Citroën uznawany jest za specjalistê od rodzinnych modeli MPV. Wci±¿ jednak nie mia³ w swojej palecie odpowiednika Modusa i Merivy. Ma nim byæ C3 Picasso. C4 (Grand) Picasso, Xsara Picasso, C8, a tak¿e i Berlingo i Nemo. Wszystkie te modele nale¿± do rodzinnych z logo Citroën. Oferta nadal bêdzie poszerzana, a nowo¶ci± jest C3 Picasso, który bêdzie konkurowa³ z takimi modelami jak m.in. Renault Modus, Opel Meriva, Nissan Note, Å koda Roomster i takze nowy MPV Ford B-MAX. Citroën po raz kolejny rewolucjonizuje przyjête konwencje, prezentuj±c innowacyjn± koncepcjê samochodupredysponowanego do odegrania wiod±cej roli w segmencie ma³ych minivanów- Citroëna C3 Picasso. Potwierdzaj±c twórcze talenty marki C3 Picasso wyró¿nia siê odwa¿nym stylem, nowatorsk± konstrukcj± i wyj±tkow± pomys³owo¶ci±. Daleko wykracza poza standardowe zalety minivanów: wysoko¶æ siedzeñ i doskona³a widoczno¶æ oczaruj± wszystkich pasa¿erów, a kompleksowe i intuicyjne adaptowalne rozwi±zania u³atwi± codzienn± eksploatacjê. Natomiast klienci poszukuj±cy przyjemno¶ci i wra¿eñ w czasie jazdy z pewno¶ci± doceni± zwinno¶æ i sterowno¶æ uk³adu jezdnego. Okr±g³e i kwadratowe kszta³ty, si³a i sympatia, nowoczesno¶æ i urok stylu retro, przestrzeñ i p³ynno¶æ : C3 Picasso umiejêtnie ³±czy antagonizmy, oferuj±c samochód o nowatorskiej stylizacji oraz przyci±gaj±cej, a jednocze¶nie nieco zuchwa³ej osobowo¶ci. Czysta i funkcjonalna sylwetka wyra¿a podstawowe przes³anie C3 Picasso, który pragnie udostêpniæ u¿ytkownikom wszystkie mo¿liwe funkcje, aby skutecznie im towarzyszyæ we wszystkich sytuacjach ¿yciowych. Du¿y w ¶rodku, ma³y na zewn±trz Dziêki nowatorskiej budowie C3 Picasso stanowi wywa¿on± syntezê ma³ych gabarytów i przestronno¶ci. Samochód o d³ugo¶ci 4,08 m, szeroko¶ci 1,73 m i wysoko¶ci 1,62 m posiada zadziwiaj±co zwarty przód i pionow± liniê ty³u. Te niespotykane proporcje zapewniaj± wyj±tkow± przestronno¶æ wnêtrza ka¿demu z pasa¿erów. Pojemno¶æ baga¿nika równie¿ zadziwia, wynosz±c do 500 litrów (VDA) pod pó³k± w konfiguracji 5 miejscowej. Przemy¶lna koncepcja, która u³atwia ¿ycie C3 Picasso reformuje prostotê u¿ytkowania, oferuj±c ³atw± i intuicyjn± adaptowaln± budowê, która umo¿liwia optymalizacjê dostêpnej przestrzeni w rekordowym czasie. Tylne siedzenia s± podzielone i przesuwaj± siê niezale¿nie w zakresie 150 mm, dziêki czemu mo¿na wygodnie przewoziæ wszelkie ³adunki. Siedzenia sk³ada siê jedn± rêk± za pomoc± przycisków umieszczonych w górnej czê¶ci siedzisk tylnych. Ta funkcja w po³±czeniu z ruchom± pod³og± baga¿nika zapewnia idealnie p³ask± powierzchniê ³adunkow± a¿ do tylnej czê¶ci przednich rzêdu siedzeñ. D³ugo¶æ mo¿e zostaæ dodatkowo zwiêkszona po z³o¿eniu oparcia fotela pasa¿era z przodu w formie stolika. Panoramiczna widoczno¶æ Stanowisko kierowcy zapewnia niezrównan± widoczno¶æ zewnêtrzn± dziêki innowacyjnej, trzyczê¶ciowej szybie przedniej, cienkim s³upkom i podwy¿szonym siedzeniom, które pozwalaj± dominowaæ nad drog±. Otoczone szklanym kokonem wnêtrze jest doskonale do¶wietlone. £±czna przeszklona powierzchnia, nale¿±ca do najwiêkszych w tym segmencie mo¿e osi±gaæ do 4,52 m2 w wersji z panoramicznym dachem. Samochód stworzony dla przyjemno¶ci Za kierownic± C3 Picasso przyjemno¶æ jazdy nabiera nowego wymiaru, który nie ma sobie równych w tym segmencie minivanów. Zwarta budowa i ma³y promieñ skrêtu sprawiaj±, ¿e samochód jest bardzo sterowny, zrêcznie stawiaj±c czo³a wszystkim przeszkodom. Godna nadwozia typu sedan stabilno¶æ karoserii pozwala pokonywaæ drogi w poczuciu bezpieczeñstwa. Przeznaczony na ka¿d± drogê C3 Picasso jest wyposa¿ony w gamê skutecznych i oszczêdnych silników. C3 Picasso oferuje dwa silniki benzynowe nowej generacji, VTi 95 i VTi 120, które uzupe³niaj± ofertê silników wysokoprê¿nych HDi 90 i HDi 110 FAP o uznanych zaletach pod wzglêdem przyjemno¶ci kierowania i osi±gów. W pe³ni kontrolowany poziom emisji CO2 mo¿e nawet wynosiæ 125g/km w przypadku silnika HDi 90. W wersjach wyposa¿onych w silniki HDi C3 Picasso posiada znak proekologiczny AirdreamR wyró¿niaj±cy najbardziej przyjazne dla ¶rodowiska samochody z gamy Citroëna. http://www.roadlook.pl/img/galleries/cic3pi03_48733e1fdb7fb.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/cic3pi20_48733e1fde63a.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/cic3pi30_48733e1fdfda9.jpg http://www.roadlook.pl/img/galleries/cic3pi31_48733e1fe151a.jpg ¬ród³o: http://www.roadlook.pl/skins/2006b/img/logo.gif