Alfa Romeo Mito 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Witam. Ostatnio uczestniczylem w paru premierach prasowych na UK min. rowniez modelu MITO. Kiedys zapytalem was czy chcecie zdjecia tego malenstwa i uslyszalem,ze to tylko Alfa :) Nie tylko,to MITO ;) Wiekszosc z was zna moja opinie na temat Alfa Romeo ale to malenstwo przysparza do dzis mi usmiech na twarzy wiec polecam lekture. Auto testowalem przez tydzien czasu,lacznie zrobilem nim okolo 1000km w roznych warunkach pogodowych,roznych nawierzchniach z roznymi predkosciami. Jezdzilem dwoma wersjami silnikowymi 1.4 benz i 1.6 dizel. Podchodzilem jak zwykle sceptycznie. Od taka moja zlowieszcza natura do wyrobow z Itali. Ale juz na pierwszych kilku kilometrach i redukcjach (!) zrozumialem,ze bedzie super zabawa. Nadwozie: Buda jak buda,wloski styl,gigantyczny chromowany grill i Alfoska czerwien przyciaga oko. Uwierzcie,ze niesamowicie kobiety sie ogladaja za tym autem ;) bo watpie zeby za mna :D Podwozie: Hmm.. auto zestrojone jest na sportowo i tak dosc twardo. Super frajda z jazdy dynamicznej.Niestety najlepiej sprawdza sie na plaskich asfaltach. Na nawirzchniach nierownych latwo ucieka tyl auta i trzeba sie pilnowac bo cale jest dosc krotkie. Ale i tak niezle wymiata. Wnetrze: Przede wszystkim zaskoczyla mnie bardzo dobra pozycja kierowcy. Zasiadajac nie trzeba sie dlugo do niego przyzwyczajac.Wszystkie potrzebne regulacje w pionie i poziomie wysmienicie pomagaja nam w posadzeniu zacnych czterech liter.Dobre wykonczenie i cieszace oko detale i materialy.Zeby jednak nie bylo tak slodko... plastik z jakiego wykonana jest deska rozdzielcza przy duzym sloncu z na przeciwka odbija sie w przedniej szybie,drazniacy detal. Bagaznik nawet spory jak na takie autko. Miejsca z tylu... no nie wymagajmy cudow. Tak czy inaczej bardzo pozytywnie zwlaszcza na moj wzrost. MITO z jednostka benzynowa bardzo ciche w srodku.Pelny szacunek az bylem zaskoczony,natomiast auto z jednostka napedowa dizla sporo glosniejsze. Silnik i skrzynia: Skrzynia mogla by byc lepiej dopracowana pod wzgledem precyzyjnosci wrzucania biegow,auto az rwie sie do agresywnej jazdy a skrzynia w tym nie pomaga... ale jest ok. Biegi sa bardzo dobrze dobrane. Silnik... coz tu pisac o silniku... jesli chcecie kupic to tylko 1.4 benz 155KM gwarancja rogala na buzce :D 1.6 dizel tez spoko ale podlog benzyny wymieka juz na pierwszym starcie. Jedynym plusem dizla jest jego ekonomika i MITO z silnikiem dizla ma lepiej dociazony przod wiec lepiej wpada w zakrety. Wielkim zaskoczeniem dla nie jest plynnosc jednostki benzynowej.Jezdzac Alfa bardzo spokojnie i delikatnie puszczajac sprzeglo auto zachowuje sie jak dizel-juz tlumacze co mam na mysli. Wiecie,ze dizlem latwiej jezdzic poczatkujacemu kierowcy,dizel wybacza nam bledy i nie umiejetnosc puszczania sprzegla na wolniejszych obrotach silnika.Zawsze jakos ruszymy.Benzyna natomiast zgasnie lub bedziemy robic kangury ;) A tu szok! MITO na wlaczonej pozycji mocy na D Dynamic* juz od 1000obr/min rewelacyjnie daje sie kontrolowac. Jazda: To co tygryski lubia najbardziej :twisted: Jak juz wspomnialem sporo nimi pojezdzilem... moze okresle to inaczej.. bylem wrecz zmuszony do iscie hardcorowej jazdy po cywilnych drogach. Obrotomierz nie widzial mniej obrotow jak 3500rpm i non stop pracowal w zakresie 3500 do 6500rpm. Glownie pierwsze cztery biegi.I nie wyobrazam sobie jazdy na innym programie jak TYLKO DYNAMIC!!! MITO jest niczym troszke wiekszy go-kart. Traci przyczepnosc na trzecim biegu, przy czym naprawde trzeba mocno trzymac kierownice.Nawet na czwartym i piatym biegu gdy je zapinamy auto wciaz ma odejscie* W miescie mozna po mistrzowsku zmieniac pasy i skakac po liniach wylacznie na drugim biegu operujac sporym momentem obrotowym i duzym zakresem obrotow uzytkowych. Pewnego wieczoru gdy tak wlasnie poskakalem* :) No dobra.. przyznaje sie... popisywalem sie.. :oops: na swiatlach obok mnie dogonil mnie jakis skosnooki mlodzieniec i cieszyl sie jak dziecko szczerzac wszystkie swe krzywe zabki do mnie i pokazujac w gore gest kciukiem prawej dloni :D Auto robi pozytywne wrazenie ;) Przy predkosci troszke ponad 200km/h na obrotomierzu bylo cos okolo 5000rpm natomiast przy 3000rpm okolo 115-120km/h Dizelek znacznie ekonomiczniej wypadal czego potwierdzeniem byla predkosc 180km/h przy 3000rpm Wogole dizelek malo palil przy katorgach jakie ode mnie dostawal.Natomiast benzyna... znikala w oczach :D Ale uwierzcie,ze auto to daje nam wiele frajdy i emocji. Podsumowujac: Super autko bez wiekszych wad konstrukcyjnych i designerskich. Z pewnoscia bedzie nam dawac wiele,wiele radosci i przyjemnosci z jazdy. To jest malenstwo tego typu,ktorego nie mozemy sie doczekac aby znow do niego wsiasc skatowac i skopac komus tylek na miescie. Polecam i pozdrawiam. Polsky.




Ostatnio uczestniczylem w paru premierach prasowych na UK min. rowniez modelu MITO. no szalejesz.. MiTO siê jako¶ nie widzi... ogólnie nie podobaj± mi siê alfy, nie podoba mi siê ich stajl.. je¼dzi³em chwilê 156-tk± 2.4 JTD i poza d¼wiêkiem silnika nic mnie nie powali³o, a no zawieszenie.. sorry :D

Fajnie napisany te¶cik mi³o siê go czyta :D Jak dla mnie MiTO jest ³adne i fajne,ale chyba bym go nie kupi³. Podane przez Ciebie obroty w benzynie trochê mnie zdo³owa³y(u mnie na 6biegu jest ok 4ty¶ przy 160-170km) :? A zastanawia³em siê nad Line± T-jet :P POLSKY, fajn± masz pracê :D Có¿ to za zawód :?: (mo¿esz napisaæ na PW) TE¯ TAK CHCE :D :twisted: :D

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl