Akumulator czy rozrusznik? VW Polo 1,7SDI 

Miłość jest trudną częścią naszego życia..

Przejecha³em po trasie 60km bez dodatkowych obci±¿eñ dla akumulatora typu s³uchanie muzyki wiêc akumulator powinien siê fajnie na³adowaæ a równo dobê pó¼niej auto mi ju¿ nie odpali³o. By³o s³ychaæ jak rozrusznik krêci ale nie odpala³. Po kilku próbach kolejne ju¿ wygl±da³y tak, ¿e przy przekrêcaniu kluczyka przygasa³y kontrolki a d¼wiêk z rozrusznika te¿ by³ co raz cichszy. Zastanawiam siê teraz co pad³o czy akumulator czy rozrusznik. Rozrusznik wcze¶niej nadawa³ siê do przeczyszczenia a tulejki do wymiany bo by³ swoisty d¼wiêk przy odpalaniu ale mimo to odpala³ zawsze. Odpalali¶my z ojcem z jego peugota206 przez kable ale te¿ nie odpali³. Elektryk twierdzi ¿e zdech³ akumulator a kable, którymi odpalali¶my s± za s³abe i dlatego nie odpali³. Ja wiem ¿e kable powinny byæ ok bo kiedy¶ wcze¶niej tak samo odpalali¶my tymi samymi kablami i odpala³o auto bez najmniejszego problemu. Jak my¶licie czy diagnoza mechanika jest s³uszna bo nie chce wydaæ niepotrzebnie kilku stówek na akumulator nowy jak siê mo¿e okazaæ ¿e stary wystarczy pod³adowaæ w domu?



akumulator pad³ a dobry akumulatror w dieslu to podstawa zw³aszcza zim±. Kable mog³y byc dobre za pierwszym razem a potem padaka je¶li to by³y np bottari lub jaki¶ inny syf. Od razu przy zak³adaniu akumulatoru sprawd¿ sobie alternator i naci±g paska. Aha NIE KUPUJ w SUPERMARKECIE akumulatora. One tam stoj± i nikt ich nie do³adowywuje. Jed¿ do specjalisty od akumulatorów, on dobierze odpowiedni zamontuje sprawdzi i da gwarancje Zap³acisz 10z³ wiêcej ale masz pewno¶æ ¿e wszystko bêdzie sprawne

Dziêki za info, z pewno¶ci± nie pojadê do tesco czy reala po akumulator. Powiedz jeszcze z ciekawo¶ci czy nie ³adowa³o akumulatora w trakcie tej godzinnej drogi z prêdko¶ci± 100km/h bo nie ¶wieci³a mi siê kontrolka braku ³adowania czy poprostu ³adowa³o tylko akumulator ju¿ jakby nie magazynowa³ tego pr±du? Ta kwestia jest dla mnie w³a¶nie nie zrozumia³a

Albo z akumulatora taka padaka ju¿ by³a ¿e nie nabija³ siê albo z niego schodzi³o szybko, lub móg³ nie ³adowaæ. Dlatego sprawd¼ czy naci±g paska klinowego jest okpod mocnym naci¶niêciem palca powinien siê ugi±æ ok 1,5cm) i czy alternator dzia³a prawid³owo-- to ju¿ miernikami itp.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alheo.htw.pl