nieniu od hatchbacków otrzyma³ wyd³u¿on± p³ytê pod³ogow± z rozstawem osi 2,71 m. D³ugo¶æ karoserii wynosi 4,8 m, a szeroko¶æ 1,77 m. Dziêki wyd³u¿onemu nadwoziu mo¿emy oczekiwaæ, ¿e przestrzeñ wewnêtrzna (zw³aszcza z ty³u) bêdzie porównywalna z samochodami z wy¿szych klas. Równie¿ baga¿nik o pojemno¶ci 513 l nale¿y do ponadprzeciêtnych, w dodatku dziêki sk³adanym tylnym siedzeniom wzrasta jego funkcjonalno¶æ. Poniewa¿ Citroen C-Triomphe – alias C4 Sedan – wywodzi siê z modelu C4, nikogo nie zaskoczy ta sama deska rozdzielcza czy kierownica z nieruchom± czê¶ci± ¶rodkow±. Na razie nie wiadomo, czy wyposa¿enie seryjne bêdzie tak bogate jak w Chinach, gdzie w standardzie oferowane s± m. in. klimatyzacja, tempomat, ¶wiat³a przeciwmgielne, elektrycznie sterowane lusterka czy asystent parkowania z ty³u. Nowo¶æ mo¿e byæ wyposa¿ona w reflektory bi-ksenonowe z funkcj± o¶wietlania zakrêtu. W Chinach oferowana jest wy³±cznie jedna jednostka napêdowa – 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemno¶ci 2,0 l i mocy 108 kW (147 KM), którego moment obrotowy wynosi 200 Nm przy 4000 obr./min. Jednostka spe³nia normê Euro IV. W Europie g³ównymi graczami bêd± jednak nowoczesne turbodiesle. W salonach sprzeda¿y auto pojawi siê pod koniec bie¿±cego roku. http://img227.imageshack.us/img227/9062/37912727tm7.th.jpghttp://img227.imageshack.us/img227/2329/91693071ob7.th.jpghttp://img262.imageshack.us/img262/7795/86377146zu4.th.jpg Tekst i zdjêcia zaczerpniête z: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif