bmw e36 przerywa na jedynce i dwójce 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Witam z pro¶b± o pomoc, Mam bmw e36, 318i, 1992, LPG, przebieg 260 tys. z czego ok. 30 tys. na gazie ostatnio zacz±³ mi szarpaæ na 1 i 2 biegu - mechanik chce wymieniaæ przewody wysokiego napiêcia, ale zdaje siê, ¿e przyczyn mo¿e byæ wiele, a tam s± chyba póki co oryginalne kable. ¦wiece wymieni³em, ale nie pomog³o. Nie widzê przebiæ na kablach - sprawdza³em w nocy. By³bym bardzo wdziêczny za jak±kolwiek poradê... - na forum zauwa¿y³em, ¿e mam do czynienia z fachowcem Z góry dziêkujê i pozdrawiam



Na pocz±tek sam sprawd¼ od³±czaj±c przewody wysokiego napiêcia, przyjrzyj siê czy na stykach nie ma zielonej ¶niedzi. Najpro¶ciej testuje siê uk³ad zap³onowy naciskaj±c na wolnych obrotach, na luzie gwa³townie do oporu przepustnicê. Silnik powinien siê bez czkawki wkrêciæ na obroty. Jak chcesz to mogê daæ numer kolegi z Warszawy który sobie z tym poradzi.

Jak mo¿esz to jasne, bêdê wdziêczny za telefon Które styki bêd± za¶niedzia³e? Masz na my¶li fajki (wtyczki)? Mogê siê im przyjrzeæ, ale nie chcia³bym ich wykrêcaæ. Zreszt± widzê, ¿e nawet mechanicy niechêtnie podchodz± do zagadnienia wymiany samych wtyczek, choæ w tym przypadku co¶ mi siê wydaje, ¿e mo¿e w³a¶nie o to chodziæ...


Mogê siê im przyjrzeæ, ale nie chcia³bym ich wykrêcaæ. Zreszt± widzê, ¿e nawet mechanicy niechêtnie podchodz± do zagadnienia wymiany samych wtyczek, choæ w tym przypadku co¶ mi siê wydaje, ¿e mo¿e w³a¶nie o to chodziæ... Styków siê nie wymienia. Zaufaj mechanikowi. Tel na PW

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl