Miłość jest trudną częścią naszego życia..
Witam
Rozwa¿am zakup Avensis 1999-2000r
Proszê o wszelkie mo¿liwe uwagi na ten temat,czy polecacie czy nie,jaka wersia silnikowa,na co zwróciæ uwagê i generalnie wszelkie opinie mile widziane.
Pozdrawiam
sam musisz wiedziec jaki chcesz silnik, co z tego ze powiem zebys bral TD jak wolisz benzyne i TD nie zwroci Ci sie...
a jakiego rzedu sa to pieniadze?
na co zwrocic uwage?
- spasowanie elementow,
- praca silnika
- przebieg
- stan materialow we wnetrzu
- stan turbiny (silnik TD)
Chcia³bym siê zmie¶ciæ w 20 000.
Diesla nigdy nie mia³em i nie bardzo wiem czy jest lepszy je¶li nie je¿d¿ê za du¿o?
to benznyna
hm.. ja standardowo w tym pulapie polece Ficusa :) chyba ze bardzo zalezy Ci na wiekszym aucie.
Aha jaka pojemnosc i moc? 1.6? 1.8? 2.0?
1,6 nie polecam, za s³aby. Za to 2,0 du¿o pali, wiêc najlepszym kompromisem bêdzie 1,8.
- spasowanie elementow,- praca silnika- przebieg- stan materialow we wnetrzu- stan turbiny (silnik TD)
co do przebiegu, Avensis wytrzymuje spory, a skoro nie je¼dzisz zbyt du¿o, to diesla nie ma sensu szukaæ, szczególnie, ¿e benzyniaki z regu³y maj± mniejszy przebieg.
W³a¶nie o 1,8 my¶la³em.
Lepsze s± z importu czy krajowe(salonowe)?
Lepsze s± z importu czy krajowe(salonowe)?
Raczej krajowe. Sprowadzone auta nie s± wiele tañsze(je¶li ju¿ to lepiej takich "okazji" unikaæ), a zawsze jest pewien problem przy przerejestrowywaniu, dochodz± dodatkowe op³aty, do tego trzeba uwa¿aæ, poniewa¿ wielu ¶ci±gaj±cych zani¿a warto¶æ auta(przy op³acie akcyzy), lub w karcie nie ma podanego sprzedawcy, albo jest on fikcyjny, z czego potem mog± wynikaæ problemy.
zdecydowanie krajowy, zachodni sasiedzi sa specami w sciemnianiu jak ktos sie nie zna ;P
Raczej krajowe zdecydowanie krajowy tu bym siê k³uci³ , zawsze wole autko z niemiec z przebiegiem np. 100ty¶. km , ni¿ polskie z 50ty¶. km , a to dla tego , wiadomo stan naszych dróg , nie najlepsza jako¶æ paliwa (chocia¿ to siê poprawi³o) , naprawy (na zachodzi wymienia siê to co trzeba , u nas kupujê siê cze¶ci zamienne [rozbiera rzczy które siê niepowinno robieraæ tylko w ca³o¶ci wymieniaæ] itp.) ale je¶li autko ma byæ z zachodu to naj lepiej samemu ¶ci±gn±æ :D .
P.S. Avensis w starej budzie strasznie mi siê nie podoba (taki jaki¶ nijaki)
Toyota Avensis w starszej budzie bardziej mi sie podoba od tych nowszych( nielubie ksztatów pó³okr±g³ych) pare lat temu mialem okazje przejechac siet ym samochodem bo sprowadzi³ go sobie znajomy ojca na handel. Silnik mia³o 1,8 i jak dla mnie wystarcza³o to fajnie sie zbiera³ lepsze by³o by 2,0 ale spalanie wieksze, choc podobno nieduzo.Ja równiez jak reszta proponuje silnik 1,8.A co do tego czy sprowadzany czy krajowy to trudna decyzje jesli bêdziesz go sam sprowadza³ ze znajomym mechanikiem , ktory lojalnie oceni stan samochodu to warto , zreszta w Polsce ani rusz.
zawsze wole autko z niemiec z przebiegiem np. 100ty¶. km , ni¿ polskie z 50ty¶. km , a to dla tego , wiadomo stan naszych dróg
nieraz s± jednak z tego powodu problemy, poniewa¿ zawieszenie eksploatowane d³ugo na dobrych drogach du¿o wolniej siê zu¿ywa i dlatego wytzymuje wiêksze przebiegi. Kiedy auto przyje¿d¿a do Polski, jest ju¿ nieco zu¿yte(szczególnie amortyzatory) i czêsto zdarza siê, ¿e kiedy na niemickich drogach wytrzyma³oby 50.00 km, to u nas trzeba robiæ remont ca³ego zawieszeni z powodu zmêczenia materia³u ju¿ po kilku tygodniach od kupna, mimo ¿e wszystko by³o w dobrym stanie.
W³a¶nie z powodu lepszych dróg i serisowania oraz braku soli zastanawiam siê na sprowadzanym.My¶licie ¿e oni "bawi± siê" w naprawy rozbitków ¿eby sprzedaæ?
nieraz s± jednak z tego powodu problemy, poniewa¿ zawieszenie eksploatowane d³ugo na dobrych drogach du¿o wolniej siê zu¿ywa i dlatego wytzymuje wiêksze przebiegi. Kiedy auto przyje¿d¿a do Polski, jest ju¿ nieco zu¿yte(szczególnie amortyzatory) i czêsto zdarza siê, ¿e kiedy na niemickich drogach wytrzyma³oby 50.00 km, to u nas trzeba robiæ remont ca³ego zawieszeni z powodu zmêczenia materia³u ju¿ po kilku tygodniach od kupna, mimo ¿e wszystko by³o w dobrym stanie nie wiem zk±d taka wiedza , ale ja mia³em wcze¶niej pare autek z niemiec (wszystkie przy zakupie mia³y ponad 150ty¶ km.) i w ¿adnym nigdy nie naprawia³em zawiechy , natomiast jedyne auto które kupi³em w polsce (vento vr6 - 160ty¶ km.) nie wytrzyma³o nawet roku bez wymiany amortów.
tak wiêc moim zdaniem twoje podej¶cie do tego jest troche ksi±¿kowe , nie mo¿na braæ pod uwagê jednej strony nie pisz±c nic o drugiej :D
My¶licie ¿e oni "bawi± siê" w naprawy rozbitków ¿eby sprzedaæ? s± zapewne i tacy którzy tak postêpuj± (wkoñcu dobrze ich nauczyli¶my) rada : kupuj auto z autoryzowanej stacji (autohaus) 99% s± to naprawde dobre autka (napewno troche dro¿sze od jaki¶ szrocików , ale naprawde warto)
oni "bawi± siê" w naprawy rozbitków ¿eby sprzedaæ? zdecydowanie tak :)
W³a¶nie z powodu lepszych dróg i serisowania oraz braku soli ale chyba mowisz o Wloszech, Francji...w Niemczech maja duzoo soli...
ale chyba mowisz o Wloszech, Francji...w Niemczech maja duzoo soli... mo¿e i tak , ale zrób 1000km w niemczech , i zak³adam siê ¿e zobaczysz jaki kolor ma dolna czê¶æ drzwi , tego nie mo¿na powiedzieæ o polskiej soli. :D
pozdrawiam
no tak wiadomo, ze sa roznice..
avensis nie przypada mi do gustu
co innego avensis II generacji
jak bym mial kupowaæ avensisa I zastanawialbym sie powaznie nad VW PASSATEM, b±d¼ AUDI A4
avensis nie przypada mi do gustuco innego avensis II generacji jak bym mial kupowaæ avensisa I zastanawialbym sie powaznie nad VW PASSATEM, b±d¼ AUDI A4
A mo¿esz to jako¶ umotywowaæ czy to tylko kwestia gustu?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plalheo.htw.pl